Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya ExPat Kung-Fu Club
Nixon
Ja der er mange af de seje i pattaya.

hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
claus31130
GrinGrinGrinGrinGrin

http://www.cs-web.in.th/
Nixon - you made my day!!!!

Vil altid fremover se disse Rambotyper som på din film. Det vrimler med dem på gader og stræder hernede - især nu i højsæsonen. Har tit undret mig hvordan de ter sig bag væggene på træningscentrene (forøvrigt de eneste forretninger som har fuldt besøg, nåh ja, og så tattovørerne).

Nu kan jeg forstå at de ikke er så farlige endda. Det ligger mere i de der store muskler, pumpet op med ???? lidt lige som en dansk hamburgeryg.

Åh herre gud for et liv!

Endnu engang tak for en god, sund latter fra Skeptikeren

Big-Viking
Ja verden er fuld af verdensmestere. ShockGrin Hold da kæft for nogen jordegern.Wink

noisnabo
Skeptikeren skrev:
Nixon - you made my day!!!!

Vil altid fremover se disse Rambotyper som på din film. Det vrimler med dem på gader og stræder hernede - især nu i højsæsonen. Har tit undret mig hvordan de ter sig bag væggene på træningscentrene (forøvrigt de eneste forretninger som har fuldt besøg, nåh ja, og så tattovørerne).

Nu kan jeg forstå at de ikke er så farlige endda. Det ligger mere i de der store muskler, pumpet op med ???? lidt lige som en dansk hamburgeryg.

Åh herre gud for et liv!

Endnu engang tak for en god, sund latter fra Skeptikeren

Er det mig som har misforstået noget omkring denne tråds indlæg, bortset fra det øverste???

Ja. Er det kun mig der kan få øje på de medvirkendes selvironi og selvsarkasme???
Redigeret af noisnabo d. 18/12-2009 07:47

pdalgaard
SmileSmile

b_j3ns3n
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
Det er helt klart iscenesat!

Spring til debat: