Se indlæg
 Udskriv debat
Forsumper Sukumvit Bangkok ?
rinpoche
Fair nok Payanak, undskyld min utålmodighed. Smile
Hvad jeg henviser til specifikt er en stående beretning for thailændere.
Alle kender den.

lols
Big-Viking skrev:
Så, ja Thaksin er savnet. Mange ting er excaleret siden han blev fjernet.

Helt rigtigt, at mange ting er eskaleret siden 2006.

Men starten til det der ses nu, blev grundlagt, da åbningstiderne for etablerede barer blev ændret til at skulle lukke kl 24. Det flyttede en hel del natteliv til gadeplan og de ulovlige barer poppede op og med dem følger så alt det andet.

Pudsigt nok var det netop Thaksin administrationen der fik startet det hele¨. Det var dem der strammede op på lukketiderne for bl.a. at undgå kriminalitet om natten og undgå at unge kom i forbindelse med stofsalget ved at være for længe ude - og dermed startede gadelivet som det ses idag. Det skulle være stoppet allerede dengang, men der var vel penge i skidtet og er der stadigt.

Big-Viking
lols skrev:
Big-Viking skrev:
Så, ja Thaksin er savnet. Mange ting er excaleret siden han blev fjernet.

Helt rigtigt, at mange ting er eskaleret siden 2006.

Men starten til det der ses nu, blev grundlagt, da åbningstiderne for etablerede barer blev ændret til at skulle lukke kl 24. Det flyttede en hel del natteliv til gadeplan og de ulovlige barer poppede op og med dem følger så alt det andet.

Pudsigt nok var det netop Thaksin administrationen der fik startet det hele¨. Det var dem der strammede op på lukketiderne for bl.a. at undgå kriminalitet om natten og undgå at unge kom i forbindelse med stofsalget ved at være for længe ude - og dermed startede gadelivet som det ses idag. Det skulle være stoppet allerede dengang, men der var vel penge i skidtet og er der stadigt.

Hmm..Vil nu ikke give dig helt ret. Der har altid været "underground" barer og altid smukke kvinder på gaderne efter lukketid. Mange af de barer som har åbne efter lukketid er ejet af politifolk. den mest berømte er nok Therme.. Så politi.Sad Regeringen skulle lave en specielstyrke til at bekæmpe alt det denne tråd handler om.
Er ikke sikker, men mener ikke at Thaksin administrationen fik strammet helt op som han gerne ville... Men igen, med ham ved roret skete der ting og sager og jeg personligt tror ikke at der har været så mange Nigerianere og andet skidtværk i gadebilledet, hvis han stadig havde magten.. Han turde at gå imod diverse bagmænd..
Redigeret af Big-Viking d. 29/12-2009 20:54

lols
Jo han fik strammet op om meget, men fik altså også startet denne "undergrund" sforretning (som er udendørs), som de så ikke fik lukket helt dengang fra starten.

Men enig nogle bør strammes op eller ryddes op og det nok helt fra toppen af.

Big-Viking
lols enige bliver vi ikke, men det er jo charmen ved en debat.Smile

prasat
hvis man vil have en neger luder hvorfor tager man så ikke til negerland eller hvis man vil have en øst luder så tager man vel til østland. der kan da umuligt være ret mange kunder til disse piger og man kan vel bare sige nej til dem hvis de antaster en.
puscherne står vel heller ikke bare og putter sprøjten ind i armen på tilfældigt passerne det er vel noget man skal opsøge selv for at få det indtaget.
jeg kommer også i sukrumvitområdet hver gang jeg besøger thailand. men dette er mest pga. deres mange turistattraktioner i området.

prasat

Der er åbenbart mange der ikke tager til negerland for at få en negerluder, og rigtig mange der ikke tager til østeuropa/Rusland for at få en luder derfra. Hvis din antagelse var rigtig, Prasat, ville der næppe være så mange af "slagsen" i Sukumvitområdet, og intet problem.
Man bliver rent faktisk antastet af folk der vil sælge alt muligt, herunder falsk guld og ædelstene.
Da problemet i midten af 1980erne var i Patpong, løstes problemet uden politiets medvirken. Rejsebureauernes advarsler hjalp åbenbart på folks lyst til at sætte deres ben der, så forretningerne stod uden kunder, og kunne således heller ikke bestikke politiet, de havde ikke penge at bestikke med. Jeg er bange for at det er samme model der skal til, for at løse problemet i Sukumvit.

Big-Viking
ABEKATTEN skrev:
Der er åbenbart mange der ikke tager til negerland for at få en negerluder, og rigtig mange der ikke tager til østeuropa/Rusland for at få en luder derfra. Hvis din antagelse var rigtig, Prasat, ville der næppe være så mange af "slagsen" i Sukumvitområdet, og intet problem.
Man bliver rent faktisk antastet af folk der vil sælge alt muligt, herunder falsk guld og ædelstene.
Da problemet i midten af 1980erne var i Patpong, løstes problemet uden politiets medvirken. Rejsebureauernes advarsler hjalp åbenbart på folks lyst til at sætte deres ben der, så forretningerne stod uden kunder, og kunne således heller ikke bestikke politiet, de havde ikke penge at bestikke med. Jeg er bange for at det er samme model der skal til, for at løse problemet i Sukumvit.

Negerland og MuhammedanienSmile Ja, lidt Glistrup skal der jo være over det..Pfft
Ved ikke om den model hjælper. Det klientel der kommer i det område på Sukhumvit er ikke charterturister. Min mening, ikke sikkert den rigtige. Men dog en mening..Smile Så er Patpong stadig et sted man skal passe på i mine øjne. Ikke så meget som før men stadig skal man kigge sig godt for..

blume
En komentar de udendørs barer har ekstiseret hele tiden, når markedsboderne og forretningerne lukkede ved 22 tiden, startede natholdet med de små spisesteder og udskænkning af øl og spiritus, drikkevarene forsvandt når politiet var i sigte. Freelancers defilerede forbi mange gange,og når barene lukkede spiste pigerne fra barene der, og måske var der også en kunde.Udendørsstederne lukkede først 05-06 om morgenen. Sjovt og spændende natteliv.
De små vogne med mad og drikkevarer er nu smidt væk på grund af afgifter på ca bath 3000 pr nat. De ny vogne med dyre drinks er først dukket op inden for det sidste år og er markant dyrere med drikkevarerne.
Har altid i mine 3-4 dage i Bangkok deltaget i det sene natteliv kl 22-05. Så det er ganske vist Wink
Med venlig hilsen fra Odense ja den ligger på Fyn , tæt på København Grin
blume
Redigeret af blume d. 30/12-2009 10:46

Jeg gad godt vide hvad der ville ske hvis man lavede noget skjult kamera(koster jo næsten intet) og fangede en 8-10 stk politi folk med fingrene i kagedåsen i sukimvit eller patpong eller... Ja, der jo mange muligheder.... hmm..

Blume, er det så også ok, at free lance luderne, som det fremgår af de to artikler i Bangkok Post, skal betale en afgift på 20.000 Bath pr. måned til en Iransk mafioso. Det er vel ikke sådan at du går med skyklapper på, når du er der, for du er vist en af de få der ikke oplever så meget der. ???

blume
Ja ja Abekat
Det aner du nu ikke noget om, Jeg har kun beskrevet hvordan det var før. De nye udskænkningssteder godt beskrevet i artiklen er såmænd ikke mere end ca ½ til 3/4 år gamle var der for 3 måneder siden, havde travlt og snakkede ikke lige med frelancers . Men har svært ved at tro på at de kan tjene baht 20.000 for at stå der, priserne er de samme som de sidste 3 år, men ja, jeg har været der om natten, og ikke kun læst om detCool
Med venlige nytårs hilsner fra Fyn langt fra BangkokSmile
blume
Redigeret af blume d. 30/12-2009 13:56

maik
Også Bangkok Eyes skriver om gadebarerne i deres januarudgave:

http://www.bangko...

http://www.maikjensen.dk
Jake
Dette kommer til at lyde racistisk, men der kommer sjældent noget godt i kølvandet på afrikanere og folk af mellemøstlig herkomst. Jeg har selv besøgt Sukhumvit flere gange årligt de sidste mange år, og bare de sidste 5 år er der sket en kæmpe ændring. Soi 1 er OK, men sidegaderne ml 3 og 5 er nærmest et arabisk/afrikansk krater, der burde ryddes. Pudsigt at narkokriminalitet kan foregå så åbenlyst i et land med dødsstraf herfor....

Dream
Det er da ikke svaert at forstaa, BIB staar bag det meste.................Mange jublede under Thaksin da mange pushere blev draebt, idioten skulle ha' soerget for at en del BIB' var blevet anholdt istedet for !

thamarai
Dream skrev:
Det er da ikke svaert at forstaa, BIB staar bag det meste.................Mange jublede under Thaksin da mange pushere blev draebt, idioten skulle ha' soerget for at en del BIB' var blevet anholdt istedet for !

Det siger nok sig selv, at en kæmpe flot højrystede negere i Bangkok og Vientiane næppe kunne vade åbenlyst rundt i deres hiphop-tøj, hvis ikke der var noget politi, som tjente på det. Jeg har dog hørt, at man fjernede negerne i Vientiane under SEA Games.
/Andreas

Bangkok, Thailand

http://thamarai-t...gspot.com/

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
ThomasHOL
Dream skrev:

Problemet er vel at den løn som politiet får er for dårlig. Hvis det var attraktivt og vellønnet at være betjent så ville de ikke have behov for smårapseri.

mr tirak
prasat skrev:
hvis man vil have en neger luder hvorfor tager man så ikke til negerland eller hvis man vil have en øst luder så tager man vel til østland. der kan da umuligt være ret mange kunder til disse piger og man kan vel bare sige nej til dem hvis de antaster en.

prasat

Mon ikke det er samme konsept som Thai luderene i DK, dem er der da kunder til hjemme i lille Dk

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Det er længe siden der skulle bruges en sprøjte til at bedøve en falang, Prasat, min ven er det bedste bevis herpå.
Blume, det er godt du har gode erfaringer med nedre Sukumvit, men nu skal du ikke sige, du ikke er blevet advaret.

blume
Svar til "katten"Wink
Jeg bor normalt i området, meget tæt på ca 2 min´s i langsom tempo, har været der ca 20 gange 2-4 dage af gangen, kun lidt fuld, mere fuld med venner, har aldrig følt mig truet eller skræmt.
Er der om 15 dage og skal nok komme med en situationsrapportCool
Godt nytår og venlig hilsen fra Odense her regerer OBGrin
blume
Redigeret af blume d. 02/01-2010 13:17

Spring til debat: