Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Meget vigtig meddelelse.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/12-2009 15:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95) Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 25/12-2009 16:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
16.95.. er du vimer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/12-2009 16:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det er da dyrt super best sælger tiger beer 4 styks for 25 kr og de er også gode.![]() Ps ok ikke en thailansk øl, men man kan få den mange steder i thailand. Redigeret af sony d. 25/12-2009 16:58 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/12-2009 17:01
|
|
sony skrev: Det er da dyrt super best sælger tiger beer 4 styks for 25 kr og de er også gode. ![]() Ps ok ikke en thailansk øl, men man kan få den mange steder i thailand. [img]http://www.pipketer.dk/uploaded_images/No_name_196221i-737523.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 25/12-2009 17:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Når de har Singha hos den lokale Spar så koster de 14,95 her i Roskilde ....en gang imellem køber jeg et par stykker bare for at få smagen af Thailand....varmen/maden/stranden/pigerne må jeg så drømme mig til ![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 25/12-2009 17:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
så bliver du snydt for den koster kun Pris ved 1 Stk 14,00 DKK her http://www.kinais...-346p.html Come As You Are
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/12-2009 18:22
|
|
Lundberg skrev: Når de har Singha hos den lokale Spar så koster de 14,95 her i Roskilde ....en gang imellem køber jeg et par stykker bare for at få smagen af Thailand....varmen/maden/stranden/pigerne må jeg så drømme mig til ![]() Jamen hr. Lundberg i har sgu også altid været priviligeret i Roskilde. - fordi - den gang? Mine forældre har oplevet nogle kriser i deres lange liv, en af dem var, eller den største var 2. verdenskrig, der var knaphed på mange ting. jeg er født i 1958, og i mit liv har der også været kriser, som jeg ikke har haft indflydelse på. Der har været store som små, den værste vil jeg gerne dele med dem hr. Lundberg. I midten af firserne, mener det var i 1985, min søn var vist nok 3 år gammel, et år forinden havde hans moder forladt mig pga. druk. Jeg boede i Haslev, og havde også egentlig også et rigtig godt liv der. Jeg studerede og dygtig gjorde mig, indtil mit livs største katastrofe indtraf - ØLKRISEN 1985!!!!!!!!!! .Vi var bla. flere tørstige skilsmissemænd, ballademagere og druksutter samt kommunister. Vi pendlede rundt på Sydsjælland efter bajere, men fandt intet. Så havnede vi på Roskilde Station. En af stabejserne skulle lige ind på en lille knejpe og lade vandet, han kom glad ud og fortalte at der var masser af øl. Idag husker jeg det som en af de lykkeligste dage i mit liv, okay landet blev ikke befriet, men jeg blev forløst, kan dog stadig ikke huske hvordan jeg kom tilbage til Haslev, og kan heller ikke huske hvem pokker jeg var sammen med, på det lille værtshus ved Roskilde Station. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 25/12-2009 19:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
vandango skrev: På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95) Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu? Ja det er samme pris som hos lille Asien i AAbenraa, så man kan hvist roligt sige den der dyr i Danmark, ![]() sådan en Singha MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 25/12-2009 22:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
vandango skrev: På Frederikssundsvej i Kbh. NV. sælger Netto Singha øl. (16,95) Jamen hvad mere er der at sige? - og hvad gør jeg nu? Jo jeg seer vigtigheden i dit indlæg ![]() Men synes også det er lidt overskruet pris. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 26/12-2009 08:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Bare helveds langt fra Karise Vandango ![]() |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 26/12-2009 10:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Lidt sjovt, naar man har vaeret i Dk. et stykke tid, laenges man efter en iskold Thai oel. Her ude droemmer jeg om en kold Oekologisk Thy classic. eller deres Jule Ren. Umm |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 26/12-2009 10:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Systembolaget i Sverige har dem til 12,- og så er panten også betalt, de har også 6% til 12,25
Swed
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/12-2009 10:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
70 bath på Cobenhagen men dog sjovere end i Netto ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/12-2009 11:32
|
|
sank skrev: 70 bath på Cobenhagen men dog sjovere end i Netto ![]() Ja og samme pris for den store version hos Jens på markedspladsen. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 26/12-2009 11:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
3 uger til turen går til Thailand. 4 uger uden min herlige Slots classic. Må drikke de frygtelige Bear Chang.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 26/12-2009 11:42
|
|
Nej ikke bear (Bjørn) beer selvfølgelig... tyrkfejl.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 26/12-2009 11:44
|
|
Py ha. nåede at rette min fejl.![]() godt nytår. Ole Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 29/12-2009 07:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
4 UGER UDEN SLOTS CLASSIK......... nu er det vel ikke strengt nødvendigt at skulle drikke øl hver dag for at have en god ferie i Thailnd,,,,,min sviger familie bryder sig helt sikkert ikke om hvis jeg sidder og drikker hele tiden,,,,,,der er alt de kolde vand til min rådighed jeg ønsker,,,men men men jeg er god til at køre en tur på et par timer en gang imellem,og da er det ikke vand den står på he he he he hvad man ikke ser har man ikke ondt af![]() Buffalo
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| 5555 |
Lagt på d. 06/01-2010 17:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
er set i Brugsen i Ndr. frihavnsgade til 11.95 kr. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2010 18:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
buffalo skrev: 4 UGER UDEN SLOTS CLASSIK......... nu er det vel ikke strengt nødvendigt at skulle drikke øl hver dag for at have en god ferie i Thailnd,,,,,min sviger familie bryder sig helt sikkert ikke om hvis jeg sidder og drikker hele tiden,,,,,,der er alt de kolde vand til min rådighed jeg ønsker,,,men men men jeg er god til at køre en tur på et par timer en gang imellem,og da er det ikke vand den står på he he he he hvad man ikke ser har man ikke ondt af ![]() Buffalo ![]() du må være fra sønderjyland.. hehe de er vilde med slots pilsner der ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.