Se indlæg
 Udskriv debat
carlsberg
kvindemin
er det payback time nu for carlsberg i thailand?

fra 1 jan. kan asean landende indføre øl i thailand uden afgift..

her har vi en rigtig win-win situation, mange flere mærker på hylderne incl. carlsberg plus prisene falder Shock
 
baksida
okkk... god info... før kom jeg kun på "den" bar fordi de havde kold carlsberg fadøl.... men..... tror carlsberg har lært "af thailand".... så.. tvivler lidt
 
kvindemin
jo, men forskellen dennegang, er at carlsberg nu exporter humlen til thailand plus laobeer som er meget eftertraktet i thailand, så, chang beer er temmelig presset fra 1.jan.... tror carlsberg har ventet på denne nyhed med stor fornoejelde i lang tid

men okay, jeg drikker stadig tiger, og det aendrer sig nok ikke
 
kiml
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigereWink
[img][/img]
 
jacobpakchong
kender en dansk gut der arbejder som svejser rundt om i verden der påstår at changbeer er lavet af carlsberg. han har flere gange været i thailand og arbejdet med udvidelse og renovering af chang fabrikker og også arla fabrikker. og har nogle rige folk fra bangkok som naboer og de siger det samme.er der nogen der ved om det kan passe.
 
MM
 
http://mhhm.dk/sveg
MM
 
http://mhhm.dk/sveg
MM
http://www.dr.dk/..._1836_1839
Redigeret af MM d. 06/12-2009 01:22
 
http://mhhm.dk/sveg
Skulle dette være en god eller dårlig nyhedGrin
 
Saendaeng
jacobpakchong skrev:
kender en dansk gut der arbejder som svejser rundt om i verden der påstår at changbeer er lavet af carlsberg. han har flere gange været i thailand og arbejdet med udvidelse og renovering af chang fabrikker og også arla fabrikker. og har nogle rige folk fra bangkok som naboer og de siger det samme.er der nogen der ved om det kan passe.


From Wikipedia, the free encyclopedia
In December 2000 Carlsberg and Chang established a 50/50 joint venture, Carlsberg Asia, with the vision to create a significant brewing company in Asia.[1] The Carlsberg influence can be seen in the typography of the 'Beer Chang' logo, which assembles the classic 'Carlsberg Beer'.[2] In 2005 Carlsberg pulled out from the venture, paying US$ 2.5 bn in damages.[3]


i225.photobucket.com/albums/dd170/saendaeng/carlsberg.jpg
i225.photobucket.com/albums/dd170/saendaeng/chang.jpg
Michael B Kristensen
 
http://www.globalwindservice.com
Payanak
Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand.
 
TG950
Payanak skrev:
Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand.


jamen, du er ikke den eneste, jeg melder mig osse,

selv om at der er nogle her på DTW der mener at Carlsberg kun er for gammle mænd & pensionister.
( de skulle bare vide sgu de Wink )

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..
 
Fido
Jeg fandt en guld Tuborg i et supermarked i Buenos Aires forleden, den var fremstillet i Tyrkiet Shock
.... men den smagte nu godt, måske fordi det er så længe siden jeg sidst har smagt sådan en.
One man's ceiling is another man's floor
 
sony
Jeg har ikke noget imod carlsberg selvom jeg ville foretrække en tuborg. Men dem kan man jo få herhjemme, så hvorfor ikke drikke de andres øl der er hammer gode for det meste da.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
 
Big-Viking
Jeg hører også til den gruppe, der håber på at se Carlsberg igen. Ok Carlsberg udenfor Danmark er ikke den samme øl, men stadig en god øl i mine øjne. Bedre end så mange af de andre øl man får rundt omkring. I Thailand holder jeg mig til Singha og Leo.
Tror personligt på at Carlsberg igen gerne vil ind på det Thailandske marked.
 
MrMichelin
TG950 skrev:
Payanak skrev:
Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand.


jamen, du er ikke den eneste, jeg melder mig osse,

selv om at der er nogle her på DTW der mener at Carlsberg kun er for gammle mænd & pensionister.
( de skulle bare vide sgu de Wink )

Tuborg / Grobut =Gamle røvhuller og børn uden tænder
går gerne eftr en Hof
singha tiger hvis tar lidt med på turen
blir det Chang, i ved større flasker lolWink
Michelin
 
MrMichelin
kvindemin skrev:
er det payback time nu for carlsberg i thailand?

fra 1 jan. kan asean landende indføre øl i thailand uden afgift..

her har vi en rigtig win-win situation, mange flere mærker på hylderne incl. carlsberg plus prisene falder Shock

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!
Michelin
 
JD
Carlsberg er noget overvurderet tyndt sjask, som helt ufortjent har fået den markedsandel det har.

Folk vil åbenbart snydes så vandet og det tynde øl driver!

Singha og Leo er vel nok de værste øl man kan købe i Thailand, den første stinker af formaldehyd, den anden smager af sæbevand.Frown

Vil man ha' en billig brandert og kæmpe tømmermænd så gå efter Chang, jeg mener den er brygget som en FF'er.

Tiger er nogenlunde, Archa og Cheers ligeså.

Beer Lao ( eller Mia Lao som min kone hørte mig sige engang, hvorefter jeg fik en på kassen) - er god, men svær at opdrive.

Min favorit p.t. er "Federbräu" - og deres ølpiger er lækre i lårkort!

Åh, herligt at være mandschauvinist i LOS, det er nemlig tilladt her.Grin

JD
 
sank
Ja i DK foretrækker jeg en Classic Cool Men i Thailand vil jeg helst have en Øl der smager af Formaldehyd Pfft
 
chaingmai
stop allesamen,lyt til jd han ved hvad det drejer sig om,nemlig hvor lårkort øl pigerne er,og så har han nogle fantastiske smagsløg.Sad
 
Spring til debat: