Se indlæg
 Udskriv debat
COOL PLACES IN THAILAND
MrMichelin
Lets start in koh samui det sidste nye, indenfor Artic-tropical

den mest kølige bar jeg har set i thailand , indtil videre,
kan i holde varmen

http://www.barice...dex02.html

Michelin

sabai sabai
PLEASE NOTE

THERE IS NO COVER CHARGE TO ENTER
THE AIR CONDITIONED MAIN BAR OR GARDEN AREA.
ENTRY FEE APPLIES TO THE ICE BAR AREA ONLY

Tager de Visa Kort eller er det kun Cool Cash ? og hvad med pigerne er de så også Cool ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

lols
Titanium Club and Ice bar.
Bangkok
Sukhumvit soi 22

www.titaniumbangk...

Titanium’s house band - the best all-girl rock and roll band in Thailand - a collection of hot ladies who are "true" musicians and really know how to rock.

The ice bar temperature is down to minus 10 degrees C and offers the most spectacular array of vodkas in all of Thailand.

Har været her nogle år efterhånden og der er god fart på de musiktøser.

kvindemin
de omtalte steder kan gå på røven i morgen for min skyld, og lige præcis der, vil jeg være helt kold.

rejse jorden halvvejs rundt for at få koldbrand i kadaveret, sig mig er i blevet fuldstændig sindssyge

lols
Hva kvindemin, fik du for mange snaps til julefrokostenSmile

Jeg behøver ikke rejse jorden rundt for det. Tager bare en taxa meter Grin

Big-Viking
kvindemin skrev:
de omtalte steder kan gå på røven i morgen for min skyld, og lige præcis der, vil jeg være helt kold.

rejse jorden halvvejs rundt for at få koldbrand i kadaveret, sig mig er i blevet fuldstændig sindssyge

Ja altid nogen der skal være mega negative.. Syntes personligt at det er et godt og sjovt initiativ og det har jo nok kostet kassen...Smile

kvindemin
ingen snaps, kun øl Grin Grin men holder fast i at det kan smelte i morgen for min skyld, bvadrrr, jeg fryser allerede Grin

Big-Viking
Someone got a bad experience about Thailand, I guess..Angry Hvorfor ikke være glade for at de finder på noget nyt som kan tiltrække flere dumme faranger.???? De gode er sgu aldrig negative..

kvindemin
thailand er i forvejen overrendt af dumme faranger, og nu vil du gud hjælpe mig ha' endnu flere dumme faranger til landet!! sig mig, har du en skjult dagsorden, eller er huen helt fløjet af !! Sad

(de gode, du mener de naive, eller hur)
Redigeret af kvindemin d. 05/12-2009 00:40

Big-Viking
Jo flere farang´s der gider flytte jo mere tjener jeg..Smile
De dumme er dem der altid er negative, brokker sig og ter sig som om de ejer det hele.. Er du en af dem??? Lyder sådan Khun Kvindemin..

Payanak
Kan da kun være eksotisk for en thai, der aldrig har set sne og mærket kulden bide i ansigtet igennem en lang og mørk vinter.

MrMichelin
Payanak skrev:
Kan da kun være eksotisk for en thai, der aldrig har set sne og mærket kulden bide i ansigtet igennem en lang og mørk vinter.

Hold op bare den falder til 20grader
hopper de rundt og pakker sig
sir now maak maak he he
og så vil du ud og lege i sneen
jo de vil gerne se sne men ka ik lide kulden
hva det ka jeg sku heller ik
Michelin

MrMichelin
kvindemin skrev:

Ejj Kvindemin..har sku tit siddet og svedt igennem på baren
selvom har siddet under privat fan
Så mon ik det ku være meget rart,
med en forfriskning på isbar....jo tak..og og..
så kan thailændere med hang til sne
jo se hvordan det føles-(det kom forkert ud)
hvis aldrig har stået i en frostboks..
hallo los ved jo udemærket godt hva en Julemand er ik..
O"Wink
Michelin

MrMichelin
sabai sabai skrev:
PLEASE NOTE

THERE IS NO COVER CHARGE TO ENTER
THE AIR CONDITIONED MAIN BAR OR GARDEN AREA.
ENTRY FEE APPLIES TO THE ICE BAR AREA ONLY

Tager de Visa Kort eller er det kun Cool Cash ? og hvad med pigerne er de så også Cool ?

Cool cash no- bath credit åhh lol ha ha
Michelin

rinpoche
Cool places?
Der mangler Phu Kradung i Loei.
Der var 5 grader om natten da jeg sov i telt der på toppen af bjerget Pfft

sony
rinpoche skrev:
Cool places?
Der mangler Phu Kradung i Loei.
Der var 5 grader om natten da jeg sov i telt der på toppen af bjerget Pfft

Hejsa rin

Jeg var der sidst, men kun dernede ved hvor man køber billetterne, er det ikke en hård tur at komme helt derop på bjerget?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

rinpoche
hej Sony,

Well, jeg mener at det tog omkring 3½ time, og det var da stejlt til tider. Men absolut turen værd.
Til forskel fra thailænderne bar jeg selv min rygsæk, indfødningene benyttede sig af bærere og kunne ikke fatte at jeg som farang gad at slæbe den selv.
De bærere havde det hårdt, hold op hvor de slæbte.

Som et lille kuriosum kan nævnes, at da jeg blev sat af ved parkindgangen tilbød chaufføren mig selskab af en yndig, ung kvindelig ledsager.
"Hmm, hvad ska jeg bruge hende til? Vil hun slæbe min bagage?"
Det var ikke just tanken, så jeg betakkede mig.
Da jeg gik i seng om aftenen på toppen af bjerget med kun et tæppe og blot iført shorts og en t-shirt, indså jeg pludselig nytten af yndigt og ikke mindst varmt kvindeligt selskab, men da var det for sent Grin

Payanak
Man ligger som man reder...hehe Wink

sony
Ja rin jeg så godt nok noget af den oppakning nogle af de bærere skulle bære, hold da helt ferie der var godt nok meget. Det eneste jeg tænkte var at hvad skulle de bruge alt det til, for man skal vel den samme vej ned igen og hvor lang tid skal man være deroppe.

Men jeg tvivler på jeg kommer derop, selvom det utvivlsomt er flot det nok for hårdt for mig. Ellers skulle man have sådan en bære til og slæbe sådan en lille mand på 90 kg. det var måske en løsning Pfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

rinpoche
hehe, til dig formål skal du nok bruge en nepalesisk sherpa, de kan slæbe langt over deres egen kropsvægt Smile

Det er et populært udflugtsmål for skoleklasser og mange tager hele weekenden deroppe.
Og til det ædle formål skal der medbringes guitarer, ghettoblasters, mad og ikke mindst alkohol i lange baner.
Jeg var sammen med 5 lærere fra Khon Kaen Uni deroppe, og de havde hele klassen med.
Der var godt nok gang i synagogen og der blev ikke en dråbe tilovers af de medbragte flasker Mekong, selvom det kun var lærerne der pelsede samfulde 8 flasker.

Jeg måtte flytte mit telt et par hundrede meter væk fra lejrpladsen, "skønsangen" der ikke ophørte førend ud midt på natten faldt ikke helt i min smag.

Spring til debat: