Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Bangkok Sky Restaurant
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 13/01-2010 11:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Hejsa. Vi har besluttet os for at spise frokost på Bangkok Sky Restaurant (den på 78. etage i Bayioke Sky Hotel). Flere har omtalt deres buffet som god, og med en interessant udsigt ![]() Er der nogen der har erfaringer mht. om man skal booke på forhånd, eller bare dukke op? Vi regner med at besøge dem den 4. februar. /Crafack |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/01-2010 11:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Crafack skrev: Hejsa. Vi har besluttet os for at spise frokost på Bangkok Sky Restaurant (den på 78. etage i Bayioke Sky Hotel). Flere har omtalt deres buffet som god, og med en interessant udsigt ![]() Er der nogen der har erfaringer mht. om man skal booke på forhånd, eller bare dukke op? Vi regner med at besøge dem den 4. februar. /Crafack Det er bare at dukke op...tag elevator nede fra gaden op til Lobby på 18. etage , når du kommer ud af elevator skal du gå til venstre - der er en bod hvor du kan købe billetter til den buffet du ønsker.....man behøver ikke at bestille bord.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 13/01-2010 15:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
Hvordan er prisniveauet sådan et sted? |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 13/01-2010 16:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Til sammenligning har jeg været Banyan Tree Hotel 62 etager hvor 3 beer Chang og to drinks baht 2800. Vidunderlig udsigt, lidt dyrt i Thailand![]() Venlig hilsen fra Fyn blume Redigeret af blume d. 13/01-2010 16:15 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/01-2010 17:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja der skal jeg nu op her i Februar, og få en vodke elller to, uanset prisen, det vil jeg opleve. Men hvad med Schirocco Sky Bar på toppen at Bangkok Stata Tower??? er det ikke den samme??? Jeg mener bare Shirocco ligger på 80ende etage, men uanset så tar jeg sgu dem begge, livet skal leves mens man kan, for som et andet medlem skriver er det måske forbi i morgen ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/01-2010 17:37
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
BJ skrev: Ja der skal jeg nu op her i Februar, og få en vodke elller to, uanset prisen, det vil jeg opleve. Men hvad med Schirocco Sky Bar på toppen at Bangkok Stata Tower??? er det ikke den samme??? Jeg mener bare Shirocco ligger på 80ende etage, men uanset så tar jeg sgu dem begge, livet skal leves mens man kan, for som et andet medlem skriver er det måske forbi i morgen ![]() MVH.BJ Sirocco ligger i toppen af Lebua. Baiyoke er et andet hotel. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/01-2010 18:03
|
|
Tak Kim Jeg tar dem begge to, for opleves skal de denne gang. ![]() Forsat go dag. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 13/01-2010 18:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Det der "Sirocco i toppen af Lebua" ser helt vildt fedt ud... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/01-2010 18:47
|
|
Det er nu netop derfor, det skal ses denne gang.![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/01-2010 19:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
BJ skrev: Ja der skal jeg nu op her i Februar, og få en vodke elller to, uanset prisen, det vil jeg opleve. Men hvad med Schirocco Sky Bar på toppen at Bangkok Stata Tower??? er det ikke den samme??? Jeg mener bare Shirocco ligger på 80ende etage, men uanset så tar jeg sgu dem begge, livet skal leves mens man kan, for som et andet medlem skriver er det måske forbi i morgen ![]() MVH.BJ Sirocco er navnet på restauranten på toppen af State Tower, her ligger Sky Bar også - i forlængelse af restauranten. Hotellet i State Tower hedder Lebua. Absolut et besøg værd... hust at efterlad sandalerne og den ærmeløse t-shirt derhjemme.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 13/01-2010 19:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Sirocco eller The Dome ligger på etage 64' i samme bygning (State Tower) på etage 52' ligger resaturent Breeze topklasse men meget dyrt, Baiyoke buffet på etage 82 vi gav 600 bht for en dejlig buffet Ole Redigeret af Kaosangangsteren d. 13/01-2010 19:29 Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/01-2010 19:55
|
|
Fido skrev: BJ skrev: Ja der skal jeg nu op her i Februar, og få en vodke elller to, uanset prisen, det vil jeg opleve. Men hvad med Schirocco Sky Bar på toppen at Bangkok Stata Tower??? er det ikke den samme??? Jeg mener bare Shirocco ligger på 80ende etage, men uanset så tar jeg sgu dem begge, livet skal leves mens man kan, for som et andet medlem skriver er det måske forbi i morgen ![]() MVH.BJ Sirocco er navnet på restauranten på toppen af State Tower, her ligger Sky Bar også - i forlængelse af restauranten. Hotellet i State Tower hedder Lebua. Absolut et besøg værd... hust at efterlad sandalerne og den ærmeløse t-shirt derhjemme. ![]() Mange tak Fido Nu er jeg helt med, for jeg blev sgu lidt forviret. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/01-2010 00:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Crafack skrev: Hejsa. Vi har besluttet os for at spise frokost på Bangkok Sky Restaurant (den på 78. etage i Bayioke Sky Hotel). Flere har omtalt deres buffet som god, og med en interessant udsigt ![]() Er der nogen der har erfaringer mht. om man skal booke på forhånd, eller bare dukke op? Vi regner med at besøge dem den 4. februar. /Crafack Jeg har hørt at efter kl. 20.00 er der halv pris på den STORE internationale buffet! Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/01-2010 01:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan kun sige at du skal købe billet/buffet oppe i receptionen, køber du den nede på gaden er det dobbelt pris! Men se ud som du er gæst på Bayok og du får det til halv pris! Kan ikke anbefale frokost, så bare en drink, men aftenbuffeten er udemærket! Redigeret af jesperfrb d. 14/01-2010 01:52 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/01-2010 06:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
jesperfrb skrev: Kan kun sige at du skal købe billet/buffet oppe i receptionen, køber du den nede på gaden er det dobbelt pris! Men se ud som du er gæst på Bayok og du får det til halv pris! Kan ikke anbefale frokost, så bare en drink, men aftenbuffeten er udemærket! Jesper - for at få det til halv pris på Bayoke SKAL du oplyse værelsesnr - og det bliver checket !! Redigeret af pdrhan d. 14/01-2010 06:12 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 14/01-2010 08:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Jeg foretrækker klart Moon Bar på Banyan Tree - der er langt mere hyggeligt end Sky Bar. Og Bayoke er lidt kantineagtigt, men ok maden er god og billig.
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/01-2010 08:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
super. Havde bare hørt at efter kl. 2000 var der halv pris for alle...? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/01-2010 13:45
|
|
Hej pdrhan! Har altid fået det til 1/2 pris! Også uden at bo på Bayok! Måske reglerne er ændret, man var der i December, uden problemer! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 14/01-2010 13:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
jesperfrb skrev: Hej pdrhan! Har altid fået det til 1/2 pris! Også uden at bo på Bayok! Måske reglerne er ændret, man var der i December, uden problemer! Hmmm... 1/2 pris .. er det ikke bare dobbelt pris , i forhold til normal pris for Thai'er ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/01-2010 13:58
|
|
Nej det er normal pris for Thaier!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.