Se indlæg
 Udskriv debat
ban saen
contrynen
Efter at have set Hammerslag i julen, blev jeg lidt nysgerrig på området Ban Saen. Jeg har prøvet at google det, men jeg synes ikke at der kom noget brugbart frem . Er der nogle som kendetr til området og er det "værd" at kigge forbi der ?
 
Payanak
Der har sneget sig en stavefejl ind.
Du skrev 'Ban Saen' men byens navn staves 'Bang Saen'.
Måske derfor du ikke finder noget ved at google...

 
thamarai
Hotellerne er lidt dyre i forhold til fx Pattaya,men der findes udemærkede gusthouses. Så er er flere små danske restauranter. Stranden er hyggelig, men sandet knap så godt (det samme gælder vandet). I weekender er der enorm mange thaiere på standen, som nok kommer mest fra Bangkok.

Jeg holder selv meget af at køre til Bang Saen i weekende og sidde lidt på stranden med konen, og så slutte af med en frikadelle eller hakkebøf på den danske restaurant i soi 2 (tæt på stranden).

Der er efterhånden en del udlændinge, men ikke overvældende, som bor der fast, men jeg har indtryk af, at det mest af alt er en mafiaby. Det bedste hotel, The Tide, lige ved vandet er vist også ejet af mafiaen. Mafiaen søger for, at der er god ro og orden samt pæne veje og boulevarder.
/Andreas

Bangkok, Thailand


http://thamarai-t...gspot.com/
 
http://thamarai-thailand.blogspot.com/
contrynen
jo.....Wink
 
thamarai

http://maps.googl...iland&z=15

/Andreas

Bangkok, Thailand


http://thamarai-t...gspot.com/
 
http://thamarai-thailand.blogspot.com/
thamarai

http://maps.googl...iland&z=15

/Andreas

Bangkok, Thailand


http://thamarai-t...gspot.com/
 
http://thamarai-thailand.blogspot.com/
Payanak
Bang Saen er bl.a. kendt for sine aber, som render rundt på ens bil

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Bang%20San%20Bike%20Week/IMG_0296.jpg

i279.photobucket.com/albums/kk121/ajarn-photo/Bang%20San%20Bike%20Week/IMG_0298.jpg
 
Badevandet i Bang Saen er sundhedsfarligt, det er alle kloakudløbene fra Bangkok.Angry
 
pdrhan
Har adskillige gange boet på The Tide Resort i Bangsaen , super super lækkert sted at slappe af og bare nyde det , og det med mafiaen...tjaaa det er der vel så mange steder...
http://www.thetid...

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Spring til debat: