Se indlæg
 Udskriv debat
Jul ?
L
Holder I andre nogen former for jul eller springer I den let elegant over ?

sony
Julen bliver sprunget over, skal heldigvis arbejde
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Glad for at jeg bo i Thailand så er jeg ikke presse til at skal holde jul
hos familien eller hjem hos hos selv. Pfft
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Big-Viking
Jul og Jul.. Havde jeg ikke travlt havde jeg siddet ude i Thailand sammen med konen. Men skal da have al den gode mad og hvad dertil høre.

Rasmus
Julen er lidt svær at springe over når man har 2 unger på 11 og 16 år. Som ved en fatal brøler fra min side, opdagede jeg havde en kvittering på køb af 2 iPod liggende på skrivebordet. Angry
Skal på arbejdet aften/nat den 24-25 men har så fri helt frem til den 3éde januar. Smile
Rasmus

Anonym Bruger
Hej med jer....

Julen for os foregår hjemme i år, helt alene Frown Nej vi har ikke lyst til at tage nogen steder i år, plejer at være sammen med min søster, men det gider vi ikke rigtigt i år...

Her i huset står menuen på flæskesteg og andebryst og hvad der dertil hører, Tuk min kone er vild med flæskesteg og and, så det er jo dejligt nemt, hvad med jer og mad jule aften ??

Håber i alle får en rigtig god jul hvad enten i arbejder eller hygger !!

Klaus

jpo
her hos os i udon thani skal vi have andesteg og flaeskesteg,og der er pyntet juletrae og jule lys over alt ved huset, nonsunghomestay
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
sank
Smile Ja vi bliver hjemme på Altanen i år. Med et lille plastik Juletræ og lidt kravlenisser og så spiser vi And og Risalamande og vel en Singha Grin

L
det jeg tænkte på var om jer der bor i DK holder en dansk jul med jeres thai kone...

rinpoche
Vi har børn i den" jule-pligtige" alder, så der er ingen vej udenom.
Og det er rart at se dem glade og opstemte.
Når vi er i Thailand i julen, holder vi absolut ikke noget, Thailand indbyder slet ikke til at holde jul.

mvh

hfb
Vi holder en ganske almindelig dansk jul.

Hvis vi boede i Thailand ville vi (sikkert) ikke holde jul, men nu er det DK vi bor i, så hun kan blive integreret i samfundet Grin

Payanak
Jeg tager hjem til familien i Danmark i Julen.
Glæder mig som et barn til alt den gode mad...MUMS!

Dream
Payanak skrev:
Jeg tager hjem til familien i Danmark i Julen.
Glæder mig som et barn til alt den gode mad...MUMS!

Heldige dig.........Go' jul/tur.........Wink

Spring til debat: