Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
flyselskab
|
|
| handy |
Lagt på d. 31/12-2009 05:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
hej er der nogen herinde der er klar over hvem der flyver udon thani - chang mai mvh handy og godt nytår til alle ![]() |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 31/12-2009 06:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
handy skrev: hej er der nogen herinde der er klar over hvem der flyver udon thani - chang mai mvh handy og godt nytår til alle ![]() Det gør Nok Air. I følge Teak Door. Jeg fandt ca 1000 indlæg om d e t, det tog mig cirka 120 sekunder. Er jeg ikke dygtig? |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 31/12-2009 07:35
|
|
takker havde forsøgt mig på monondo men ville havde forkortelsen for chang mai den ville ikke godtage det ..... |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 31/12-2009 08:04
|
handy skrev: takker havde forsøgt mig på monondo men ville havde forkortelsen for chang mai den ville ikke godtage det ..... Jeg bruger google i gennemsnit cirka fem gange dagligt, måske mere, og goggle kan være både din og min næsten aller bedste ven ![]() |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 31/12-2009 08:05
|
Glemte lige at sige, at det er faktisk en meget fin tur med bus, og når solen står op om morgenen, er det også en meget smuk tur. ![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 31/12-2009 10:24
|
|
hat tit kørt med bussen til udon fra pattaya den er ok for også retyr med toget da man kan køre derop om dagen men kun retur om natten for ikke lukket et øje så hellere kørre om dagen og kigge ud....men er du klar over om der er forbindelse om dagen tror jeg har hørt det skulle tage 11 timer ...![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 31/12-2009 10:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Køre med bus i Thailand.. Mener at man skal have en god portion mod.. Jeg har gjort det en gang fra Pattaya til Bangkok.. Sikke en køretur. Så det var min første, eneste og sidste bustur i det dejlige land.. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 31/12-2009 10:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Bus tur i Thailand er nu slet ikke så slem. Har kørt HuaHin Bangkok, i VIP bus, en dejlig tur. Har også taget turen fra Chiang Mai til Chiang Dao, i en gammel bus, knapt så sjovt, fra CD til Chiang Rai, igen med bus, ag 2 omgange, og op over bjergkæden, ganske sjov tur i en lidt ældre bus, men man får set en hel del... Godt Nytår Kim
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/12-2009 10:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja jeg kan nu også bedst lide at køre i bus, så får man da set lidt af landet. Ellers skal man leje en bil eller køre på knallert det kunne da også være sjovt, selvfølgelig ikke hvis man er en hel familie. Hov det var jo om flyselskaber, det havde jeg slet ikke set fordi i skrev om busser
Redigeret af sony d. 31/12-2009 11:01 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 31/12-2009 12:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
handy skrev: Monondo er ikke altid "korrekt updateret" især når det drejer sig om indenrigs ruter i Thailand, samt at den kunne havde fundet Thai Airways, MEN, det så ville blive: Udon Thani - BKK - Chiang Maitakker havde forsøgt mig på monondo men ville havde forkortelsen for chang mai den ville ikke godtage det ..... Chiang Mai = CNX Udon Thani = UTH Prøv med NOKAIR.COM http://www.nokair...lang=en-US Klik på fanen: Flight schedule : Det ser ud til at de starter flyvninger den 17-01-2010 http://www.nokair...&x=28&y=10 . Redigeret af Lung Yao d. 31/12-2009 12:41 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 01/01-2010 07:37
|
Big-Viking skrev: Køre med bus i Thailand.. Mener at man skal have en god portion mod.. Jeg har gjort det en gang fra Pattaya til Bangkok.. Sikke en køretur. Så det var min første, eneste og sidste bustur i det dejlige land..Ting flytter sig. det er ikke kun busserne som rykker på sig. det gør standarden af veje også. Lige nu tror jeg ikke at du har prøvet at køre med de nye busser på de nye veje fra BKK til Pattaya ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/01-2010 12:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ahhh. nu skal jeg indrømme mit hoved er tungt i dag Men jeg syntes da der er meget være med vejene fra Pattaya, til Færgeoverfarten mellem Koh Chang og øhh.............. Ja det kan jeg sgu ikke lige huske.....Rinpoche hjælp mig lige? Nå ja Godt nytår ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 01/01-2010 12:51 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 01/01-2010 12:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
BJ skrev: Ahhh. nu skal jeg indrømme mit hoved er tungt i dag Men jeg syntes da der er meget være med vejene fra Pattaya, til Færgeoverfarten mellem Koh Chang og øhh.............. Ja det kan jeg sgu ikke lige huske.....Rinpoche hjælp mig lige? Nå ja Godt nytår ![]() MVH.BJ Jeg synes da, at vejen til Trat og færgelejet til Chang er ganske udemærket - jeg har kørt denne tur flere gang i personbil ad Sukhumvit eller 344. Relativt brede veje. Jeg synes i det hele taget, at de fleste hoved- og mortorveje i Thailand er udemærkede. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/01-2010 14:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja jeg har kun taget den tur i mini-bus, og da syntes jeg sgu det var noget ujænt, kan selvfølgekig også skyldes en mds. hard core druk, det var som sagt bare lige det siste som jeg husker den siste tur fra Pattaya til Koh Chang, nej det var specielt turen til Bangkok der var nogle gevaldige huller syntes jeg. men jeg tar sgu turen igen i April. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/01-2010 15:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Syntes da heller ikke dengang jeg tog turen at vejene var slemme.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/01-2010 15:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg foretrækker den lejede minibus med øl, whisky og isterninger.... Så bliver man også kørt fra dør til dør. |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 02/01-2010 04:27
|
Frank skrev: Jeg foretrækker den lejede minibus med øl, whisky og isterninger.... Så bliver man også kørt fra dør til dør.Og når man sidder der inde bag glasruden er man jo så dejligt langt væk fra det dejlige oprindelige Thailand :-( er det det du holder så meget af, Frank? Redigeret af noisnabo d. 02/01-2010 04:28 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 02/01-2010 11:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Noisnabo skrev: Frank skrev: Jeg foretrækker den lejede minibus med øl, whisky og isterninger.... Så bliver man også kørt fra dør til dør.Og når man sidder der inde bag glasruden er man jo så dejligt langt væk fra det dejlige oprindelige Thailand :-( er det det du holder så meget af, Frank? Øhhh... Oprindelige? Hvad betyder det? Er det før motoren blev opfundet eller skal vi længere tilbage? Og hvad har busser med det oprindelige Thailand at gøre? Mærkværdigt indlæg. ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 02/01-2010 12:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/01-2010 18:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
BJ skrev: Det har nok vaeret alle de Huller i din hukommelse Ja jeg har kun taget den tur i mini-bus, og da syntes jeg sgu det var noget ujænt, kan selvfølgekig også skyldes en mds. hard core druk, det var som sagt bare lige det siste som jeg husker den siste tur fra Pattaya til Koh Chang, nej det var specielt turen til Bangkok der var nogle gevaldige huller syntes jeg. men jeg tar sgu turen igen i April. MVH.BJ
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Mener at man skal have en god portion mod.. Jeg har gjort det en gang fra Pattaya til Bangkok.. Sikke en køretur. Så det var min første, eneste og sidste bustur i det dejlige land..