Se indlæg|
Jonni paa stable
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 16/01-2010 16:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Dream skrev: Hold kaeft hvor i dog aevler........ , det er da ikke tyrolerhatten der trykker..........og det kommer fra dig..! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/01-2010 16:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sank skrev: mærkværdig vis samler den lorte ??? Musik altid fuld hus ![]() det sikkert også fint nok vis man er til den slags, det er vi bare ikke allesammen og gør vel ikke noget.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2010 17:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dream skrev: Hold kaeft hvor i dog aevler........ , det er da ikke tyrolerhatten der trykker.......Vise ord fra en klog mand. Det er selvfølgelig bedre, om vi alle skriver om vore sygdomme, så andre kunne få ondt af en. Redigeret af d. 16/01-2010 17:24 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/01-2010 03:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Og hvis du lukkede roeven, ja saa ville det vaere dejligt...... Jeg svaelger saamaend ikke rundt i min sygdom, det er bare en konstatering af hvad der kan ske hvis man ikke passer paa........( 4 indlaeg fra min side i traaden Dream, som en anden bruger oprettede, saa hids dig for helvede ned mand ! ) Ret mange af din type her paa DTW, ja saa er siden da oedelagt......phuck ! Har lige laest dine 11 indlaeg.......5555555 der er sq ikke meget koed paa 555555.........Ta' Thai72 i haanden, saa kan i aevle sammen ![]() Kan ioevrigt godt li' Johnny Reimar........ ![]() Redigeret af Dream d. 17/01-2010 05:00 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2010 05:22
|
|
Dream Jeg kan sagtens tåle at blive kaldt idiot, fjols og blive bedt om at lukke røven af folk jeg ikke kender - netop fordi de ikke kender mig - det gider jeg ikke bruge krudt på. Kan såmænd højst få medlidenhed med vedkommende, i dette tilfælde DIG. For verbale angreb er tegn på manglende formuleringskundskaber i mine øjne. Hvis ikke man kan forsvare det man siger eller modargumentere med saglige ord, så kan man jo bare smide en SVINER i stedet, og det valgte du så at gøre. Angreb er det bedste forsvar...for primitive mennesker. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/01-2010 05:30
|
Fraek og uforskammet er du stadig........Bye bye ! Grunden til at jeg skrev som jeg skrev var at jeg gik ud fra at det var den eneste maade du maaske kunne fatte det paa....... Ioevrigt forsvare jeg angrebet fra din side............vaagn dog op kloge Aage, du roder da noget rundt lige nu, slap af inden du faar stress ( Det kan man bla. faa mavesaar af )
Redigeret af Dream d. 17/01-2010 05:54 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/01-2010 06:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Prøv nu at holde jer til hvad denne tråd handler om, og er man ikke til den musik så lad være at ødelæg det for andre, det er ikke alle der er kun er til Hornmusik. Johnny Reimar laver god musik for nogle, og andre vil se og høre på bamse og kylling. Men nu er denne tråd om Johnny Reimar Ubon.
![]() |
|
|
|
| mek |
Lagt på d. 17/01-2010 07:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Ja det ville være dejligt om alle holdt sig til en saglig debat med proper tone, i stedet for al den kiv og splid. Da jeg i sin tid meldte mig til det her forum var det for at hente lidt gode råd, samt øse af egen erfaring vedr. Thailand. Nå, men tilbage til emnet, ærgeligt at jeg ikke hørte at Reimar spillede på Stable lodge her for nyligt. Selv om man måske ikke er en stor fan af ham er jeg ikke i tvivl om at der sikkert har været en forrygende stemning. Og hermed ønsket om en god dag til alle ![]() Hilsen Mek |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 17/01-2010 08:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja helt seriøst så har jeg grundet min alder set og hørt meget til Clifters og Reimer ? og altid er folk unge og gamle kommet i et veldigt humør så noget må der jo være ? men naturligvis er der nogen til andet musik ? og det er da godt for faget jeg kan skam også lide Susan Boyle og Peter Belli ![]() |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 17/01-2010 11:04
|
|
Dream…jeg tror sørme du skal have vasket din mund med sæbe. Med alt det fadøl de konsumerer i Johnny Reimer videoen, mener jeg ikke det er godt for dig at se den. Så pas nu liiige på. (Men den er ellers god). Med venlig omtanke og mange JR-hilsener Thai72 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2010 12:13
|
|
Dream skrev: Fraek og uforskammet er du stadig........Bye bye ! Grunden til at jeg skrev som jeg skrev var at jeg gik ud fra at det var den eneste maade du maaske kunne fatte det paa....... Ioevrigt forsvare jeg angrebet fra din side............vaagn dog op kloge Aage, du roder da noget rundt lige nu, slap af inden du faar stress ( Det kan man bla. faa mavesaar af ) ![]() Jeg har bestemt IKKE angrebet dig. Nej grunden til du skrev som du gjorde, det er ganske enkelt at du ikke har et særlig stort ordforråd til at kunne begå dig i en saglig dialog. Uden at kende dig vil jeg prøve at danne mig et billede af dig om hvordan du ser ud, jeg vil jeg tro, du er en sølle alkoholiseret, tatoveret dansk IPpensionist, det eneste du mangler, det er en fodboldtrøje, der hænger halvt oppe på mawsen af dig, men du sidder på den lokale bøvsende og fortæller hvilken helvedes kal du er. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/01-2010 12:21
|
Er du snart faerdig ?...............Og saa vil jeg gerne ha' mig frabedt flere af dine dumsmarte bemaerkninger....... ps. Din krystalkugle kan du stikke op i roeven........... Redigeret af Dream d. 17/01-2010 12:23 |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 17/01-2010 12:42
|
|
Dream skrev: Er du snart faerdig ?...............Og saa vil jeg gerne ha' mig frabedt flere af dine dumsmarte bemaerkninger....... ps. Din krystalkugle kan du stikke op i roeven........... - Det der med ”krystalkuglen op i røven” så skal jeg bare lige høre…i hvis røv? Hvis det er din røv, er jeg naturligvis bekymret for, om du så lægger billeder ud af din sidste rektalundersøgelse. Jeg kan blive meget bange af at tænke på det. Tilbage til emnet..: Måske kan vi følges til Johnny Reimer koncert en dag? Overbærende hilsener Thai72 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/01-2010 12:43
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Dream skrev: Og hvis du lukkede roeven, ja saa ville det vaere dejligt...... Jeg svaelger saamaend ikke rundt i min sygdom, det er bare en konstatering af hvad der kan ske hvis man ikke passer paa........( 4 indlaeg fra min side i traaden Dream, som en anden bruger oprettede, saa hids dig for helvede ned mand ! ) Ret mange af din type her paa DTW, ja saa er siden da oedelagt......phuck ! Har lige laest dine 11 indlaeg.......5555555 der er sq ikke meget koed paa 555555.........Ta' Thai72 i haanden, saa kan i aevle sammen ![]() Ingen personangreb...... Sådan taler vi ikke til hinanden. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/01-2010 12:44
|
Naa kun til mig..hva. Vorherre bevars et lorteforum for tiden !!! ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/01-2010 12:46
|
Gi' mig bare den sidste PRIK............TAK............ |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 17/01-2010 14:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
jammen er det ikke bare en dejlig dag i dag pludselig blev mit humør meget bedre ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 17/01-2010 16:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Nu har jeg aldri maa jeg lige vare fri jeg skrav dette inslad for anden aar i trak sang han paa stable og i aar ver der meget bare og mere sjov i gaden ensiste aar selom vi ikke var saa mange som siste aar og det var faktis et fryklig god dag for mig hvor jeg hade det sjov mer et par af mine vender og ders koner og det syns jeg vil skrive bare ledt om saa moske til naeste aar at jeg kunne faa ledt fler med ind og se det NEJ jeg er bestemt ikke den store fande af ham kunne ik finde paa at hoere hans musik til davlig men nu er det jo ikke vare dag at man har mudligheden for at vise sin thai kone/kerste vordan vi fester i danmark saa safoelti skulle jeg bruge denne mudlighed naar den nu var kommet til landet og saa skal i oedlaekke min traad med sordan en gang pjat jeg faar mer og mere loest til at glemme denne hjemmeside jeg vil starte en ny traad om dette da jeg nu her en held masse at sige om dette for nu har jeg faade nok Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 17/01-2010 16:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg ved ikke rigtigt om denne med personangreb vil holde i retten, men den har jo holdt her, så det er jo det kære dream. Jeg kan bare undres over at en dansk TOP TOP sanger kan trække så mange nysgerrige. Det har vel noget at gøre med, hvad vi er for nogen underlige nogen, men sådan er livet jo nu engang skruet sammen. De kloge eller skal jeg kalde os mindre kloge har jo hang til en sådan intetsigende syngende person som ham Johny et eller andet, for at få bekræftet at vi er bedre og klogere. Er det ikke sådan det er, sådan føler jeg det når i kommer med alle jeres angreb på os.. DER ELSKER KÆRE JOHNY. Han synger skam også godt, og så giver han mig og måske også andre hjemve. Så kære Dream du er helt forkert på den. Kære Johny er med til at vi alle på denne side holder sammen med den intelligens vi nu engang har ud i det syngende. Du har da vist misforstået livets rette element kære ven. Du skal da vågne op hver morgen, tage et dejligt bad samtidig med at du synger denne… MIN TYROLER HAT ET ELLER ANDET…, så vil selv din dejlige kone tage tårekanalerne i brug. Kære Dream. Du har da misforstået livets virkelige eliksir. Brug du som mange os sikkert gør i denne tråd dette, at vi jo nu er blevet takseret som bedre end dig. Jeg og måske andre synger som jeg DET VAR I SPANIEN o.s.v.. for jeg og måske andre har check på dette med at være rigtig dansk. Jeg har check på det. Jeg kan styre både ham Johny og andre der virkelig har betydet noget for os som dansker i Thailand. Jeg har hår på brystet og smiler hver gang, jeg ser nogen, der ikke har samme forståelse for det virkelige danske.. mine smølfer hulk hulk. Lad nu være med at komme med personlige angreb, fordi jeg som en over de 60 år elsker disse væsener. I her i denne tråd må da give mig ret i. De er søde Så vil jeg da gerne lige have love til at sige, at overbærende hilsener må være noget at det mest nedladenden at modtage. Vi er jo alle forskellige i vores måde at udtrykke os på. LAD NU MIN DEJLIGE JOHNY FÅ LOV TIL AT SYNGE MIN SANG ENDNU ENGANG. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/01-2010 16:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
THE DUKE - Would be pissed at all this political correctness BS.![]()
Redigeret af sabai sabai d. 17/01-2010 16:20 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, det er da ikke tyrolerhatten der trykker.......