Se indlæg
 Udskriv debat
Det ny design-Forandring fryder!
ser meget bedre ud nu, kunne du ændre på tidspunktet ude i replik boksen til lidt mere sort også ville jeg være glad. men det er jo en detalje
 
sabai sabai
Teksten for lille ! og hvid baggrund får man hovedpine af !

Frem med luppen og palleten !
Redigeret af sabai sabai d. 20/01-2010 23:36
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
cesse
Kære Kim

Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak

Hilsen Cesse
 
b_j3ns3n
det hjalp meget.
mine "dårlige" øjne kan følge bedre med nu, så det bare knolden der halter bagud Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
b_j3ns3n
cesse skrev:
Kære Kim

Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak

Hilsen Cesse


jeg tror det lige er sket, mens jeg lavede et indlæg.. men jeg er squ ikke sikker, måske det bare er mine øjne der løber om hjørner med mig Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
b_j3ns3n skrev:
cesse skrev:
Kære Kim

Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak

Hilsen Cesse


jeg tror det lige er sket, mens jeg lavede et indlæg.. men jeg er squ ikke sikker, måske det bare er mine øjne der løber om hjørner med mig Smile


sådan går det jo når man bliver ældre haha Pfft jeg er vist heller ikke ung mere Sad enten skal jeg have briller eller drikke mindre
Redigeret af d. 21/01-2010 00:50
 
b_j3ns3n
man sparker da ikke til en mand der ligger ned Frown
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
VIP
Webmaster skrev:
Har også fjernet de "bjælker" i højre og venstre side.

Håber i øvrigt at siden er lidt hurtigere at hente for jer i Thailand med de langsomme forbindelser.


Siden bliver fint hentet her i Thailand. Og det hjalp med den nye skriftfarve. Dog er baggrunden stadig en anelse for lys.

En lidt større brødskrift (som tdl.?) ville også hjælpe. Ups! Ser lige at skriften på mit indlæg er større end din skrift.
Har du rettet det?

Et ønske. Kan du ikke sætte bindestreg mellem side tallene? (1-2-3 osv.) eller lave mellemrum. Som tidligere? Så er chancen
for at ramme det rigtige tal ved sideskift større. Tak

Redigeret af VIP d. 21/01-2010 03:05
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
 
jesperfrb
Kan kun melde mig under fanen med side tal! De er svære at ramme!
Og syntes også at baggrunden kunne ned tones bare lidt!
Redigeret af jesperfrb d. 21/01-2010 03:20
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
hfb
Webmaster skrev:
Har hældt lidt mere sort i skriftfarven. Håber den er lettere at læse nu.

Ang. Smileys, vil lige overveje det.


Det hjalp på det Smile

Kan den sorte farve ikke blive ligesom når man skriver et indlæg (under svar på indlæg) ?

Wink


Øjjjj hvor er vi krævende Grin
Redigeret af hfb d. 21/01-2010 03:38
 
det nye banner er rigtigt fint, men det tager også en masse cpu kraft Smile så kan man jo heldigvis bare fjerne det. men flot lavet er det
 
Stampe
Ja se nu er det betydeligt bedre
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe
 
Jesse James
Nu er det helt fint med den sorte skrift,mange tak Webmaster.
Hr Olsson
 
bangkoknielsen
Tak Webmaster! - det hjalp en smule, men farve og skriftstørrelse er stadig et problem for os lidt ældre og svagtseende...
 
Hold ctrl knappen nede, så kan du gøre bogstaverne større.Smile

ps.og scrool med musen.
Redigeret af d. 21/01-2010 13:39
 
nicefarang
Det nye design ser fint ud
 
LC
Tak for hintet med skriftstørrelsen Pilgrim
det gør alting lettere Smile


mvh LC
 
TG950
baggrunden er alt for lys, lige en anelse mørkere tak.

debat menuen tilbage til det gammle med de blå prikker.
Redigeret af TG950 d. 21/01-2010 19:16
 
jesperfrb
Takker mange gange for det med side tallet!
Syntes siden er rigtig flot!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
b_j3ns3n
så bliver det ikke bedre.. Grin
kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up Grin
så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s
Redigeret af b_j3ns3n d. 31/01-2010 09:57
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
Spring til debat: