Se indlæg|
Saseline og Fetterlein hjælper børn i Thailand
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2007 11:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Saseline og Fetterlein hjælper børn i Thailand print send artikel mere om Kendte Parret Frederik Fetterlein og Saseline Sørensen har taget en pause fra karriere og livet i Danmark. I stedet hjælper de børn i Thailand. De er normalt kendt for at nyde jetset-livet i Danmark. Men der er kommet andre boller på suppen for Frederik Fetterlein og Saseline Sørensen. Parret, der har haft et noget turbulent 2006 med en tragisk abort og beskyldninger om utroskab, mener nu at have fundet meningen med livet. B.T. kan i dag bringe billeder fra parrets nye lykkelige hverdag i Thailand. Lykken for dem lige nu er simpel: At hjælpe andre. I Thailand arbejder de for at få børn ud af den frygtelige prostitution, der hærger landet. Det gør de i samarbejde med organisationen 'Golden Heart'. Således designer Saseline smykker og tørklæder, som bliver produceret på en fabrik af voksne thaier. Fidusen er så, at de voksne på fabrikken kun kan arbejde der, hvis de kan dokumentere, at deres børn går på den nærliggende skole. Dermed er de sikret, at børnene ikke trækker på gaden og bliver nye ofre for vesterlændinge, der udnytter de fattige børn til pædofile ydelser. Et andet perspektiv Det er noget helt nyt for både Fetterlein og Saseline. Som et kendt par i Danmark nyder de at gøre en forskel i stedet for blot at fokusere på egen karriere og lykke. 'Det sætter virkelig tingene i et andet perspektiv. Og det bedste er, når man ved, at man gør det for det bedste formål, siger Saseline Sørensen til B.T. Det har dog været svært for Frederik at vænne sig til en tilværelse uden mondæne hotelværelser, indrømmer Saseline. 'Men vi elsker begge to at hjælpe, siger hun. snuppet fra Bt http://www.bt.dk/.../701280321 bamsen |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 29/01-2007 11:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
hvis man skulle have lyst kan man besøge dens hjemmeside her http://www.golden... Claus |
|
|
|
| fjotte |
Lagt på d. 29/01-2007 17:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
har faktisk prøvet at skrive til dem der står for det men det virker umulig |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 29/01-2007 18:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
I Thailand arbejder de for at få børn ud af den frygtelige prostitution, der hærger landet. Hvor i Thailand bliver landet hærget af børne prostitution,? jeg trode det var et problem som var stort i 80-90erne. Jeg er nu kommet i Pattaya i 10 år og jeg har aldrig hørt om børne prostitution. Hvor stort er problemet i Thailand i dag? Good for Falang
Redigeret af Good for Falang d. 29/01-2007 18:37 |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2007 18:50
|
|
Davs Selvfølgelig forgår det hverdag, jeg kan da poste flere links vedr. samme problem. Men de ”Golden Hearts” platter sig lidt, til en billig historie, da største delen af de prostitueret i patty selv har søgt derhen. De piger som bliver solgt af deres familier, bliver for det meste brugt at thaimænd selv dsd Redigeret af d. 29/01-2007 18:52 |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 06/01-2010 20:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Ja, tydeligtvis én af Anders Jensens kammersjuker... http://www.bt.dk/...emt-tyveri hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 06/01-2010 21:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Nixon, det er da en gammel tråd at genoplive: Søndag den 28. januar 2007, hvad er formålet? |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 06/01-2010 22:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Er vel ingen regler for hvor gammel en tråd må være før den ikke må tages op igen. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 06/01-2010 22:36
|
Big-Viking skrev: Er vel ingen regler for hvor gammel en tråd må være før den ikke må tages op igen. Nope, korrekt, men derfor kan man da godt give en forklaring, noget nyt?, en udvikling i sagen? men jeg aner jo heller ikke hvem Anders Jensen er. ja hvem fanden er han?
