Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har rejst en del gange i Thailand primært i den nordlige dele af landet, og er blevet så glad for landet, at jeg seriøst overvejer at flytte til landet.
Jeg har derfor kigget på forskellige job søgnings site på internettet, men er i noget i tvivl om hvilket man skal benytte, da det virker som om mange af dem, selvom de er på engelsk, primært er målrettet til thailændere, da langt de fleste job opslag er på thailandsk.
Jeg har en uddannelse fra universitet i datalogi, og har de seneste 12-13 år arbejdet indenfor IT branchen. I starten som udvikler, men de senest 10 år som projektleder/scrum master/team leder/udviklingschef.
Har besluttet mig for at prøve at skrive her på sitet i håb om, at nogen af jer har nogle råd til, hvordan jeg kan finde et job i Thailand. Hvilket site man bør benytte, eller måske ligefrem kender nogle firmaer som kunne være interesseret i en med min profil. Send mig en personlig besked hvis du er interesseret i at se mit komplette CV.
Jeg vil allerhelst have et job i Chiang Mai området, men det er ikke noget krav, da jeg er klar over det nok vil være vanskeligt.
Jeg har gået på aftenskole et år for at lære thailandsk, så taler en lille smule thailandsk.