Se indlæg|
Det ny design-Forandring fryder!
|
|
|
Lagt på d. 20/01-2010 23:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ser meget bedre ud nu, kunne du ændre på tidspunktet ude i replik boksen til lidt mere sort også ville jeg være glad. men det er jo en detalje |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 20/01-2010 23:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Teksten for lille ! og hvid baggrund får man hovedpine af ! Frem med luppen og palleten ! Redigeret af sabai sabai d. 20/01-2010 23:36 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 20/01-2010 23:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Kære Kim Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak Hilsen Cesse |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/01-2010 23:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det hjalp meget. mine "dårlige" øjne kan følge bedre med nu, så det bare knolden der halter bagud
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/01-2010 00:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
cesse skrev: Kære Kim Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak Hilsen Cesse jeg tror det lige er sket, mens jeg lavede et indlæg.. men jeg er squ ikke sikker, måske det bare er mine øjne der løber om hjørner med mig
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2010 00:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
b_j3ns3n skrev: cesse skrev: Kære Kim Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak Hilsen Cesse jeg tror det lige er sket, mens jeg lavede et indlæg.. men jeg er squ ikke sikker, måske det bare er mine øjne der løber om hjørner med mig ![]() sådan går det jo når man bliver ældre haha jeg er vist heller ikke ung mere enten skal jeg have briller eller drikke mindre
Redigeret af d. 21/01-2010 00:50 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/01-2010 00:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
man sparker da ikke til en mand der ligger ned
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/01-2010 03:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Webmaster skrev: Har også fjernet de "bjælker" i højre og venstre side. Håber i øvrigt at siden er lidt hurtigere at hente for jer i Thailand med de langsomme forbindelser. Siden bliver fint hentet her i Thailand. Og det hjalp med den nye skriftfarve. Dog er baggrunden stadig en anelse for lys. En lidt større brødskrift (som tdl.?) ville også hjælpe. Ups! Ser lige at skriften på mit indlæg er større end din skrift. Har du rettet det? Et ønske. Kan du ikke sætte bindestreg mellem side tallene? (1-2-3 osv.) eller lave mellemrum. Som tidligere? Så er chancen for at ramme det rigtige tal ved sideskift større. Tak Redigeret af VIP d. 21/01-2010 03:05 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/01-2010 03:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan kun melde mig under fanen med side tal! De er svære at ramme! Og syntes også at baggrunden kunne ned tones bare lidt! Redigeret af jesperfrb d. 21/01-2010 03:20 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 21/01-2010 03:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Webmaster skrev: Har hældt lidt mere sort i skriftfarven. Håber den er lettere at læse nu. Ang. Smileys, vil lige overveje det. Det hjalp på det ![]() Kan den sorte farve ikke blive ligesom når man skriver et indlæg (under svar på indlæg) ? ![]() Øjjjj hvor er vi krævende
Redigeret af hfb d. 21/01-2010 03:38 |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2010 05:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det nye banner er rigtigt fint, men det tager også en masse cpu kraft så kan man jo heldigvis bare fjerne det. men flot lavet er det |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 21/01-2010 06:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Ja se nu er det betydeligt bedre
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 21/01-2010 09:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Nu er det helt fint med den sorte skrift,mange tak Webmaster.
Hr Olsson
|
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 21/01-2010 13:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Tak Webmaster! - det hjalp en smule, men farve og skriftstørrelse er stadig et problem for os lidt ældre og svagtseende... |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2010 13:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hold ctrl knappen nede, så kan du gøre bogstaverne større.![]() ps.og scrool med musen. Redigeret af d. 21/01-2010 13:39 |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 21/01-2010 15:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Det nye design ser fint ud |
|
|
|
| LC |
Lagt på d. 21/01-2010 16:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Tak for hintet med skriftstørrelsen Pilgrim det gør alting lettere ![]() mvh LC |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 21/01-2010 19:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
baggrunden er alt for lys, lige en anelse mørkere tak. debat menuen tilbage til det gammle med de blå prikker. Redigeret af TG950 d. 21/01-2010 19:16 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/01-2010 22:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Takker mange gange for det med side tallet! Syntes siden er rigtig flot! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/01-2010 09:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
så bliver det ikke bedre.. ![]() kan godt lide den nye blanding du har lavet web.. thums up ![]() så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s Redigeret af b_j3ns3n d. 31/01-2010 09:57 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













jeg er vist heller ikke ung mere
enten skal jeg have briller eller drikke mindre