Redigeret af hanspeter d. 06/01-2010 22:39 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 06/01-2010 22:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Ja, hvem er Anders Jensen.??? Men "Nixon" ville vel bare derhen til at vise at Khun Fetterlein er en gemen tyveknægt og playboy... |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 06/01-2010 22:46
|
Ikke mit problem, begyndte bare at læse en tråd, som jeg pludselig opdagede var taget op efter tre år uden forklaring. Var måske bedre at lave en ny så. Shit happens, videre i teksten. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/01-2010 16:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
hanspeter skrev: The "missing link" Ikke mit problem, begyndte bare at læse en tråd, som jeg pludselig opdagede var taget op efter tre år uden forklaring. Var måske bedre at lave en ny så. Shit happens, videre i teksten. BigViking skrev: Ja, tydeligtvis én af Anders Jensens kammersjuker... For at vise at "Fætter lie"(n) ikke var et hak bedre end AJ.Men jeg ville medgive dig at de 2 sager ikke er direkte forbundet med hinanden og måske ville det have været bedre med en ny tråd med link til den gamle. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 16:57
|
|
Big-Viking skrev: Ja, hvem er Anders Jensen.??? Men "Nixon" ville vel bare derhen til at vise at Khun Fetterlein er en gemen tyveknægt og playboy... Og det mener du at vide nok til, at du kan tillade dig at kalde Fetterlein er en tyveknægt ? Jeg har også set dig være grov og direkte ubehøvlet i din omtale af en anden person i et andet forum. Ja vedkommende er endda død. Jeg synes, du skal passe på med at kalde nogen for tyveknægt, men du er måske ikke gammel nok til at ha din egen selvstændige mening? Hvad er formålet med at være så uforskammet og ubehøvlet? Jeg synes, at thai realiserede sider skulle bruges til andet formål, end det du bidrager med. Ja jeg ved godt, at nu gør jeg det selv, men det er i håb om du ikke får lov til at forpeste mere. Så enten du selv, eller en adminstrator stopper det. Du skulle skamme dig. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/01-2010 17:32
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Vi må formode at Frederik Fetterlein nok havde regeret på BT's artikel og krævet den fjernet såfremt det ikke var korrekt at han den 17. december 2009 blev dømt for tyveri. Så fra admin's side har vi intet at hænge Big-Viking op på, når han kalder Fetterlein for en tyveknægt. Fetterlein er så vidt vides dømt for forseelsen, i hvert fald i følge artikel fra BT. Om siden her så skal bruges til at bringe emnet op kan så diskuteres. Dog vil jeg mene at emnet har sin berettelse, især set i lyset af Fetterlein's samarbejde med Golden Heart i Thailand som BT tidligere også har bragt artikler om. http://www.bt.dk/...up-projekt Så en administrator vil ikke blande sig her. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 17:57
|
|
Tjaaa web - nu var det kun overskriften der beskyldte den gode Fetterlein for at være en tyveknægt. Artiklen omhandlede, at Fetter ikke havde betalt for 2 ure, det er vist ikke tyveri, og fetter har jo også varslet et sagsanlæg mod BT. Da fetter og frue gik ind i den sag om golden heart, vidste de nok ikke, at det var et fupnummer. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/01-2010 18:17
|
|
Madiba skrev: Tjaaa web - nu var det kun overskriften der beskyldte den gode Fetterlein for at være en tyveknægt. Artiklen omhandlede, at Fetter ikke havde betalt for 2 ure, det er vist ikke tyveri, og fetter har jo også varslet et sagsanlæg mod BT. Da fetter og frue gik ind i den sag om golden heart, vidste de nok ikke, at det var et fupnummer. Kan da godt være at der kan koges suppe på hvornår man er tyv eller ej hos nogle. Hos andre er det tyveri uanset om man tager uret om håndledet ved højlys dag og forlader butikken eller kaster en sten gennem butiksvinduet ved nattetide. Og i dette tilfælde ser det ud til at dommeren som dømte i sagen er af samme opfattelse som Big-Viking og undertegnende når man på den ene eller måde "anskaffer" sig ting uden at betale for varen. Om "Fetter", som du kalder ham, har varslet et sagsanlæg eller ej mod BT aner vi i admin intet om. På Pressenævnet's hjemmeside er der i hvert fald ingen kendelser efter 22. december 2009 endnu. Da også bemærkelæseværdigt at "Fetter" har varslet et sagsanlæg mod BT, da BT i bund og grund kun citere Se og Hør som "Fetter" i øvrigt i følge artiklen har udtalt sig til. Redigeret af Webmaster d. 13/01-2010 18:21 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/01-2010 18:47
|
|
Skal lige for en ordens skyld henvise til en anden artikel på BT, som er fundet efter mit sidste indlæg hvor "Fetter" udtaler citat: "Jeg er ikke en tyv". Må være det du (Madiba) har læst, at forstå udfra dit indlæg. http://www.bt.dk/...kke-en-tyv og http://mobil.dk.m...id=6736148 Forstår dog ikke at han i følge den ene artikel har givet urerne til familiemedlemmer og i den næste artikel bare har hentet dem for en ven. Men der er så meget jeg ikke forstår. Men vi kan vel blive enige om at "Fetter" har kvitteret for nogle ure som aldrig blev betalt og han derfor fik en dom om at betale for sine erhvervelser. Så må det så ellers være op til den enkelte at finde et passende ord for denne kedelige forseelse som "Fetter" nok helst havde set ikke var nået frem til dagspressen. Med venlig hilsen
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2010 18:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Good for Falang skrev: I Thailand arbejder de for at få børn ud af den frygtelige prostitution, der hærger landet. Hvor i Thailand bliver landet hærget af børne prostitution,? jeg trode det var et problem som var stort i 80-90erne. Jeg er nu kommet i Pattaya i 10 år og jeg har aldrig hørt om børne prostitution. Hvor stort er problemet i Thailand i dag? Good for Falang ![]() jeg ved godt det er et meget gammelt spørgsmål, men det er faktis et meget godt spørgsmål.. er der nogen der ved det..? jeg er nemlig aldrig stødt på det, men jeg havde da også hørt om det, inden min første tur for længe længe siden. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 13/01-2010 19:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Madiba skrev: Tjaaa web - nu var det kun overskriften der beskyldte den gode Fetterlein for at være en tyveknægt. Artiklen omhandlede, at Fetter ikke havde betalt for 2 ure, det er vist ikke tyveri, og fetter har jo også varslet et sagsanlæg mod BT. Da fetter og frue gik ind i den sag om golden heart, vidste de nok ikke, at det var et fupnummer. Ikke tyveri ? Fra Msn.. Og jeg skulle forklare min egen mor, at jeg ikke er en tyv, siger en nedtrykt Frederik Fetterlein, der er dybt bekymret for at hans navn nu er ødelagt. Hvis hans navn er ødelagt , kan han jo bare tage navneforandring til Fetterlangfinger !
Redigeret af sabai sabai d. 13/01-2010 19:23 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.