Se indlæg|
Nu skal det være
|
|
| painter |
Lagt på d. 25/12-2009 17:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg har længe ønsket mig at skabe kontakt til en sød Thaikvinde,men ikke anet hvordan jeg skulle skabe kontakt, men er så faldet over denne side,så nu prøver jeg altså,, Jeg er 44 ,,slank,,fast job,sunde interesser,er fraskilt og har en udeboende datter på 13 som jeg har et godt forhold til,,,, Findes der en sød Thai der måske vil lære mig bedre at kende,,så er jeg lige her,,,,
Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,
![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 25/12-2009 18:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Mit råd er tag til pattaya så går det meget hurtiger at finde det du søger det er min erfaring
Come As You Are
|
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 25/12-2009 19:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Kan du tale Thai? ??? Tino. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 25/12-2009 23:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Nirvana skrev: Mit råd er tag til pattaya så går det meget hurtiger at finde det du søger det er min erfaring Aarets joke ! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2009 23:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
tag jer dog sammen, han mener det jo seriøst... kan i ikke bidrage med noget så lad være med at skrive i tråden? painter der var et andet medlem her som kendte en thaipige som søgte kontakt til en dansk mand, prøver lige at finde hans navn og vende tilbage Redigeret af d. 25/12-2009 23:48 |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 25/12-2009 23:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Prøv evt. at sende en besked til JPO, han har måske noget på lager: http://www.dansk-...ost_115745 One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/12-2009 00:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Hva'mæ hende her ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2009 00:42
|
|
Fido ja det var ham.. kan i andre ikke finde en anden tråd at ødelægge? painter jpo kender en thai pige som gerne vil møde en dansk mand, hans email er held og lykke med det hele Redigeret af d. 26/12-2009 00:46 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 26/12-2009 01:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ezal. Er du ikke lidt sart, ioevrigt var det Nirvana jeg svarede, at tage til Pattaya og finde den aegte kaerlighed er sq da ligesaa svaert som at finde naalen i hoestakken..saa slap dog lidt af ! ![]() Held og lykke til Painter. Redigeret af Dream d. 26/12-2009 01:23 |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2009 02:09
|
|
Jeg har længe ønsket mig at skabe kontakt til en sød Thaikvinde,men ikke anet hvordan jeg skulle skabe kontakt, men er så faldet over denne side,så nu prøver jeg altså,, Jeg er 44 ,,slank,,fast job,sunde interesser,er fraskilt og har en udeboende datter på 13 som jeg har et godt forhold til,,,, Findes der en sød Thai der måske vil lære mig bedre at kende,,så er jeg lige her,,,, -------------------------------------------------------------------------------- Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,, prøv eventuelt thailovelinks.com , der kan du søge lykken , rigtig mange søde piger der . Redigeret af d. 26/12-2009 02:10 |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2009 03:14
|
|
ja www.thailovelinks... er en god ide, der er ihvertfald massere dejlige søde piger ![]() dream syntes bare vi måske burde tage bedre imod et nyt medlem end den måde i gjorde.. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 26/12-2009 06:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
painter skrev: Jeg har længe ønsket mig at skabe kontakt til en sød Thaikvinde,men ikke anet hvordan jeg skulle skabe kontakt, men er så faldet over denne side,så nu prøver jeg altså,, Jeg er 44 ,,slank,,fast job,sunde interesser,er fraskilt og har en udeboende datter på 13 som jeg har et godt forhold til,,,, Findes der en sød Thai der måske vil lære mig bedre at kende,,så er jeg lige her,,,, ![]() [url]www.tagged.com[/url] og lidt [url]www.hi5.com[/url] Redigeret af thamarai d. 26/12-2009 06:26 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/12-2009 08:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Nirvana skrev: Mit råd er tag til pattaya så går det meget hurtiger at finde det du søger det er min erfaring Da må jeg give Dream ret, pigerne i Pattaya er kun ude efter din pung, Ja pengepungen jo! og du skal være heldig for at finde kærligheden der. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 26/12-2009 08:24 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 26/12-2009 08:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Jeg fandt min kone på internettet og tror aldrig jeg kommer til at fortryde
Redigeret af hfb d. 26/12-2009 08:28 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/12-2009 08:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
painter skrev: Jeg har længe ønsket mig at skabe kontakt til en sød Thaikvinde,men ikke anet hvordan jeg skulle skabe kontakt, men er så faldet over denne side,så nu prøver jeg altså,, Jeg er 44 ,,slank,,fast job,sunde interesser,er fraskilt og har en udeboende datter på 13 som jeg har et godt forhold til,,,, Findes der en sød Thai der måske vil lære mig bedre at kende,,så er jeg lige her,,,, ![]() Du kunne jo F.eks også prøve WWW.thailoveline.com MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2009 08:37
|
|
BJ prøv for en gangs skyld at læse de indlæg der allerede er skrevet.. for en gangs skyld! og det link du kommer med er helt ude i hampen, som du vist selv er! hvorfor er det du tror www skal være med store bogstaver?? Redigeret af d. 26/12-2009 08:39 |
|
|
|
| painter |
Lagt på d. 26/12-2009 09:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hejsa,,,,Ja jeg er meget seriøs omkring dette,og jeg takker for de seriøse svar,,,dejligt at i reagerede,så er man et skridt videre,,,,,
Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,
![]() |
|
|
|
| kimnorman |
Lagt på d. 26/12-2009 10:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej Painter Jeg er selv gift med den dejligste pige fra Thailand, som jeg har mødt på nettet. Jeg synes dog dette er en noget besværlig måde, fordi det tager lang tid at lære hinanden rigtig at kende på den måde pga. at det er de færeste thailændere, der snakker ret godt engelsk. Dette kan nemt medføre en del frustration og misforståelser. Ud fra mit efterhånden udmærkede kendskab til Thailand, vil jeg gerne hjælpe dig. Du kan skrive til mig på |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/12-2009 10:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ezal skrev: BJ prøv for en gangs skyld at læse de indlæg der allerede er skrevet.. for en gangs skyld! og det link du kommer med er helt ude i hampen, som du vist selv er! hvorfor er det du tror www skal være med store bogstaver?? Hvad er de nu galt med BJ`s links det er vel ligeså godt som de andres. Så lige sammen ezal,og læs før du skriver noget.Linket virker da fint med store WWW. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 26/12-2009 10:34
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Skal vi ikke for en gangs skyld prøv at overholde reglementet, følge tråden, droppe de useriøse svar og hjælpe Painter. Rigtig god jul til jer alle. Admin. painter skrev:
Jeg har længe ønsket mig at skabe kontakt til en sød Thaikvinde,men ikke anet hvordan jeg skulle skabe kontakt, men er så faldet over denne side,så nu prøver jeg altså,, Jeg er 44 ,,slank,,fast job,sunde interesser,er fraskilt og har en udeboende datter på 13 som jeg har et godt forhold til,,,, Findes der en sød Thai der måske vil lære mig bedre at kende,,så er jeg lige her,,,, ![]() john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.