Se indlæg
 Udskriv debat
Meget vigtig meddelelse.
vandango
På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95)

Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu?

b_j3ns3n
16.95.. er du vimer Angry
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Det er da dyrt super best sælger tiger beer 4 styks for 25 kr og de er også gode.Pfft

Ps ok ikke en thailansk øl, men man kan få den mange steder i thailand.
Redigeret af sony d. 25/12-2009 16:58
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
sony skrev:
Det er da dyrt super best sælger tiger beer 4 styks for 25 kr og de er også gode.Pfft

Ps ok ikke en thailansk øl, men man kan få den mange steder i thailand.

[img]http://www.pipketer.dk/uploaded_images/No_name_196221i-737523.jpg[/img] is not a valid Image.

Lundberg
Når de har Singha hos den lokale Spar så koster de 14,95 her i Roskilde ....en gang imellem køber jeg et par stykker bare for at få smagen af Thailand....varmen/maden/stranden/pigerne må jeg så drømme mig til Grin

Nirvana
så bliver du snydt for den koster kun
Pris ved 1 Stk 14,00 DKK her
http://www.kinais...-346p.html

Come As You Are

vandango
Lundberg skrev:
Når de har Singha hos den lokale Spar så koster de 14,95 her i Roskilde ....en gang imellem køber jeg et par stykker bare for at få smagen af Thailand....varmen/maden/stranden/pigerne må jeg så drømme mig til Grin

Jamen hr. Lundberg i har sgu også altid været priviligeret i Roskilde. - fordi - den gang?

Mine forældre har oplevet nogle kriser i deres lange liv, en af dem var, eller den største var 2. verdenskrig, der var knaphed på mange ting.

jeg er født i 1958, og i mit liv har der også været kriser, som jeg ikke har haft indflydelse på. Der har været store som små, den værste vil jeg gerne dele med dem hr. Lundberg.

I midten af firserne, mener det var i 1985, min søn var vist nok 3 år gammel, et år forinden havde hans moder forladt mig pga. druk.
Jeg boede i Haslev, og havde også egentlig også et rigtig godt liv der. Jeg studerede og dygtig gjorde mig, indtil mit livs største katastrofe indtraf - ØLKRISEN 1985!!!!!!!!!! Sad.
Vi var bla. flere tørstige skilsmissemænd, ballademagere og druksutter samt kommunister.
Vi pendlede rundt på Sydsjælland efter bajere, men fandt intet. Så havnede vi på Roskilde Station. En af stabejserne skulle lige ind på en lille knejpe og lade vandet, han kom glad ud og fortalte at der var masser af øl.
Idag husker jeg det som en af de lykkeligste dage i mit liv, okay landet blev ikke befriet, men jeg blev forløst, kan dog stadig ikke huske hvordan jeg kom tilbage til Haslev, og kan heller ikke huske hvem pokker jeg var sammen med, på det lille værtshus ved Roskilde Station.

BJ
vandango skrev:

Ja det er samme pris som hos lille Asien i AAbenraa, så man kan hvist roligt sige den der dyr i Danmark,Smile
sådan en Singha
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

hfb
vandango skrev:

Jo jeg seer vigtigheden i dit indlæg Grin

Men synes også det er lidt overskruet pris.

kiml
Bare helveds langt fra Karise Vandango Smile

juj

Lidt sjovt, naar man har vaeret i Dk. et stykke tid, laenges man efter en iskold Thai oel. Her ude droemmer jeg om en kold Oekologisk Thy classic. eller deres Jule Ren. Umm

swed
Systembolaget i Sverige har dem til 12,- og så er panten også betalt, de har også 6% til 12,25Grin
Swed

sank
Angry 70 bath på Cobenhagen men dog sjovere end i Netto Grin

vandango
sank skrev:
Angry 70 bath på Cobenhagen men dog sjovere end i Netto Grin

Ja og samme pris for den store version hos Jens på markedspladsen.

birkedhoj
3 uger til turen går til Thailand. 4 uger uden min herlige Slots classic. Må drikke de frygtelige Bear Chang.
Flyver PE med THAI altid

birkedhoj
Nej ikke bear (Bjørn) beer selvfølgelig...Smiletyrkfejl.
Flyver PE med THAI altid

birkedhoj
Py ha. nåede at rette min fejl.Shock

godt nytår.

Ole
Flyver PE med THAI altid

buffalo
4 UGER UDEN SLOTS CLASSIK......... nu er det vel ikke strengt nødvendigt at skulle drikke øl hver dag for at have en god ferie i Thailnd,,,,,min sviger familie bryder sig helt sikkert ikke om hvis jeg sidder og drikker hele tiden,,,,,,der er alt de kolde vand til min rådighed jeg ønsker,,,men men men jeg er god til at køre en tur på et par timer en gang imellem,og da er det ikke vand den står på he he he he hvad man ikke ser har man ikke ondt afCool

BuffaloGrin
Stol aldrig på en prut
]

5555
er set i Brugsen i Ndr. frihavnsgade til 11.95 kr. Smile

buffalo skrev:
4 UGER UDEN SLOTS CLASSIK......... nu er det vel ikke strengt nødvendigt at skulle drikke øl hver dag for at have en god ferie i Thailnd,,,,,min sviger familie bryder sig helt sikkert ikke om hvis jeg sidder og drikker hele tiden,,,,,,der er alt de kolde vand til min rådighed jeg ønsker,,,men men men jeg er god til at køre en tur på et par timer en gang imellem,og da er det ikke vand den står på he he he he hvad man ikke ser har man ikke ondt afCool

BuffaloGrin

du må være fra sønderjyland.. hehe de er vilde med slots pilsner der Pfft Pfft

Spring til debat: