Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hvor skal man bo på Koh Chang?
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 21:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej alle... Jeg tager til Thailand den 24 Dec i 3 uger, har bla tænkt på at besøge Koh Chang, men efter at have kigget lidt på nogle hjemmesider er jeg kun blevet mere forvirret, jeg vil gerne bo på luxus hotel og meget gerne hvor der er lidt natteliv, rejser jo alene... gode råd modtages med kys hånd.... |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 13/12-2009 21:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Holmsteen skrev: Hej alle... Jeg tager til Thailand den 24 Dec i 3 uger, har bla tænkt på at besøge Koh Chang, men efter at have kigget lidt på nogle hjemmesider er jeg kun blevet mere forvirret, jeg vil gerne bo på luxus hotel og meget gerne hvor der er lidt natteliv, rejser jo alene... gode råd modtages med kys hånd....Altså Lonely Beach er en dejlig strand og der er også nogle lækre resorts... hmm men desideret natteliv...naaaah, du kan komme til back-packerfest på de nærliggende backpacker resorts... ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/12-2009 21:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Har været en gang på Koh Chang.. Kan anbefale, Amari Emerald Cove.. Natteliv.. Er jo en gift mand.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 21:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Big-Viking skrev: Har været en gang på Koh Chang.. Kan anbefale, Amari Emerald Cove.. Natteliv.. Er jo en gift mand. ![]() Det ser meget fint ud.... det er heller ikke go go bar jeg er ude efter, men skulle der være en enkelt service minded dame..... ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/12-2009 21:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Holmsteen skrev: Big-Viking skrev: Har været en gang på Koh Chang.. Kan anbefale, Amari Emerald Cove.. Natteliv.. Er jo en gift mand. ![]() Det ser meget fint ud.... det er heller ikke go go bar jeg er ude efter, men skulle der være en enkelt service minded dame..... ![]() Ikke stresse. De service minded piger/damer er jo alle steder.. Og hotel er tiptop.. Jeg gav 7.500bath pr nat for konen og mig selv. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 22:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Big-Viking skrev: Holmsteen skrev: Big-Viking skrev: Har været en gang på Koh Chang.. Kan anbefale, Amari Emerald Cove.. Natteliv.. Er jo en gift mand. ![]() Det ser meget fint ud.... det er heller ikke go go bar jeg er ude efter, men skulle der være en enkelt service minded dame..... ![]() Ikke stresse. De service minded piger/damer er jo alle steder.. Og hotel er tiptop.. Jeg gav 7.500bath pr nat for konen og mig selv. Det er rigtigt.... det er jo ferie... hahahaha.... havde i havudsigt?, kigger lidt på suiten... men deluxe room ser også fint ud... hvor mon den bedste udsigt er...? ![]() |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 13/12-2009 22:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hej holmsteen natteliv finder du på white sand beach,både normal bar som du kender dem og så på sabai bar som minder endel om et disco,men de spiller live musik der. da jeg kom ind på sabai første gang startede de med at spille pink floyd :-) der er endel piger der arbejder freelance. resortet må du selv finde da jeg boede 2 strande væk eller 10-15min kørsel på motorbike. tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/12-2009 22:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Boede på Deluxe room og ja vi havde havudsigt.. Om hvilke af de andre rum der har aner jeg ikke... Men igen kan kun anbefale det.. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 14/12-2009 08:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg vil give Sarah ret på Lonely Beach er der nogle virkelig lækre hoteller og resorter og en kanon flot strand, men natte livet ligger der mest af i White Sands og det skal du som sagt køre lidt efter ca et kvarter i Songteaw men du finder også lidt på den ande side af bjerget mod White sands, i Kai Bai der har jeg selv boet. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| LC |
Lagt på d. 14/12-2009 08:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Jeg vil anbefale Gajapuri , super hotel og rigtig god service ![]() mvh LC |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 14/12-2009 16:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Du skal som flere skriver, bo på White Sand beach. Jeg har været på Kho Chang et utal af gange og bor altid på PLALOMA, som har bungalows direkte til vandet og til en meget rimelig pris. Du får den mest fantastiske udsigt fra din bungalow omgivet af kokos palmer og kan høre havet skylle ind mod stranden, mens du falder i søvn. Eneste minus, der er ikke sandstrand direkte ud for hotellet. Til gengæld er der en dejlig swimmingpool. Og sandstrand nogle hundrede meter fra hotellet. Natteliv i gå afstand. Jeg kender ejeren (som er Sweitzer) personlig og har en rigtig god pris, fordi jeg kommer der tit. Hvis du er interesseret, sender jeg hans direkte tlf. nummer og navn til dig som pb, samt oplysning om min pris....men, misbrug det ikke. Du må gerne hilse fra mig....Jeg tror at det hjælper.
Redigeret af VIP d. 14/12-2009 16:36 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 16:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Plaloma? Mener du Plaloma Cliff Resort? Ja, den har ligget der i mange år. Der er bare ikke nogen badestrand nedenfor, for mange sten. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 14/12-2009 16:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
rinpoche skrev: Plaloma? Mener du Plaloma Cliff Resort? Ja, den har ligget der i mange år. Der er bare ikke nogen badestrand nedenfor, for mange sten. Ja, Plaloma Cliff Resort! Har oplyst om, at man skal "bevæge" sig et par hundrede meter hvis man vil ha' sand mellem tæerne. Dette kompenseres der dog rigeligt for i betragtning af prisen og omgivelserne. Redigeret af VIP d. 14/12-2009 16:45 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 16:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ups, Sorry VIP. Så det ikke, beklager. Var ikke for at nedgøre Delfin stedet, som jeg selv godt kan lide, boede der engang i 1998. mvh rinpoche |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 14/12-2009 16:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
rinpoche skrev: Ups, Sorry VIP. Så det ikke, beklager. Var ikke for at nedgøre Delfin stedet, som jeg selv godt kan lide, boede der engang i 1998. mvh rinpoche Ha' Ha' Hvis du kendte min pris, ville du aldrig bo andre steder på Kho Chang
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 17:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Well, VIP. Koh Chang er en saga blot for vores vedkommende. Vi foretrækker koh Kood, minder om koh Chang for 10 år siden. Redigeret af rinpoche d. 14/12-2009 17:09 |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 14/12-2009 17:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
rinpoche skrev: Well, VIP. Koh Chang er en saga blot for vores vedkommende. Vi foretrækker koh Kood, minder om koh Chang for 10 år siden. Ok, men for nostalgien's skyld, kommer der lige et billede her som reminder fra de svundne tider ![]() [img]http://i1020.photobucket.com/albums/af322/vipdenmark/KhoChang.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af VIP d. 15/12-2009 09:46 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/01-2010 18:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Hej Rinpoche! jeg vil meget gerne vide noget mere om Koh Kood, er strandene lige så gode som White Sand eller Koh Chang og sker der noget, lige som på Koh chang og hvad med priserne, hvis det minder om Koh Chang for 10 år siden, kan jeg tænke mig til at det er meget billigt, hvor har du boet? eller kan anbefale? Mvh Michael Andersen rinpoche skrev: Well, VIP. Koh Chang er en saga blot for vores vedkommende. Vi foretrækker koh Kood, minder om koh Chang for 10 år siden. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/01-2010 18:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Skal jeg via Koh Chang for at komme til Koh Kood, eller hvordan? |
|
|
|
| Songkran |
Lagt på d. 06/01-2010 20:45
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Også Kc Grande Resort på White Sand Beach, har nogle rigtig dejlige Bungalows, i første række ned til vandet. Ligger ikke langt fra før omtalte Sabay Bar. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















