Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad vil DTW egentligt
sune
Hvad vil DTW egentligt.

Jeg har igennem de sidste mange år virkelig tænkt over. Hvad er det egentligt DTW’s ejer og administratorer ønsker af deres side.

Rin jeg har set din sarkasme i en anden tråd. Jeg troede egentligt du var klogere.

Er vigtigheden af, at overholde reglerne et must, for så bliver siden vel bare en kopi af vedkommende der har oprettet den.

Skal der være plads til de anderledes tænkende. Selvfølgelig skal der være dette, men kun hvis de retter ind efter de regler der nu engang er udstukket af ejer af siden.

Der, jeg nok har problemet er, at hvis nogen båt horn provokere andre med intetsigende ting, som personlige angreb. Skal dette menneske så smides ud fordi han/hun forsvare sig med de midler den enkelte nu har for at artikulere.

Engang imellem må jeg give andre ret i deres udtalelser om, at Admin lader det udvikle sig, så uskyldige mennesker mange gange bliver udelukket fordi. De nu engang svare på et ligegyldigt personligt angreb, ja altså efter andres mening.

Det, der vel er meningen her på siden, er vel, at du, jeg og andre med problemer kan finde løsninger
på dem Hvis man ikke kan dette, ja så må man vel konstatere, at spørger har og får problemer.

Problemet for problemerne er vel engang imellem dette, at dem der spørger ikke gider sætte sig ind i de faktiske forhold før de kommer med deres ubehjælpelige spørgsmål.

Jeg har selv været en af dem for flere år siden. For det er jo nemt at spørge de garvede.

Harmonien og intensiviteten på DTW mener jeg skal tilbage.

Min personlige mening for dette er, at Kim og hans administratorer indser, at jorden drejer rundt.

Det samme gør de mennesker der bor på den. Det samme gør de mennesker der finder på at nedsætte sig i Thailand og inderst inde ønsker et svar på et problem.

Så en gestus til alle dem, der jo i bund og grund har været med til at gøre denne side så populær skulle jo nok være i dette herrens år 2009.

Lad os glemme fortiden. Alle har et frit lejde til at komme på igen, men kun hvis de sletter alle de andre (måske et problem, for så bliver skaren måske ikke stor) navne de nu har opbygget.

Dette kan vel gøres ganske simpel ved, at vedkommende sender en mail til admin eller chefen.

Er denne specielle JUL 2009 ikke dejlig.

En idiot som jeg tør stikke snuden frem, med mulighed for udelukkelse, fordi han mener denne side er speciel.

Jeg vover at trykke på knappen.

bagerbager
godt skrevet

Havnso
hej sune jeg mener svaret er indlysende jeg har været på dtw i ca et år og det sidste 1/2 år har der kørt en person hets på alt og alle
hvis en stillede et godt spørgsmål ang thailand fik han/hun kun beskidte svar ikke just noget der fremmer dtw så jeg kan godt følge admistrator at nu må det være nok

jeg mener stadig at der er plads til lidt skæg og balade men på en sober og venlig måde
målet må være vores fælles interesse nemlig thailand samt at hjælpe hinanden

de bedste julehilsner fra havnsø

swaddii
Mojner herinde1
SKRIVER HER UNDER ANDET MEN ER DER NOGLE AF JER DER HAR LINK TIL tgn HER PÅ NETTET DER VAR FØR PROGRAMMER HER INDE TIL AT SE TV
men ka ik finde dem nu min parabol hoved er gået i udu så konen mangler nyheder fra thai global networkWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

rinpoche
sune skrev:
Hvad vil DTW egentligt.

Jeg har igennem de sidste mange år virkelig tænkt over. Hvad er det egentligt DTW’s ejer og administratorer ønsker af deres side.

Rin jeg har set din sarkasme i en anden tråd. Jeg troede egentligt du var klogere.

Ved ikke hvad du sigter til. Du er velkommen til at uddybe.

Samtidig finder jeg det bemærkelsesværdigt, at du i de sidste mange år har tænkt over DTW, eftersom du er registreret bruger fra 27/04-2009.
Erindringsforskydning?
I betragtning af at du har brugt så mange år på at tænke over det, hvilket resultat er du så nået frem til?
Noget må al den årelange hjerneaktivitet have mundet ud i.
Redigeret af rinpoche d. 21/12-2009 17:51

*fløjt* manse..

vandango
Sune - iøvrigt et interessant indlæg.
Der er jo ikke noget der har ændret sig.
Problemet her er, at vi nogen gange går direkte efter personerne.
Come on - vi kan jo bare gå efter de samme personers indhold, så er det ikke et personangreb, men blot en diskussion omkring holdninger.
Men i stedet for at lægge et par intelligente omformuleringer, så kører den på en række personer, som føler sig forfulgt her på DTW.
Vi kan sagtens have den samme lidenskabelige debat som altid, men lad være med at gå efter personen, men i stedet for de indlæg der bliver lagt ud.
jeg er lidt usikker på om jeg har formuleret mig korrekt, har fået vel rigeligt snabelvand.

BJ
Vil håbe det bedtse, for DTW og dets Medlemmer!
God jul og God Nytår.............allesammen.Wink
JEG VIL GØRE MIT!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Rasmus
Ønsker man at bidrage med yderlige debatindlæg i denne tråd ”Hvad vil DTW egentligt” henvises disse indlæg til en allerede kørende tråd omkring DTW ”Meninger om DTW lige nu”

http://www.dansk-...rowstart=0

Administrationen

Spring til debat: