Se indlæg|
My private dancer!
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 13/01-2010 07:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 133 |
Denne bog skulle deles ud til alle på flyveren lige inden de lander i Bangkok, det er een af de bedste bøger endnu skrevet om Thailand og specielt om disse dejlige damer, som de fleste af os falder for. Efter 5 år i Thailand hvor jeg boede i Pattaya plus, en lille landsby uden for Surin,(pop. 200 mennesker) har jeg dannet min egen mening om Thailand, men mere om det senere. Chris |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/01-2010 07:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Fandt den på internettet for noget tid siden, kom kun til side 25, den var så absurd, hvis der er en sandhed i den, så bør folk sgu gå mere til psykiater. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2010 08:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Fandt den på internettet for noget tid siden, kom kun til side 25, den var så absurd, hvis der er en sandhed i den, så bør folk sgu gå mere til psykiater. Eller også vil du ikke se sandheden. Den beskriver tingene meget godt Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 13/01-2010 08:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
sony skrev: vandango skrev: Fandt den på internettet for noget tid siden, kom kun til side 25, den var så absurd, hvis der er en sandhed i den, så bør folk sgu gå mere til psykiater. Eller også vil du ikke se sandheden. Den beskriver tingene meget godt Desværre passer det meste. Jeg læste bogen for to år siden, efter mange mange år i Asien, dog uden thai kæreste/forretningspartner :-( . Det er jo skønlitteratur, men jeg tror at alt det som beskrives er "sandt" på den måde, at det alt sammen er foregået i Thailand på et eller andet tidspunkt. Og når jeg sender tankerne bagud ad mindernes Allé, bliver jeg kun bekræftet i den holdning. Hold da helt op hvor bliver mænd dog snydt direkte eller indirekte. Mange lader sig snyde gang på gang. Redigeret af noisnabo d. 13/01-2010 08:12 |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 08:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.stephe...dancer.pdf Et link til omtalte bog Kristian |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 08:45
|
|
Kan jeg få et ISBN nummer ??? |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 09:06
|
|
isbn?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 09:08
|
|
ABEKATTEN skrev: Kan jeg få et ISBN nummer ??? Product details * Paperback: 288 pages * Publisher: Monsoon Books Pte Ltd (1 Aug 2008) * Language English * ISBN-10: 9810539169 * ISBN-13: 978-9810539160 * Product Dimensions: 19.6 x 12.4 x 1.5 cm * Average Customer Review: 4.2 out of 5 stars See all reviews (18 customer reviews) Enjoy ![]() Kristian |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2010 09:19
|
|
Ezal skrev: isbn?? Er en "nummerplade" for en bog. Hvis man ønsker at bestille den ved sin lokale bogpusher, bliver han rigtig glad hvis du kender ISBN nummeret. Kristian |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 21/01-2010 23:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 133 |
Glem ikke at ham som skrev denne bog har opholdt sig mange år i Thailand og de fleste som har læst bogen indrømmer at den kommer meget tæt på sandheden om hvordan mange, men ikke alle, bliver snydt og bedraget at disse små søde Thai piger. Næsten alle jeg snakkede med i Surin området var på deres tredie eller fjerde pige, da mange af disse piger lige glemte at fortælle at de allerede var gift med en Thai mand og flere glemte at nævne de havde et par børn. Men jeg bruger stadig mange mdr. på ferier i Thailand om året og det vil jeg blive ved med. Husk på at vi er stadig nummer 13 på listen lige efter vandbøflen. Chris |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/01-2010 03:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg er blevet tvunget til at læse den, samt genlæse Thailandfever af min Thai kæreste, hun har læst begge! Så noget sandhed må der være i dem! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/01-2010 06:31
|
|
Når jeg kommer hjem den 3 febr. kan i downloade den fra mig. Send PB. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/01-2010 06:38
|
|
Noisnabo skrev: sony skrev: vandango skrev: Fandt den på internettet for noget tid siden, kom kun til side 25, den var så absurd, hvis der er en sandhed i den, så bør folk sgu gå mere til psykiater. Eller også vil du ikke se sandheden. Den beskriver tingene meget godt Desværre passer det meste. Jeg læste bogen for to år siden, efter mange mange år i Asien, dog uden thai kæreste/forretningspartner :-( . Det er jo skønlitteratur, men jeg tror at alt det som beskrives er "sandt" på den måde, at det alt sammen er foregået i Thailand på et eller andet tidspunkt. Og når jeg sender tankerne bagud ad mindernes Allé, bliver jeg kun bekræftet i den holdning. Hold da helt op hvor bliver mænd dog snydt direkte eller indirekte. Mange lader sig snyde gang på gang. Du har da ret, jeg kender en del personlige beretninge,r som jeg næsten kunne skrive en lille roman om. Ja det virker åbenbart som om at vi taber hovedet fuldstændigt, når vi er omgivet af masser af smukke kvinder mixet med dumhed eller sprut. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2010 08:39
|
|
Jeg har været i 3 store bogbutikker i Bangkok, ikke een af dem kunne finde den på deres edb-system. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 22/01-2010 08:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Private dancer download link : http://www.stephe...unpub.html [img]http://www.stephenleather.com/images/pridan_s.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 22/01-2010 09:00 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.