Se indlæg|
Jule arrangement pattaya d24 Lad mig høre..
|
|
|
Lagt på d. 23/12-2009 14:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej alle. HJÆLPPP ! Jeg skal finde kongens bar eller lign hvor der er noget god julemad d.24 om aftenen. Men har nu fået af vide kongens bar som jeg ellers ville prøve at finde, var lukket såh.. er lidt fucked. For ikke at sige sent ude ;-( Håber at høre fra jer. Igen... |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 23/12-2009 14:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Måske sidste øjeblik, tæt på dig Soi Diane Cafe Kronborg. Venlig julehilsen fra Fyn blume ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 23/12-2009 14:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Hvad med Alex, på Hotel FREDINAND holder han ikke noget? Eller er han i DK at holde jul med familien. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 23/12-2009 14:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Kenny der er vist optaget hos Alex. Men giv ham et kald alligevel paa 084 9150911 og hoer om der er en mulighed. BJ det hedder ikke Hotel Ferdinand laengere men Hotel Dania. Adressen er den samme. hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 23/12-2009 16:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Cobenhagen i soi post Flemming laver god mad 0895368621 ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 23/12-2009 18:08
|
|
Nixon skrev: Kenny der er vist optaget hos Alex. Men giv ham et kald alligevel paa 084 9150911 og hoer om der er en mulighed. BJ det hedder ikke Hotel Ferdinand laengere men Hotel Dania. Adressen er den samme. Okay. Tak for oplysningen, det var jeg sgu ikke klar over, men uanset har jeg booket for et halvt år fra Februar. Hvadså med websitet på PATTAYA city guide og e-mailen. det er vel stadig det samme??? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 23/12-2009 18:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
kongensbar eller ligne.. var det den der hed christan d 4
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 24/12-2009 08:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
BJ skrev: Nixon skrev: Kenny der er vist optaget hos Alex. Men giv ham et kald alligevel paa 084 9150911 og hoer om der er en mulighed. BJ det hedder ikke Hotel Ferdinand laengere men Hotel Dania. Adressen er den samme. Okay. Tak for oplysningen, det var jeg sgu ikke klar over, men uanset har jeg booket for et halvt år fra Februar. Hvadså med websitet på PATTAYA city guide og e-mailen. det er vel stadig det samme??? MVH.BJ Paa visitkortet er http://www.pattay...hoteldania angivet men jeg kan skam ikke se noget paa det link endnu men det kommer nok naar http://www.pattay...yguide.com bliver opdateret paa et tidspunkt. Emailen er den har jeg saa ikke proevet. hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/12-2009 08:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
b_j3ns3n skrev: kongensbar eller ligne.. var det den der hed christan d 4 Nej det er 2 forskellige steder, kender ikke kongens bar og christian d 4 er der vist ikke mere efter ejeren døde. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 24/12-2009 08:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
kongens bar er lukket C4 er også lukket efter Jørgen døde sidste år. hvad med badehotellet eller hos Roar ??? |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/12-2009 11:25
|
|
Nixon skrev: BJ skrev: Nixon skrev: Kenny der er vist optaget hos Alex. Men giv ham et kald alligevel paa 084 9150911 og hoer om der er en mulighed. BJ det hedder ikke Hotel Ferdinand laengere men Hotel Dania. Adressen er den samme. Okay. Tak for oplysningen, det var jeg sgu ikke klar over, men uanset har jeg booket for et halvt år fra Februar. Hvadså med websitet på PATTAYA city guide og e-mailen. det er vel stadig det samme??? MVH.BJ Paa visitkortet er http://www.pattay...hoteldania angivet men jeg kan skam ikke se noget paa det link endnu men det kommer nok naar http://www.pattay...yguide.com bliver opdateret paa et tidspunkt. Emailen er den har jeg saa ikke proevet. Tak for hjælpen Nixon. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 24/12-2009 12:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
kiml skrev: kongens bar er lukket C4 er også lukket efter Jørgen døde sidste år. hvad med badehotellet eller hos Roar ??? Jeg hørte den anden dag, at Roar også er ved at lukke ned, ved ikke om nogen kan bekræfte.. Er selv først i Pattaya den 29 Dec, så jeg Juler herhjemme ![]() Meeeeen nu må julen sku godt snart være overstået, så jeg kan komme afsted på en lille 3 måneders hyggetur ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 24/12-2009 14:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Badehotellet er Fuldt Åben og Roar var da åben da jeg kørte forbi for nogen dage siden ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 24/12-2009 18:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ZxY skrev: kiml skrev: kongens bar er lukket C4 er også lukket efter Jørgen døde sidste år. hvad med badehotellet eller hos Roar ??? Jeg hørte den anden dag, at Roar også er ved at lukke ned, ved ikke om nogen kan bekræfte.. Er selv først i Pattaya den 29 Dec, så jeg Juler herhjemme ![]() Meeeeen nu må julen sku godt snart være overstået, så jeg kan komme afsted på en lille 3 måneders hyggetur ![]() Cafe Jensen (Roar) lukker og slukker den 15 jan. Kongens Bar er lukket og i dag lavet om til Dansk bageri..... Har netop indtaget dansk julemad på Copenhagen, og maden var bare kanon. God jul derhjemme i det kolde DK |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/12-2009 19:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Takker for alle de gode råd. Endte dog på lidt hyggedruk, selv om det ikke lige er min stil.. Men julen skal jo fejres lidt. Slv om det e 28 gradert i skyggen haha |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 25/12-2009 06:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
sank skrev: Badehotellet er Fuldt Åben og Roar var da åben da jeg kørte forbi for nogen dage siden ![]() Snakkede med Roar Jensen sidst i oktober, og da havde han ingen planer på at lukke, men sagde samtidlig, at der ikke kom meget i kassen i öjeblikket---men vi snakkede om nogle fälles bekendte, som skulle komme over jul og nytår. Men det er da muligt at han er kommet på andre tanker som GOLDWING skriver, og lägger Cafe Jensen i mölpose et stykke tid, i venten på bedre tider--han og konen har jo også et sted i Esan, som åbenbart går godt, så det er nok mere sjovt at väre der! Nu vi er inde på danske steder der ikke går så godt, vil jeg lige advare mod nogle steder i Soi White House i Jomtien, som er blevet meget kreative mod sine gäster (läs, snyder sine gäster)--det er lige fra taxa'en de kan fixe fra og til lufthavnen, den fine condo de har kontakt til, til notaen i baren--du drikker 4 öl, men når du skal betale, står der 6 öl, og om du klager, bliver du svinet til,og beskyldt for at väre fuld. Har en kammerat som lägen har sat på postevand--efter at have drukket postevand i 2 dage, kostede almindelig vand pludselig det samme som öl--behöver jeg at fortälle, at han ikke gider komme der mere! Har ikke lyst at hänge dem ud her i forummet, men er der nogen som sender mig en PB, kan du godt få navnet på dem de skal väre meget forsiktig med. . Redigeret af ingolf d. 25/12-2009 06:17 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 25/12-2009 11:10
|
|
kennyhawk skrev: Takker for alle de gode råd. Endte dog på lidt hyggedruk, selv om det ikke lige er min stil.. Men julen skal jo fejres lidt. Slv om det e 28 gradert i skyggen haha Hellere 28gr varme end SNE! Forsat god Jul Kenny ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 25/12-2009 11:11 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Cobenhagen i soi post Flemming laver god mad 0895368621