Se indlæg
 Udskriv debat
tlf kort?
jimmikoldenborg
Hej!

Vi skal rejse 2,5 måned i Thailand.

Kender I et kort som er ok, og nemt at bruge og fylde penge på?

VH

Jimmi

http://www.koldenborg.com
FedeFinn
12call
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

SteenJ
Ja som nævnt er 12call et godt valg og ikke så dyrt og ringe på. Kan købes alle vegne og hos 7eleven giver du dem bare din telefon og siger hvor meget du vil have sat ind, så ordner de det for dig.
mvh.

kvindemin
har selv 12call, men har ikke været helt tilfreds de sidste par år, da taksten til dk. er steget ganske betragteligt, hvis ikke man tjekker min. priserne. så et lille tip, når du skal tanke op, brok dig over priserne, og vupti, så har de lige en promotion pris, som de ikke reklamerer med nogen steder.....og ja, det er sandt

jimmikoldenborg
Kan jeg købe simkortet i 7/11 også?

kvindemin
ja, overalt, osse i bk lufthavn, hvor de tit har nogle gode promotions tilbud

lols
kvindemin.
taster du f.eks. 009 45 osv når du ringer til DK eller + 45.

Bruger du 009 koster det 5 baht/min til fastnet i DK og 12 baht til mobil?

Du kan se en masse af de kære promotions fra AIS - 12call her:
[url]www.12call.ais.co.th/en/Content/Promotion/Promotion_Current.html[/url]

kvindemin
ja, jeg taster altid 009 eller oo8 eller 007 foerst, men det er altsae ikke loegn, hvad jeg siger, tjek din min.pris over et stykke tid, og du vil opdage , at den stiger lidt efter lidt, derfor naer jeg tanker op, får jeg altid expedienten til at reset telefonen, og hun har sku givet mig ret hver gang

kvindemin
mener da thaksin solgte var prisen 7 baht til dk. nu 12 baht ---en flot stigning på 70 %

det kan fåes billigere fra de andre udbydere, men kvalititen er bare ikke så god herfra phuket

lols
Når du ringer til DK er det ikke AIS du betaler til i sidste ende. Priserne ved at bruge 009 er via CAT der står for udlandsamtalerne og det er deres priser du så betaler. De 5 og 12 baht er fra deres CATs prisliste.

008 og 007 er andre selskaber end CAT og de har måske andre priser end 009 og så bliver det jo noget rod at tjekke?
Redigeret af lols d. 07/12-2009 00:52

xxxx
ringer man fra fastnet tlf kommer regningen på udland seperat fra CAT. og ja prisen er 5 thb til fastnet og 12 til mobil.

Om man vælger AIS / Dtac eller True etc, det er lige nemt at købe ny taletid..
Dtac sim card er nede i 49 thb nu.
Redigeret af xxxx d. 07/12-2009 01:09

sank
Smile På turist kontorene i Pattaya får du Sim kortene gratis nu. og så skal du selv tanke op. mener dog der er 50 baht på Grin

lols
AIS listepriser p[ 12call

Sim kort pakke:
99 baht, fri taletid for 95 baht
249 baht, fri taletid 300 baht
300 baht, fri taletid for 300 baht.

Sim kort er altså gratis hos 12call overalt.

Forøvrigt er 009 CAT 5/12 baht

007 TOT til 22 baht/min.

008 TOT til 7 baht/min. (ved ikke om det er fast og mobil)

vandango
lols skrev:
AIS listepriser p[ 12call

Sim kort pakke:
99 baht, fri taletid for 95 baht
249 baht, fri taletid 300 baht
300 baht, fri taletid for 300 baht.

Sim kort er altså gratis hos 12call overalt.

Forøvrigt er 009 CAT 5/12 baht

007 TOT til 22 baht/min.

008 TOT til 7 baht/min. (ved ikke om det er fast og mobil)

Har prøvet 008 med 12call, der er en del støj på linien til mobil i Danmark de 7 baht passer vist meget fint.

BJ
sank skrev:
Smile På turist kontorene i Pattaya får du Sim kortene gratis nu. og så skal du selv tanke op. mener dog der er 50 baht på Grin

Lyder sgu godt, jeg plejer selv at bruge 12call når jeg er i Thailand,
Tak for oplysningen.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

jimmikoldenborg
mange tak for hjælpen!

Lung Yao
Lige en "fodnote". De forskelige billige SIM kort som er blevet nævnte her er udmærket, MEN skulle du ønske om at bruge det samme tlf. nr, næste gang du kommer til Thailand, så skal du spørge efter "1 års" Sim kort, og det koster fra 99 baht + . Nogle korte er meget dyre, (selv om det er de samme som dem til 49, 69, eller 99 baht ), p.g.a. tal kombinationen. (endetal, lighed med det nr. man har i DK, fødseldag, osv.), og du skal alligevel , genopfylde konto da det kan være kun fra 15 til 50 baht på dem,medmindre du vælger dem som LOLS foreslå.
M.h.t. info om " 1 års Sim kort", har det været skrevet tidligere om det.
.
Redigeret af Lung Yao d. 07/12-2009 21:48
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

FedeFinn
Jeg mener der bliver lagt en måned tilsidste salgsdato, hver gang du tanker for 100 baht.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Lung Yao
FedeFinn skrev:
Jeg mener der bliver lagt en måned tilsidste salgsdato, hver gang du tanker for 100 baht.
Det kunne godt være, men jeg tænkte mest på OS der kun rejser til Thailand 1 gang om året, så hjælper det ikke meget hvis lad os sige 2-3 måneder efter hjemkomsten så bliver de "billige SIM kort" slettet, da de ikke er blevet fornyet ("I'm alive" eller ny optankning).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

claus31130
FedeFinn skrev:

12call

Der giver
100 baht giver 10 dage og
300 baht giver 30 dage

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: