Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hotel i Pattaya
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2010 23:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Jeg søger et godt hotel/lejlighed i central Pattaya. Enten i området omkring Beach Road eller 2.road. Jeg forestiller mig en udgift på maks 1200 baht pr overnatning. Hvem i dette forum, har gode oplevelser på et hotel / lejlighed indenfor de kriterier. |
|
|
|
| boss63 |
Lagt på d. 18/01-2010 00:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hej. jeg har mange gode erfaringer med Hotel Welcome Plasa på second road 5 sternet hotel men lidt brugt men stadigvæk fin hotel og billig måske 800 bath pr døgn ![]() |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 18/01-2010 03:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
boss63 skrev: hej. jeg har mange gode erfaringer med Hotel Welcome Plasa på second road 5 sternet hotel men lidt brugt men stadigvæk fin hotel og billig måske 800 bath pr døgn ![]() Er du nu sikker på, at det er 5 stjernet? |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/01-2010 06:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Den her er god og tæt på alting. http://www.pattay...taroom.com Lejlighed ca 900 bath. pæne lejligheder med lille køkken. Welcome er nok faldet lidt i stjerner men naboen Royal Palace og Twin er pæne 1200 - 1400 bath. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 18/01-2010 06:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Hej Madiba. Jeg har to RIGTIG gode steder. (det tager ca 5 min at gå til feks Walking Street) prøv disse to sider. www.piyadapattaya... eller www.parrots-inn.com disse to er HELT i top og MEGET rimelige priser. Har selv været på begge og skal igern i år. Har fået tilbud fra Piyada Hotel på en mdr til en pris af 12000 bath = 4oo pr dag. SUPERE DEAL Parrots-Inn er ejet at to franskmænd (de er vældig søde) og SUPER rum men koster lidt mere end Piyada. God jagt. Du kan gå en tur på www.mapjack.com og finde det feks. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 18/01-2010 06:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Madiba skrev: Hej Jeg søger et godt hotel/lejlighed i central Pattaya. Enten i området omkring Beach Road eller 2.road. Jeg forestiller mig en udgift på maks 1200 baht pr overnatning. Hvem i dette forum, har gode oplevelser på et hotel / lejlighed indenfor de kriterier. Ja HOTEL DANIA i Soi Buakhow, ejeren heder Alex og er dansker. Her kan du enda få Penthouse Lejlighed for 1200Baht pr Døgn, han har også værelser fra fra 550Baht. og det kan jeg varmt anbefale, og det er tæt på 2.Road PATTAYA CENTRE HOTEL ligger på hjørnet af Beach Road og Soi 11, men det noget dyere, 1900Baht for et dobbeltvær. og godt nok er hotellet pænt, men de har lige renoveret det hele og du kan ikke længere åbne vinduerne, og det vil man jo gerne kunne når vinduerne er mørktonede, og man bor på 14 etage. så det kan jeg ikke anbefale, jeg har selv boet der to gange og det var nok. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 18/01-2010 06:36 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 18/01-2010 08:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Opay De Place er et godt bud fra 800 bath pr dag ligger centralt af hjørnet Soi Bukao / Soi Lengkee www.opeydeplacepa... |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2010 09:04
|
|
Hej allerførst mange tak for alle de gode muligheder, I har anbefalet. Fælles for dem er jeg savner nogle bedre maps over deres beliggenheder, når man som jeg ikke er 100 % stedkendt. Vi er en 3-5 gutter der skal afsted og forestillede os noget omkring beach road eller soierne op mod 2.road - i min verden er 3.road laaangt væk, men deter måske bare mig der er helt galt på den :-) Boss og sank ja vi har luret lidt på såvel welcome som palace og begge er absolut inde i vore overvejelser ( før jeg kom i tanke om at spørge her) sank det lejlighedcompleks, det ser fint ud, men jeg savner nok et lidt mere overskuelig kort, for at se hvor det ligger henne i forhold til vore ønsker. Amagerdrengen- et par fine forslag du bringer, og jeg synes især Piyada ser tiltalende ud (pool) Der er desværre slet ikke noget maps på nogen af de to anbefalede steder. Jeg kender godt den mapjack, så må prøve at gå på opdagelse, men umiddelbart virker de langt væk fra lating de to steder, men det er¨nok min stedsans, der ikke er updateret i det område. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 18/01-2010 09:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jo der er et stykke at gå fra 3.Road til Beach Road, men hvem siger i skal gå i kan jo ta Bathbussen. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/01-2010 09:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Prøv high five på hjørnet af soi 8 lige ud til second road, et fint og udemærket hotel de har swimming pool på 11 etage priserne er rimelige tror det var 800 baht for de mindste rum og 900 for de store. Det ligger i hvert fald centralt til alt og man kommer let rundt omkring. Men ellers ligger der mange rundt omkring til ingen penge, der er også skauw beach (sikkert stavet forkert) der er der morgenmad med i prisen, det er der ikke på high five der er der kun en lille bar.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/01-2010 10:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja hej Madiba nu ved jeg ikke om i har været i Pattaya før ? men ellers ligger Yensabay næsten over for Tirsdags Fredags markedet inde bag Hollywood. Ikke langt fra Lyskryds 2 road og Syd Pattaya. vel 10 min gang til Walking street og en god ide at se på Google Earth der får man en fornemmelse af området. 12552096 N. 100523198 E. Mvh |
|
|
|
| LILLETHIP |
Lagt på d. 18/01-2010 11:15
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Kan anbefale Discoverybeachhotel, ligger på beach road, på hjørnet af soi 6/1. Et super hotel. Har selv lige boet der i 4 uger Welcome placa, var en gang et godt hotel, men standarden er faldet drastisk, dette vil jeg bestemt ikke anbefale. Bla pga deres dårlige køkkenfaciliteter. Ved at det bla. er gasset for dyr, for ikke så længe siden. Redigeret af LILLETHIP d. 18/01-2010 11:16 |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2010 13:17
|
|
LILLETHIP - ja det er et lækkert hotel, men til over det dobbelte af hvad jeg vil give, så det må jeg nok springe over. sank jeg ved godt hvor det marked er, det ligger skråt overfor det store røde etage electronic meka. Så har jeg en fornemmelse af afstand. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 18/01-2010 14:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Madiba skrev: sank jeg ved godt hvor det marked er, det ligger skråt overfor det store røde etage electronic meka. Så har jeg en fornemmelse af afstand. Markedet ligger ca 100m ind på Soi Buakhao. Den gade-soi-begynder ganske rigtigt skråt over for elektronic huset--Tukcom. Mellem Friendship og Tukcom! PS! Gode hoteller ved jeg ikke noget om--jeg lägget pengene på flotte piger, istedet for flotte hoteller ![]() ![]() Upsss--altså för jeg blev gift ![]() . Redigeret af ingolf d. 18/01-2010 14:44 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2010 15:16
|
|
grev ingolf, det er derfor, jeg søger hoteller i den prisklasse ![]() |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 18/01-2010 16:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Jeg bor altid på Jomtien Beach Road - billigt og mere roligt, og så koster det jo blot 10 baht at komme til Pattaya.
|
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 18/01-2010 17:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
hotel chayiapoon in er billig og godt,ligger lidt ude og det tager 15 min at gå til walkingstreat, men på vejen er der masser af barer og butikker,der er kun ca 600 m til mikes shoppingmall. ejeren er tysker og personalet er søde og rare og de fleste forstår engelsk, gaden er også kaldet dødens gade ( ved ikke hvorfor ). dansk bager 50m fra hotellet.ingen ekstra udgifter for gæster. priser fra 450 bath. hotellet er rent og pænt. www.chaiyapoon inn. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/01-2010 17:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ved ikke om det findes mere , men for 3-4 år siden boede jeg på Jomtien Hotel ( I svinget i Jomtien) , det var (baghuset) hvor der boede en del "sjove typer" , prisen var 3000 Baht pr. Mdr. for et fint værelse med TV , køleskab , fan og pool på taget. Måske en mulighed hvis det stadig findes ? ( Til prisen), [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/01-2010 17:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ved ikke om det findes mere , men for 3-4 år siden boede jeg på Jomtien Hotel ( I svinget i Jomtien) , det var (baghuset) hvor der boede en del "sjove typer" , prisen var 3000 Baht pr. Mdr. for et fint værelse med TV , køleskab , fan og pool på taget. Måske en mulighed hvis det stadig findes ? ( Til prisen), Ps. Er godt klar over det ikke er Central Pattaya. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 18/01-2010 17:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
OK. Svar på "Dødens gade" på et hotel i denne gade blev engang en pige slået ihjel af en amerikansk soldat derfor "Dødens gade" Jeg kender navnet på dette hotel men skriver det ikke her. Ang afstand fra 3road til feks Walking så kommer det jo an på hvor på 3road man skal bo og de to steder jeg nævner ligger rimelig tæt på. De ligger faktisk for enden af Soi Yensabai så kan visse herinde forstille sig resten og gå turen. Er man doven "OK" og vil have action lige om hjørnet så er dette ikke stedet men jeg er nu at typen der gerne går en lille tur hjem og får lidt frisk luft inden ???? man lægger sig til at sove !!!!!!! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.