Se indlæg|
Dansk restaurant i Korat
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 15/12-2009 16:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Efter forlydende (ikke bekræftet endnu) skulle ejeren af Meeting Point One i Korat, alligevel forsætte driften af restaurant efter at have være ud for et traffik uheld, som var ved at tvinge ham til at opgive. Han har ellers kun været på "scenen" i en kort periode(få måneder). Han skulle efter sigende genåbne i dag og ville have et JUL middag på menuen. Som skrevet før, så er der kun "rygter" som jeg venter at få af/bekræftet snart. Ville ønske ham en god bedring og held og lykke i fremtiden. VENLIGST at lade være med i lighed med det andet tråd at ødelægge denne her odså, har I noget irrelevant at skrive så oprettte jeres egen "sandkasse" . TAK: . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 15/12-2009 17:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Godt at det ikke stod så galt til alligevel ![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 16/12-2009 02:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Lung Yao skrev: Efter forlydende (ikke bekræftet endnu) skulle ejeren af Meeting Point One i Korat, alligevel forsætte driften af restaurant efter at have være ud for et traffik uheld, som var ved at tvinge ham til at opgive. Han har ellers kun været på "scenen" i en kort periode(få måneder). Han skulle efter sigende genåbne i dag og ville have et JUL middag på menuen. Som skrevet før, så er der kun "rygter" som jeg venter at få af/bekræftet snart. Ville ønske ham en god bedring og held og lykke i fremtiden. VENLIGST at lade være med i lighed med det andet tråd at ødelægge denne her odså, har I noget irrelevant at skrive så oprettte jeres egen "sandkasse" . TAK: . Jeg har så fået en bekræftelse på at Peter havde åbent igår |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.