Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
dream
|
|
| Dream |
Lagt på d. 12/01-2010 16:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Spring traaden over Lung, det er advarselsbilleder ! ps. enkelte fatter ikke alvoren i hvor farligt det kan vaere at drikke igennem i mange aar !!! Redigeret af Dream d. 12/01-2010 17:01 |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 12/01-2010 17:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Dream skrev: Jeg har skam masser af humor....bare ikke lige om alkohol i oejeblikket, ikke pga. savn, men pga. det naer kostede mig livet Nogen siger at man skal geare maaske 50 procent ned, hvofor ikke bare stoppe totalt med de ting der var ved at slaa en ihjel. Krydolf. Jeg er sikker paa at jeg faar et langt og morsomt liv, saa spar du dig bare dine stikpiller. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/DSC04690.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/DSC04692.jpg[/img] is not a valid Image. Nej for pokker da, Dream, det er sgu alvor... |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 12/01-2010 18:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
god bedring dream må du snart blive frisk igen
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 12/01-2010 18:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
krydolf skrev: Held og lykke Dream. ... Underligt at hovedpulsåren sidder i haven. ... Lider du af hallucinationer? Peter
|
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 12/01-2010 18:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Dream skrev: Spring traaden over Lung, det er advarselsbilleder ! ps. enkelte fatter ikke alvoren i hvor farligt det kan vaere at drikke igennem i mange aar !!! Det har du da åbenbart heller ikke fattet- før nu. Godt du har fået øjnene op ![]() Syntes det er godt du laver sådan en tråd, og det ville da heller ikke gøre noget med flere advarsels billeder.. For jeg tror der sidder mange fritidsdrankere på overtid herinde.. Det lyder godt nok også vildt, hovedpuls åren der springer i maven.. Puuha ![]() God bedring herrfa! Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
|
| Cantona |
Lagt på d. 12/01-2010 19:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
ubehagelig omgang der....god bedring! lavt blodtryk og temmelig høj hvilepuls kan jeg se du må jogge lidt når du kommer på benene igen ![]() |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 13/01-2010 01:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
MadsEJ skrev: For jeg tror der sidder mange fritidsdrankere på overtid herinde.. Med et forbrug som nævnt i denne tråd tror jeg man lyver for sigselv hvis man ikke mener man er alkoholiker. Jeg vil da håbe for Dream at han prøver at søge hjælp for sit misbrug for det kan være nemt at falde tilbage igen når den ubehagelige oplevelse er kommet lidt på afstand især hvis man fastholder de samme vaner. Jeg kan også bakke helt op om det med at det er ikke en halvering der skal til det er et stop, da en alkoholiker ikke bare kan drikke lidt. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 13/01-2010 07:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
ThomasHOL skrev: Godt tænkt, sørgeligt at se alle de trise skæbner- dårlige helbred grundet alkohol,selv været en af de lallende tosser, men ikke drukket alkohol 8 år nu , og livet faktisk meget sjovere for mig nu .
MadsEJ skrev: For jeg tror der sidder mange fritidsdrankere på overtid herinde.. Med et forbrug som nævnt i denne tråd tror jeg man lyver for sigselv hvis man ikke mener man er alkoholiker. Jeg vil da håbe for Dream at han prøver at søge hjælp for sit misbrug for det kan være nemt at falde tilbage igen når den ubehagelige oplevelse er kommet lidt på afstand især hvis man fastholder de samme vaner. Jeg kan også bakke helt op om det med at det er ikke en halvering der skal til det er et stop, da en alkoholiker ikke bare kan drikke lidt. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 13/01-2010 08:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
God bedring skal da også lyde herfra....
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 13/01-2010 08:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
[quote]Dream skrev: Spring traaden over Lung, det er advarselsbilleder ! ps. enkelte fatter ikke alvoren i hvor farligt det kan vaere at drikke igennem i mange aar !!

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.