Se indlæg
 Udskriv debat
Udlændinge kan få pension med
thaikurt1
Dette forslag er efter min menig at man her gør forskel på danskere og udlændinge.

Jeg har altid støtte Dansk folkeparti men der gang synes jeg at de er gået for langt i ønskes om at
få udlændinge hjemvendte at at ligefrem vil betale dem for at forlade DK og så sociale ydelser resten af livet og skattefrit

Med det forslag vil de nok støde mange af deres vælge som er førtidspension eller folkepension og son stemme på dem, som nok vil overveje om de næste gang skal stemme på DF, hvis jeg havde mulighed for at stemme vil jeg nok ikke stemme på DF af den grund at man ikke skal gøre forskel på danskere og udlændinge.

Det kan godt være at det er en god forretning for DANMARK ikke at havde mennesker
som ikke vil integreres, at få dem ud af DANMARK .

Hvorfor skal Flygtninge og indvandrere modtage sociale ydelser - i visse lande skattefrit - resten af livet,
bare fordi de friville vil opgiver deres permanente opholdstilladelse det kan godt være at man
så spare nogen sparer udgifter til lægehjælp, socialhjælp, plejehjem og socialrådgivere.

Udover at man modtager kontante bonus så få man i 5 år op til 4.500 kr. om måneden i fem år
i en såkaldt repatrierings ydelse.

Hvis man får førtidspension eller folkepension, bliver det beløb fratrukket repatrierings ydelsen. vi har jo kunne læse
hvordan at de snyder når de modtage førtidspension så mulighed for at det gentager sig er mulig.

Jeg er selv førtidspension og bo i thailand og få så derfor et mindre beløbet af den grund
og så betale jeg stadig skat i Danmark.

Mange af dem har aldrig haft et arbejder
eller være med til at yder noget til den danske stat men alligevel vil man give dem
mulighed for at bliver forsøget rest at deres liv af den danske stat og uden af de skal betale skat

[url] http://jp.dk/indl...910726.ece [/url]
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sank
Angry Ja vi rejser ca. et ½ år ? og derfor må vi betale en dyr Forsikring, så i det ½ år har de jo ikke udgifter på os i DK ? men vi betaler da stadig skat. Så det kan være vi skal true med at blive hjemme hele året ? så bliver der sikkert flere Læge og Hospitals besøg Pfft

karstenf
Dette er det bevis for forskelsbehandling som jeg har ventet på.

Nu kan vi kontakte EU’s kontor for forskelsbehandling og kræve ligestilling. Vi vil også have vores fulde pension med til Thailand, her under vores fulde folkepension. Dette gælder også for vores ”yngre” koner.

Tak til Dans folkeparti for denne klare melding.

Karsten

Gift med jordens dejligste kone.

Min kone Noodaeng udføre Thaimassage i Odense Se
https://www.koonm...

https://www.koonmassage.dk/
Anonym Bruger
Hej...

Jeg må indrømme at jeg ikke fatter en skid af den debat der kører her hjemme.
Jeg mener at når du er ude af arbejds markedet uanset hvordan eller hvorfor, kan det vel være lige fedt hvor du opholder dig og hvor længe. Jeg har aldrig kunnet forstå de regler der er for det at opholde sig i udlandet når man er førtidspensionist eller andet, lidt glæder skal vi vel have lov at have !! Vi betaler sgu da stadigvæk skat og om vi gør det her fra Danmark eller andre steder kan vel være et fedt, eller hva ??!!

Klaus

Dream
stavnsbaandet

Sad

Med venlig hilsen / Abd al Qadir / Abdelqadir (den Almægtiges tjener)
Redigeret af Dream d. 07/12-2009 15:16

uan
karstenf skrev:
Dette er det bevis for forskelsbehandling som jeg har ventet på.

Nu kan vi kontakte EU’s kontor for forskelsbehandling og kræve ligestilling. Vi vil også have vores fulde pension med til Thailand, her under vores fulde folkepension. Dette gælder også for vores ”yngre” koner.

Tak til Dans folkeparti for denne klare melding.

Karsten

Ja prøv og send sagen videre til Liberal Alliancev. Anders Samuelsen for de vil sikkert gerne have noget omtale i pressen....
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

Spring til debat: