Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
carlsberg
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 05/12-2009 22:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
er det payback time nu for carlsberg i thailand? fra 1 jan. kan asean landende indføre øl i thailand uden afgift.. her har vi en rigtig win-win situation, mange flere mærker på hylderne incl. carlsberg plus prisene falder ![]() |
|
|
|
| baksida |
Lagt på d. 05/12-2009 22:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
okkk... god info... før kom jeg kun på "den" bar fordi de havde kold carlsberg fadøl.... men..... tror carlsberg har lært "af thailand".... så.. tvivler lidt |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 05/12-2009 22:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
jo, men forskellen dennegang, er at carlsberg nu exporter humlen til thailand plus laobeer som er meget eftertraktet i thailand, så, chang beer er temmelig presset fra 1.jan.... tror carlsberg har ventet på denne nyhed med stor fornoejelde i lang tid men okay, jeg drikker stadig tiger, og det aendrer sig nok ikke |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 23:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigere
[img][/img]
|
|
|
|
| jacobpakchong |
Lagt på d. 06/12-2009 00:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
kender en dansk gut der arbejder som svejser rundt om i verden der påstår at changbeer er lavet af carlsberg. han har flere gange været i thailand og arbejdet med udvidelse og renovering af chang fabrikker og også arla fabrikker. og har nogle rige folk fra bangkok som naboer og de siger det samme.er der nogen der ved om det kan passe. |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 06/12-2009 01:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
|
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 06/12-2009 01:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
|
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 06/12-2009 01:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
http://www.dr.dk/..._1836_1839
Redigeret af MM d. 06/12-2009 01:22 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/12-2009 02:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Skulle dette være en god eller dårlig nyhed![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 06/12-2009 02:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
jacobpakchong skrev: kender en dansk gut der arbejder som svejser rundt om i verden der påstår at changbeer er lavet af carlsberg. han har flere gange været i thailand og arbejdet med udvidelse og renovering af chang fabrikker og også arla fabrikker. og har nogle rige folk fra bangkok som naboer og de siger det samme.er der nogen der ved om det kan passe. From Wikipedia, the free encyclopedia In December 2000 Carlsberg and Chang established a 50/50 joint venture, Carlsberg Asia, with the vision to create a significant brewing company in Asia.[1] The Carlsberg influence can be seen in the typography of the 'Beer Chang' logo, which assembles the classic 'Carlsberg Beer'.[2] In 2005 Carlsberg pulled out from the venture, paying US$ 2.5 bn in damages.[3] ![]()
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 06/12-2009 05:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/12-2009 10:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Payanak skrev: Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand. jamen, du er ikke den eneste, jeg melder mig osse, selv om at der er nogle her på DTW der mener at Carlsberg kun er for gammle mænd & pensionister. ( de skulle bare vide sgu de )Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 06/12-2009 10:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg fandt en guld Tuborg i et supermarked i Buenos Aires forleden, den var fremstillet i Tyrkiet ![]() .... men den smagte nu godt, måske fordi det er så længe siden jeg sidst har smagt sådan en. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/12-2009 10:57
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg har ikke noget imod carlsberg selvom jeg ville foretrække en tuborg. Men dem kan man jo få herhjemme, så hvorfor ikke drikke de andres øl der er hammer gode for det meste da.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 06/12-2009 12:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Jeg hører også til den gruppe, der håber på at se Carlsberg igen. Ok Carlsberg udenfor Danmark er ikke den samme øl, men stadig en god øl i mine øjne. Bedre end så mange af de andre øl man får rundt omkring. I Thailand holder jeg mig til Singha og Leo. Tror personligt på at Carlsberg igen gerne vil ind på det Thailandske marked. |
|
|
|
| MrMichelin |
Lagt på d. 06/12-2009 12:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
TG950 skrev: Payanak skrev: Jeg er en af dem, der håber på at se Carlsberg igen i butikker og barer her i Thailand. jamen, du er ikke den eneste, jeg melder mig osse, selv om at der er nogle her på DTW der mener at Carlsberg kun er for gammle mænd & pensionister. ( de skulle bare vide sgu de )Tuborg / Grobut =Gamle røvhuller og børn uden tænder går gerne eftr en Hof singha tiger hvis tar lidt med på turen blir det Chang, i ved større flasker lol
Michelin
|
|
|
|
| MrMichelin |
Lagt på d. 06/12-2009 13:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
kvindemin skrev: er det payback time nu for carlsberg i thailand? fra 1 jan. kan asean landende indføre øl i thailand uden afgift.. her har vi en rigtig win-win situation, mange flere mærker på hylderne incl. carlsberg plus prisene falder ![]() JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! Michelin
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 06/12-2009 15:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Carlsberg er noget overvurderet tyndt sjask, som helt ufortjent har fået den markedsandel det har. Folk vil åbenbart snydes så vandet og det tynde øl driver! Singha og Leo er vel nok de værste øl man kan købe i Thailand, den første stinker af formaldehyd, den anden smager af sæbevand. ![]() Vil man ha' en billig brandert og kæmpe tømmermænd så gå efter Chang, jeg mener den er brygget som en FF'er. Tiger er nogenlunde, Archa og Cheers ligeså. Beer Lao ( eller Mia Lao som min kone hørte mig sige engang, hvorefter jeg fik en på kassen) - er god, men svær at opdrive. Min favorit p.t. er "Federbräu" - og deres ølpiger er lækre i lårkort! Åh, herligt at være mandschauvinist i LOS, det er nemlig tilladt her. ![]() JD |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 06/12-2009 15:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja i DK foretrækker jeg en Classic Men i Thailand vil jeg helst have en Øl der smager af Formaldehyd ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 07/12-2009 03:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
stop allesamen,lyt til jd han ved hvad det drejer sig om,nemlig hvor lårkort øl pigerne er,og så har han nogle fantastiske smagsløg.![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
























