Se indlæg|
hotel i bangkok
|
|
| Bjarne30 |
Lagt på d. 13/09-2005 20:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Hej jeg har lige været i bangkok i 4 dag og bor på et hotel til 500 baht om dag det er et fin sted og man for noget godt mad der. [url]www.nirangrand.com[/url] E.mail [mail][/mail] Niran grand hotel Bangkok 81/1 soi udomsuk, sukhumvit 103 road bangna bangkok 10260 tel 0066236100806 Vis det er noget Hilsen Bjarne Redigeret af John d. 13/09-2005 20:29 |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 14/09-2005 11:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Bjarne30 |
Lagt på d. 14/09-2005 20:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Det koster ca 40 baht i taxi at kom ind til skytrain. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 14/09-2005 21:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Christian, Der ser ud til at det ligger ikke langt fra Ekkamai Station: http://www.hotelt...it_map.htm http://www.hotelt...etails.htm M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 19/09-2005 14:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
christian-s skrev: Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ? Hej Christian-s, Dette hotel her har måske din interesse, da den er i en rimelig afstand fra Pantip Plaza-MBK-Pratunam : http://www.bangko...accom.html Jeg håber at der er nogle som kan give førstehånd oplysninger om hotellet. Som "tilgift" har de dette tilbud (som har været "efterlyst" under telefoni) : Internet Cafe' : PCs for internet users which charged only 30 Baht per hour. We also have both LAN and Wireless LAN for those who bring their own notebooks. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 19/09-2005 18:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Dette hotel ser godt ud, jeg vil prøve at bo der næste gang jeg er i Bangkok. Good for Falang |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 19/09-2005 22:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det ser fedt ud, og god pris med 650 bath inklusive american breakfast og 30 min. internet. Jeg vil klart overveje dette hotel næste gang i Bangkok. Der står ikke umiddelbart hvad et double-room koster. Der står heller ikke om f.eks. deres internet kun du'r i caféen eller om f.eks. wireless også du'r i nogle værelser. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 20/09-2005 02:40
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
joh der gør, 700 b. for et dobbelt. |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 20/09-2005 02:40
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
joh der gør, 700 b. for et dobbelt. |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 20/09-2005 02:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
hovsa jeg fik trykket den af 2 gange. |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 20/09-2005 11:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
ah, der var en side jeg ikke havde set (havde forventet oplysningerne stod på siden med billede af værelsestyperne eller på bestillingssiden).
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 20/09-2005 20:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
hejsa alle sammen.. Vil lige høre om nogen har boet på Ambassador Hotel i bkk??Vil gerne lige høre lidt omkring hotellet |
|
|
|
| benjamin |
Lagt på d. 20/09-2005 20:49
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg har boet på Ambassador Hotel i december 2003,efter min menig fine forhold,men meget dårligt kunde behandling. min kone som er thai måtte ikke komme med op på værelset,før elevator manden havde kontroleret om hun hvar indskrevet. hvad ville i sige hvis det var jeres kone der blev antastet som barpige,jeg sætter aldrig mine ben på Ambassador Hotel mere,da der bliver delt lussinger ud næste gang,nogen holder min kone hen,fordi de tror hun er bar pige. |
|
|
|
| mam |
Lagt på d. 01/10-2005 23:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej boede på Ambassador i sommers, stort hotel men med rimelig gamle værelser. Det mest positive er morgenmaden (enormt udvalg) og beliggenheden 3 minutter fra Sky Train Nana st. og tæt på Nana Plaza hvis det skulle havde interesse? ![]() ![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 02/10-2005 05:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
www.nirangrand.com virker ikke hos mig ? |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 02/10-2005 18:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Nicefarang, Linket er nok "afgået" ved døden, man får et "mærkeligt" hjemmeside der hvor man vil have forventet at hotellet vil "popup". Men anyway prøv dette link i stedet: http://www.hotelt...ommodation M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














