Se indlæg
 Udskriv debat
For overvægtig til at flyve?
Chris White
Jeg vil nødig sidde foran ham hvis der kommer en hård opbremsning. LOLSmile

Men gerne bagi...

Det må da være som at lande i en lun skål risengrød Grin

Fed, varm, lidt svedende, og toppet af med en smørklat på kraven GrinGrin

Mikk
Så er det fede møgdyr også blevet medieluder...take off!!

http://www.takeof...wsId=22316
Redigeret af Mikk d. 08/12-2009 17:42

kvindemin
Mikk skrev:

hvad mener du!!! Cool

BJ
Ja men jeg mener jo bare at personen kunne være overvægtig skyldes et handicap, syntes i virkelig at fordi man er handicapet skal betale dobbelt pris? det syntes jeg bestemt ikke.Smile
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 08/12-2009 19:26
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Mikk skrev:

Tal da ordenligt om personen, har du en grund til at kalde ham for et MØGDYR???????????????
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 08/12-2009 19:30
THAILAND
A DREAM COME TRUE

rinpoche
BJ skrev:
Ja men jeg mener jo bare at personen kunne være overvægtig skyldes et handicap, syntes i virkelig at fordi man er handicapet skal betale dobbelt pris? det syntes jeg bestemt ikke.Smile
MVH.BJ

Fair nok BJ, men jeg mener så, at det er aldeles ligeyldigt hvad der ligger til grund for den voluminøse tilstand.
Flyselskaber driver en forretning, det kan da ikke være rigtigt at hverken selskabet eller ultimativt de øvrige passagerer skal betale for hans 2 sæder? Det er altså der regningen bliver tørret af i den sidste ende.

mvh
rinpoche

sony
Her vil jeg sgu give BJ ret, det ligner ikke noget at skrive sådan.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

swed
BJ skrev:
MVH.BJ

Det er højst 1 ud af 10.000 af de fede svin der er det pga sygdom, at de så fejler alt muligt efter de er blevet svine ulækkert fede er en anden historie
Swed

BJ
swed, Tænk dig nu om, hvad hvis det var dig selv???
eller en af dine børn??? jeg spør bare
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Hallo, Hallo

Det er vel flyselskaberne, der bestemmer hvilke regler, der skal gælde for deres selvskab og ikke DTW-medlemmerne.

bruno
Mikk du må da kende ham siden du kan udtaledig sådan eller er det bare gæt værk ?
Mange overvægtige bliver mere overvægtige af blive diskrimineret og mange gange direkte mobbet og svinet til.
Men der mange årsåger til folk bliver svær overvægtig, det er symptomer på forsklige sygedomme såvel physike og fysike.
Men typisk den holding der i samfundet ,folk tænker det er deres egen skyld, de kan bare tage sig sammen og tabe sig. Sådan forholder verden sig bare ikke. Det fin nok at, man går på slanke kur hvis man er letter overvægtige der vejer måske 20 kg for meget, men hvis man er svær overvægtig kan alle tabe sig masse kg men det er fysik umulig ikke at tage dem på igen. man kan som svær overvægtig max holde et vægt tab på 10 til 15 kg. Det selvfølig ikke kun min overbevisning men også udtalelser fra et udsendlse fra Tv, hvor en førene forsker ekspert fra USA og det bliver også bekræftet af, en Dansk overlæge der har beskæftig sig med overvægtig i over 30 år og han har behandler i 2000 til 3000 personer for overvægt i år med kæmpe success, det er det eneste der hjælper er en operation.
Prøv at tænk over alle kendt der ersvær overvægtige, der har tabt sig de sener år, Bamse, Ami Jensen, skaldede kok osv har tabt sig men taget mere på en det de vejet før. Så alle i stor, vil jeg opfordre til at, komme under kniven eller behold jeres dårlig livskvalitet og død.
Var der nogle der så den udsendelse hvor nogle slanke personer, der fik fedemands kostymer på og bevægede sig ud i offentlig rum, de udtalte sig bag efter at det var noget af det værste de har oplevet ?
Nu ham her på det foto er virklig også en sær tilfælde og det er derfor hun også tager det foto af ham og jeg sikker på hvis han havde en normal BMI ville han ha svær ved at være i sædet.
Alle jer der ikke vil betale mere for en billet fordi der er overvægtig ombord.
I betaler også for ældre og handicappede der skal ha ekster service men det selvfølig i orden at, de skal betale det samme som alle andre for dem klager i ikke over, for det jo ikke selvfor skyld.

http://gj-blog.dk/
bruno
swed skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Det er højst 1 ud af 10.000 af de fede svin der er det pga sygdom, at de så fejler alt muligt efter de er blevet svine ulækkert fede er en anden historie

Hvor har du dinne fakta fra ?
Hvad har de fede gjort dig siden de er nogle svin ?

Sarah
BJ skrev:
MVH.BJ

Så hvis jeg grundet psykiske problemer led af en shoppe trang, må jeg så få ekstra baggage med gratis???

Dog synes jeg ikke der er nogen grund til at tale så nedsættende som nogen her i tråden gør..

Big-Viking
Sarah skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Så hvis jeg grundet psykiske problemer led af en shoppe trang, må jeg så få ekstra baggage med gratis???

Dog synes jeg ikke der er nogen grund til at tale så nedsættende som nogen her i tråden gør..

Sarah, hvor må jeg kysse dig.?? Du er da en engel

bruno
Nu er der også forskel på baggage og en person. Flyselskaberne tilbyder at transporter en person fra A til B ligesom som de tilbyder at transpoter en vis kg baggage med. Så er det flysleskabet også forpligtet til af søge for at det sker på konfrontabel vis og sikker vis, så må selskabet finde en løsning, så det ikke går ud over andre, uanset størrelsen på personen skal vedkomne tilbydes samme kvalitet som alle andrer, eks opgrader til mere plads til samme pris, alt andet er diskrimasion og svar til at de nægter at flyve med sorte, jøder eller kvinder.
Redigeret af bruno d. 09/12-2009 00:01

Fido
bruno skrev:
Nu er der også forskel på baggage og en person. Flyselskaberne tilbyder at transporter en person fra A til B ligesom som de tilbyder at transpoter en vis kg baggage med. Så er det flysleskabet også forpligtet til af søge for at det sker på konfrontabel vis og sikker vis, så må selskabet finde en løsning, så det ikke går ud over andre, uanset størrelsen på personen skal vedkomne tilbydes samme kvalitet som alle andrer, eks opgrader til mere plads til samme pris, alt andet er diskrimasion og svar til at de nægter at flyve med sorte, jøder eller kvinder.

Sikken en gang ÆVL Sad
One man's ceiling is another man's floor

MadsEJ
Hallo! Det er sku da logik, at hvis du fylder 2 sæder så betaler du for 2 sæder.. Ellers må man sku lige levne den sidste donut, og hoppe en tur på løbebåndet.. Jeg er enig i at hvis man er overvægtig, så skal man ikke mobbes osv.. men jeg har satme heller ikke ondt af dem.. for (i de fleste tilfælde(JO DET ER!)) er det deres egen skyld!! De fede må svede.. Det er da fuldstændig uacceptapelt det som fremgår af billedet.. Jeg var blevet smat kællinge sur hvis jég skulle sidde ved siden af ham i 12 timer ihvertfald!! Så skulle han høre mobning af en helt anden karakter , end den han er vandt til.. Men det er jo bare migSmile
Og udover det, er jeg ligeglad med folk er tykke eller tynde.. Det rager mig..
Dog kan jeg undre mig over at meget store personer kan/vil leve sådan..
("det har de jo heller ikke valgt, og bla bla bla"Wink Gonat.
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

