Se indlæg|
So ein Ding....
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/12-2009 17:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Formedelst det fyrstelige beløb af 299,- har jeg hos min lokale hardware-pusher (netto) indkøbt en gps tracker. En sådan kunne måske have andre dtw brugeres interesse. Som en regulær gps registrerer den fart, højde, tid etc, og tegner så en rute på google earth når man sætter den i USB porten på pc`en. Derudover kan den - og det er for mig det mest interessante - skrive bredde og længdegrad ind i digitale fotos, således at når man fx. kommer hjem fra en rejse, præcis ved hvor billedet er taget og kan henvise andre hertil. Jeg skal ikke komme ind på, at det også er en udmærket spion-gadget. Min kone var ude på en laaang og meget strabadserende cykletur den anden dag. Eller det hævdede hun ihvertfald. Desværre havde jeg puttet trackeren i hendes jakkelomme og kunne illustrere overfor hende, at den tilbagelagte distance var 3,3 kilometer og vist nok også havde indebåret et Som Tham pitstop hos en veninde.
Redigeret af Webmaster d. 13/12-2009 17:54 |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 13/12-2009 19:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
ja føj for den da. Det er jo spionage. jeg køber en håndfuld. Jeg mener, så kan jeg jo have en i mit løbetøj så jeg kan se hvor langt jeg har løbet. og en i arbejdstøjet og en i ....
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 13/12-2009 21:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
haha, rinpoche, hvad sagde hun til at du havde lagt den i hendes jakke ?![]() virker jo lidt mistroisk
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/01-2010 21:00
|
|
Noch ein Ding. Jeg har ellers altid været svoren Nikon fan, men med Canons nyeste tiltag måtte jeg overgive mig og gå over til fjenden: ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 13/01-2010 21:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hmmm.... kan er sgu lidt tidlig jeg for anskaffet mig et, skal jo lige giftes først Men ellers har i her et link hvis hun er under mistanke:http://www.spytec... Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/01-2010 21:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
rinpoche skrev: For mig virker det ikke så brugervenlig som Nikon med alle de knapper
Noch ein Ding. Jeg har ellers altid været svoren Nikon fan, men med Canons nyeste tiltag måtte jeg overgive mig og gå over til fjenden: ![]() Redigeret af Nirvana d. 13/01-2010 21:16 Come As You Are
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 13/01-2010 21:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Nirvana skrev: rinpoche skrev: For mig virker det ikke så brugervenlig som Nikon med alle de knapperNoch ein Ding. Jeg har ellers altid været svoren Nikon fan, men med Canons nyeste tiltag måtte jeg overgive mig og gå over til fjenden: ![]() Tror og mener at min kommende kone har dette kamera...... Hun bruger godt nok lang tid på det. Troede tidligere det var mange billeder hun tog, men nu forstår jeg bedre...!!
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 21:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Alt over en knap på et kamara er forvirrende ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/01-2010 01:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Sådan et kamera, vil jeg også have, hvem kommer med hvad, eller kommer det bare ud af kameraet
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 14/01-2010 08:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Det er ellers smart. Med både satellit telefon, GSM, adgang til internettet, mulighed for at se digitalt tv, måling af hastighed vedh. rader og 100 vis af andre brugbare ting. Cannon frigiver det til salg her den 1/4. ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 14/01-2010 09:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Undskyld, men tager det gode billeder?....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/01-2010 10:53
|
|
Beklager, jeg kan ikke hjælpe dig der. Jeg er ikke nået længere end til knapperne med: Beer, Pizza og Sex ![]() |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 14/01-2010 12:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
FCKdk skrev: Undskyld, men tager det gode billeder?.... ![]() Ved det ikke men det laver noget godt kaffe
Redigeret af cesse d. 14/01-2010 12:13 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 14/01-2010 14:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.