Se indlæg|
Globespan er gået konkurs!!!
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 17/12-2009 05:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Til alle der har bestilt tur med tyrkieteksperten til thailand, i skal være opmærksomme på at Globespan er gået konkurs og de derfor er i gang med at finde et andet flyselskab til at afvikle deres program. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/12-2009 08:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
woooow jeg var en hårsbredde fra at købe en billet i januar fordi den kunne fås for 6000 tur/retur direkte Phuket. Godt jeg ikke gjorde det pyyyyhaaa. Nu bliver det nok et eller andet tredje verdens flyselskab der skal stå for transporten. |
|
|
|
| rfa |
Lagt på d. 17/12-2009 13:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hej Mikk. Det er et flot indlæg jeg har lavet, men hvis du i fremtiden vil bruge mine indlæg, må du meget gerne smide det som link i stedet for at snuppe det fra andre hjemmesider. ![]() Men bliver spændene at se, hvilket flyselskab de får til at flyve deres ture til thailand og indien denne vinter. |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 17/12-2009 15:43
|
rfa skrev: Hej Mikk. Det er et flot indlæg jeg har lavet, men hvis du i fremtiden vil bruge mine indlæg, må du meget gerne smide det som link i stedet for at snuppe det fra andre hjemmesider. ![]() ... ![]()
Redigeret af Mikk d. 17/12-2009 15:54 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/12-2009 17:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis folk betaler hvad til det koster for at blive flyttet fra A til B var det her problem ikke opstået ![]() lindy |
|
|
|
| rfa |
Lagt på d. 17/12-2009 17:53
|
nej og hvis folk fløj noget mindre ville vi ikke have brugt 1,1mia kr på et klimatopmøde, men sådan er det jo med så mange ting. Kan se at de har fundet et litauisk selskab som hedder aurela airlines til at overtage efter Globespan |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/12-2009 18:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
http://www.bt.dk/...ab-konkurs 1.360 danske feriegæster med andre fly i juleferien Tyrkiet Ekspertens flyselskab konkurs JENS ANTON HAVSKOV HANSEN - Torsdag den 17. december 2009, 16:00 | Opdateret: 16:02 1.360 forventningsfulde danske feriegæster hos Scanway/Tyrkiet Eksperten har været i overhængende fare for at få en lang julenæse. Flyselskabet Globespan gik onsdag aften konkurs, og Scanway/Tyrkiet Eksperten bruger det skotske selskab på destinationerne Egypten, Thailand og Indien med afgang fra Billund. Men ifølge salgsdirektør Deniz Jensen, Scanway/Tyrkiet Eksperten, er samtlige de 1.360 bestilte rejser fordelt på fem fly blevet reddet i 11. time. - Vores gæster kommer med andre fly end de planlagte, men det er også eneste ændring. Rejserne gennemføres som planlagt. I morges sendte vi det første fly til Egypten, og det kom afsted til tiden, siger Deniz Jensen til bt.dk. - Vi hørte nogle rygter for to dage siden om, at Globespan var i problemer, og derfor begyndte vi med det samme at lave en plan B, hvis der skulle være hold i rygterne. Det er vi selvfølgelig glade for i dag, hvor vi har fået alle de nødvendige tilladelser og fået aftaler med Transavia, Jet Time og et litauisk selskab om at overtage flyvningerne fra Globespan, siger Deniz Jensen. Så julen skulle altså alligevel være reddet for de 1.360 danskere, der står klar med en pakket kuffert på vej til Egypten, Thailand og Indien. Det konkursramte Globespan er Skotlands største flyselskab. 800 medarbejdere mister jobbet med konkursen. |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 17/12-2009 19:03
|
aurela airlines ![]() Man skal flyve med en 10 år gl. 757-200...hmm kan den flyve non stop til Phuket ??? http://www.planes...Aurela.php Mvh Michael |
|
|
|
| rfa |
Lagt på d. 17/12-2009 19:16
|
Hej Mikk Det kan den ikke, så mon ikke der er en mellemlanding i en af de stater, hvor man får smidt olie i nakken. Jeg er dog i tvivl om den ikke lige med nød og næppe kan flyve Goa uden stop, da det tager 8 timer og 40min. Men da jeg var i Goa, tog det 2 timer ekstra at flyve hjem grundet kraftig modvind og så er der hvis ikke brændstof nok. Men det er da trods alt temmelig ´´nye´´ fly i modsætning til 20-30 år gamle jumboer eller MD11, som der jo stadig er store ruteselskaber som bruger. Jeg læste også et sted at de i foråret havde besluttet at anskaffe sig en B767-200, så ved ikke om et måske er det de har modtaget og det bare ikke fremgår nogen steder. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 17/12-2009 20:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
rfa skrev: Hej Mikk. Det er et flot indlæg jeg har lavet, men hvis du i fremtiden vil bruge mine indlæg, må du meget gerne smide det som link i stedet for at snuppe det fra andre hjemmesider. ![]() Men bliver spændene at se, hvilket flyselskab de får til at flyve deres ture til thailand og indien denne vinter. øhh, hvilket indlæg, ja jeg spørger bare. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| rfa |
Lagt på d. 17/12-2009 21:40
|
Det der er øverst er noget jeg har skrevet på et andet forum og det er blevet kopieret herind af en anden bruger. Derfor lige en lille kommentar, som ikke var så alvorligt ment. God jul |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/12-2009 21:45
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nyheden er også at finde på: http://www.standb...news/21423 og så selvfølgelig på det link som Rinpoche henviser til.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/12-2009 22:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
rfa skrev: Det der er øverst er noget jeg har skrevet på et andet forum og det er blevet kopieret herind af en anden bruger. Derfor lige en lille kommentar, som ikke var så alvorligt ment. God jul Mon det er den samme bandit der er tale om ? ![]() Bogstavtyv (Morgenposten Fyens Stiftstidende, 3. maj 2002) Ryslinge Bibliotek er plaget af en alternativ ’låner’. Bogstaverne på bibliotekets facade er jævnligt udsat for tyverier, og da det er dyrt at erstatte bogstaverne går det ud over kontoen for indkøb af nye bøger og musik-cd’er, da den er de eneste konti som kan betale for de dyre bogstaver. Uh ha da da [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 18/12-2009 21:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Han har været på spil igen, jeg hørte i radioen idag at der havde været en indbrudstyv på spil i snestormen på nordfyn. Han var brudt ind og havde stjålet et par gummistøvler. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.