bruno
Kom nu drenge, i får ikke ret ved at råbe, få nu nogle fakta på bordet.
Skal mand også betale dobbelt pris hvis man lugter af røg eller alkohol, fordi det ikke til at holde ud at side ved siden af dem ?
Hvor tolerancen bleven af i DK ? Hvorfor skal alle være ens og perfekte i danges DK ?
Der findes næsten ikke en TV udsendelse, der ikke handler om, hvordan man skal leve og være i den standardiserede Danmark.
Man skal eks være kerne sund uden laster, bo i hvide stillede hjem, der ingen energi bruger, vi skal opdrage vores børn og hunde på en bestemt måde, den ene dag skal vi støtte ulandene og næstedag skal vi ikke købe vare fra ulandene for det bruger vi for meget CO2 på osv.
Alt er bleven så politisk korrekt og ens, så der er efter hånden ikke lov eller forbud, der ikke fortæller os hvordan vi skal være og leve, for vi skal jo være ens og korrekte som om man ikke kan tage et ansvar og beslutning selv.
Det er snart ved at være vægrer en det sorte middelalder med den religiøse hærgen med den regler tyrani om alt. Hvor folkestemningen kunne føre til at, du blev brændt på bålet vis du bare var lidt ved siden af. Det eneste der sker med den standardiseringen er at, der bliver støre forskel på et A og B hold. Jeg er sten sikker på at det noget med at, den holdning gøre, med at vi skal alle være perfekte, er kommet med opdragelsen i folkeskolen, da nye reformer kom i 60erne.
Det er helt ufattelige Mads at, du tror at folk selv vælger at blive svær overvægtig og leve sådan. Jeg tror ikke der findes en svær overvægtig, der ikke har en støre ønske blive normal vægtig, at blive aksopteret social og slippe af med det dårlige heldbred.
Det er det gennetiske der gør at man bliver letter overvægtige i børnre eller ungdomsårene men det er folk som dig og dinne holdninger der gør at, det går hen og bliver til slem overvægt og dårlig phykke.
Ja der er nogle der får en stor mave på oppe i årene eller kvinder der får en stor røv efter de har fød, det føre sjælen til svær overvægt og de problemer svær overvægtige har.
ja det er dårlig livstil og det kan an gøre noget ved, alle kan smide de 10 til 15 kg hvis man vejer de 20 til 25 kg for meget, kan du jo leve som alle andre og aksopteret.
For svær overvægtige er der kun en udvej, det er knive.
Jeg har talt med rigtig mange, der et år efter de havde taget et lives store beslutninger.
De har alle tabt sig rigtig meget, de tager dem ikke på igen. alle siger også det samme at, man skulle tro at det er i hjernen, de var opereret for de er bleven så lykkelig og fået selvtilliden tilbage.
Vi skal alle være mere tolerante for forskeligheder også flyselskaberne, især nu hvor folk bliver mere forskelige i forsøget på gøre folk ens.
Redigeret af bruno d. 09/12-2009 06:52

fckguld
MadsEJ skrev:
Hallo! Det er sku da logik, at hvis du fylder 2 sæder så betaler du for 2 sæder.. Ellers må man sku lige levne den sidste donut, og hoppe en tur på løbebåndet.. Jeg er enig i at hvis man er overvægtig, så skal man ikke mobbes osv.. men jeg har satme heller ikke ondt af dem.. for (i de fleste tilfælde(JO DET ER!)) er det deres egen skyld!! De fede må svede.. Det er da fuldstændig uacceptapelt det som fremgår af billedet.. Jeg var blevet smat kællinge sur hvis jég skulle sidde ved siden af ham i 12 timer ihvertfald!! Så skulle han høre mobning af en helt anden karakter , end den han er vandt til.. Men det er jo bare migSmile
Og udover det, er jeg ligeglad med folk er tykke eller tynde.. Det rager mig..
Dog kan jeg undre mig over at meget store personer kan/vil leve sådan..
("det har de jo heller ikke valgt, og bla bla bla"Wink Gonat.
Ganske rigtigt, vil man fylde for 2 - må man betale for 2 , ganske simpelt ,forstår ikke alt den snak, men man kan godt tale pænt om overvægtige,uanset ens mening om dem.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: