Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor lige en thai kone?????
Bjarne 63
Herlige fortællinger om Dansk Thai mødes til liv til hinanden.
punkt 1 hvad får to kultuer til fældesskab
For det første er der nært famiellieskab imelem der gifter sig i Thailand. Så blodfornyelse er tiltrengt fra den øvrede verden.. Punkt 2 ... Er den vestelige verden er bekendte der sender penge til famillien i Thailand. Og betegner os som bedre stillet . og hvem vil ikke gerne vise andre Thaier ,at der er flere penge ved at arbejde i et andet land selv om prisen af og til er høj for den enkle
Punkt 3 .. Jeg er en ældre Ungkarl og havde ringe erfaring med danske kvinder, med svingende økonomi
blev tilbudt en Thaidame, som jeg invitere på 3 måned visum til Danmark.og har hele tiden prøvet at gøre det bedste for at leve op til de krav .og i dag mange erfaringer rigere .idag er vi gift og famillie sammenført .hun er lykkelig,og jeg er lykkelig over den lange ventetid er overstået

Bjarne som elsker sin Thaikone i Danmark

larsmand
Jamen jeg vil da gerne fortælle hvorfor jeg personligt er interesseret i en kvinde fra Thailand....

Jeg har været igennem 2 danske ægteskaber, hvor jeg synes at kvinderne malkede mig og til sidst også mit humør..
Så kender jeg et par kollegaer som er thai gift og spurgte ind til deres erfaringer med thailandske kvinder.,,, Og jeg har altså ikke hørt at de føler sig malket af deres koner... Ej heller at de ikke har et super godt ægteskab... Så det vil jeg nok også prøve,, at de så fortæller mig at kønsrollemønstret er mere fastlagt end med deres tidligere danske koner tiltrækker mig... Ikke fordi at jeg ikke gider at tage støvsugeren eller vaske mit tøj.. det vil jeg nu nok blive ved med, men alligevel tror jeg det er et mønster jeg vil blive glad for..

Og ja ærligt sagt, så kan jeg sgu ikke finde en dansk kvinde der er så køn som hende jeg har fundet i thailand... At hun så har boet 6 år i dk og kender vores kultur og naturligvis taler og skriver dansk synes jeg jo også bare er dejligt.... At hun giver udtryk for at hun er en arbejdshest med 2 danske frisørsaloner i 2 byer bag sig gør mig også rolig mht. om hun vil plukke mig for mine spareskillinger.....

Men mit eget korte svar på mit eget spørgsmål er således:

Hun er sgu meget kønnere end de kvinder jeg med min "beskedne" mave kan finde i dk..

Hun erkender at hun har det bedst med et kønsrolleopdelt samliv.

Men hvorfor valgte DU kvinden fra Thailand?????
      Redigeret af larsmand d. 22/01-2010 21:32
      livet er jagt og kvinder....

hanspeter
      "Hun er sgu meget kønnere end de kvinder jeg med min "beskedne" mave kan finde i dk..

Hun erkender at hun har det bedst med et kønsrolleopdelt samliv."

Du har nok selv svaret på dit spørgsmål, andre kan ikke skrive det bedre, selvom det nok er hende som har "bukserne på" når det kommer til stykket.
      Smile

vandango
      Et lille kulturelt indslag, hvor jeg pludselig er blevet allene.
      Min kæreste har lige købt endnu en diamantring til 221000 baht.
      Hun arbejder i en bar, hvor der har været en del gennemstrømning, og nogle som jeg især ikke er særlig trygge ved.
      Fruen bor på hotel lige ved siden af og skal gennem, nogle mørke stræder før hun kommer hjem, når jeg ikke er i Thailand.
      Hun ville ud og handle ind her sent, hvorfor jeg bad hende om at give mig alle diamantringene. Her gik hun i totalt baglås, jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende før.
      Jeg er et meget hæderligt menneske, og jeg vil heller ikke have min elskede dræbt i Pattajas farlige natteliv, hvorfror jeg ville have hendes værdier
      Så nu er jeg blevet allene. Men det er bedre end at gå og vente på, at en af de nye pigers mafiavenner slår hende ihjel for hendes smykker, når hun går fuld hjem fra baren.

sabai sabai

Fordi jeg elsker hende når hun ...... ( tror jeg nok )

Laver dejlig thaimad ,som er så stærk så jeg ikke kan spise det !

Huset stænker af gammel fisk !

Køkkenvasken er stoppet af gamle ris !

Telefonen ringer fra Thailand ..send flere penge !!

Veninderne sidder på gulvet og spiser !

The voice spiller på fuld drøn , så naboerne klager !

Telefonen ringer .. send flere penge !

Hun sidder og plukker "grå hår " , og smider dem på bordet !

Trykker bumser ud i spejlet !

Klipper negle , og lader dem falde ned på gulvet !

Telefonen ringer .... det var ikke nok ! send flere !!

1 time i badet ! og jeg skal lave stort !

Oy kigger forbi .. de taler Thai , .. kigger på mig og griner !

Telefonen ringer igen ! Hvem var det ? Hva '' ' rager det dig ai kwai !!!

Give me money !! brother have accident !!

Bliver væk i Bilka ! ( Vi skulle bare købe lidt til weekenden , men jeg finder hende i møbelafdelingen ,, hvor hun kikker på en grim sofa til 15000. kr.) !

Ai sat i love you !

Telefonen ringer .. Fætter Somchai , har problemer , Ikke nok penge !

Når jeg går i almindeligt tempo .. sakker hun 10 meter bagud !

Hendes mor ringer .... rishøsten er ikke så god i år , vi har brugt flere penge på gødning , end vi kan sælge risene for !! Send flere penge !!!

Tirak give me money ! Mother have big problem !!

Kusine Noi .. er i Bangkok , og har ikke penge til retur billeten ! ,, til Baan Kii Nok , hurtigt i banken og overføre 1000.kr. !!

Telefonen ringer igen ! nu er motobiken gået i stykker igen !! ( kan de sgu da bare ikke ringe , nu når man alligevel er i banken !!

MIN telefonen siger lyde............ Det er en sms fra Thai Erik !! ..kan du tåle en kringle i aften ?....................Ja mon ikke..... !!!!!

Nu er jeg sgu nok alkoholiker ! , bare fordi jeg trængte til en lille slapper idag !! Pfft
      [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Frank
      larsmand skrev:
      Jamen jeg vil da gerne fortælle hvorfor jeg personligt er interesseret i en kvinde fra Thailand....

Jeg har været igennem 2 danske ægteskaber, hvor jeg synes at kvinderne malkede mig og til sidst også mit humør..
      Så kender jeg et par kollegaer som er thai gift og spurgte ind til deres erfaringer med thailandske kvinder.,,, Og jeg har altså ikke hørt at de føler sig malket af deres koner... Ej heller at de ikke har et super godt ægteskab... Så det vil jeg nok også prøve,, at de så fortæller mig at kønsrollemønstret er mere fastlagt end med deres tidligere danske koner tiltrækker mig... Ikke fordi at jeg ikke gider at tage støvsugeren eller vaske mit tøj.. det vil jeg nu nok blive ved med, men alligevel tror jeg det er et mønster jeg vil blive glad for..

Og ja ærligt sagt, så kan jeg sgu ikke finde en dansk kvinde der er så køn som hende jeg har fundet i thailand... At hun så har boet 6 år i dk og kender vores kultur og naturligvis taler og skriver dansk synes jeg jo også bare er dejligt.... At hun giver udtryk for at hun er en arbejdshest med 2 danske frisørsaloner i 2 byer bag sig gør mig også rolig mht. om hun vil plukke mig for mine spareskillinger.....

Men mit eget korte svar på mit eget spørgsmål er således:

Hun er sgu meget kønnere end de kvinder jeg med min "beskedne" mave kan finde i dk..

Hun erkender at hun har det bedst med et kønsrolleopdelt samliv.

Men hvorfor valgte DU kvinden fra Thailand?????

OK! Hvis spørgsmålet er til mig, så har jeg allerede svaret: Jeg har ikke valgt en thailandsk ægtefælle.

Min ægtefælle er thai, men nationalitet har ikke ikke haft indflydelse på valget. Smile

vandango
          vandango skrev:
          Et lille kulturelt indslag, hvor jeg pludselig er blevet allene.
          Min kæreste har lige købt endnu en diamantring til 221000 baht.
          Hun arbejder i en bar, hvor der har været en del gennemstrømning, og nogle som jeg især ikke er særlig trygge ved.
          Fruen bor på hotel lige ved siden af og skal gennem, nogle mørke stræder før hun kommer hjem, når jeg ikke er i Thailand.
          Hun ville ud og handle ind her sent, hvorfor jeg bad hende om at give mig alle diamantringene. Her gik hun i totalt baglås, jeg har aldrig i mit liv oplevet noget lignende før.
          Jeg er et meget hæderligt menneske, og jeg vil heller ikke have min elskede dræbt i Pattajas farlige natteliv, hvorfror jeg ville have hendes værdier
          Så nu er jeg blevet allene. Men det er bedre end at gå og vente på, at en af de nye pigers mafiavenner slår hende ihjel for hendes smykker, når hun går fuld hjem fra baren.

sabai sabai din gamle kusseslikker.............
          Men det gør sgu da forbandet ondt, når thaikvinden går i baglås.
          Omvendt ud fra temmeligt gode erfaringer kan i heller ikke stole på thaikvinder.

Så jer der sender ud til kvinderne hver måned, gid i må dø af en blodprop alle sammen.
          Redigeret af vandango d. 22/01-2010 22:10

Vandango husk de 3 Fere Pfft

swaddii
          larsmand !
          laver du en undersøgelse eller hvad?
          eller fatter du bare ikke?
          Cheersen gang Isaan altid Isaan

sabai sabai
          Larsman skrev..

At hun giver udtryk for at hun er en arbejdshest med 2 danske frisørsaloner i 2 byer bag sig gør mig også rolig mht. om hun vil plukke mig for mine spareskillinger.....

.........................................................

Og sikkert en del faste kunder !
          [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

vandango
          Pilgrimmen skrev:
          Vandango husk de 3 Fere Pfft

Hånden på hjertet, jeg ved godt at det er pinligt, men jeg har i forvejen virkelig brug fror at go bannanas.
          Hvilket jeg så også gør. Pfft

TG950
          Fandango skrev : sabai sabai din gamle kusseslikker.............Men det gør sgu da forbandet ondt, når thaikvinden går i baglås.
          Omvendt ud fra temmeligt gode erfaringer kan i heller ikke stole på thaikvinder.

Så jer der sender ud til kvinderne hver måned, gid i må dø af en blodprop alle sammen.

sproget Fandango sproget, du burde have et drag over nakken med " Emma Gad's Takt & Tone "

vandango
          TG950 skrev:
          Fandango skrev : sabai sabai din gamle kusseslikker.............Men det gør sgu da forbandet ondt, når thaikvinden går i baglås.

sproget Fandango sproget, du burde have et drag over nakken med " Emma Gad's Takt & Tone "
          '

jeps...........
          men jeg er sur og sulten her til aften, og klokken er 4.26

hanspeter
          slapper, pas på blodtrykket, men du fik luft og så godt.

Og så blev endnu en god tråd smadret af latterlige gamle sure mænd, som i deres sprittåger dyrker selvforherligelsens kunst.

Webmaster, dette er et personligt og perfidt angreb på de sidste postings i denne tråd. Jeg har hermed gjort med fortjent til mindst 3 af de røde prikker og bortvisning. Jeg modtager med bøjet nakke, men kan desværre ikke undskylde, da jeg af hjertet mener dette. Tak for denne gang, og håber i mavesure selvforherligere har haft en god og udbytterig aften Wink

Kristian
          Redigeret af d. 22/01-2010 22:51

Frank
          Kris skrev:
          Og så blev endnu en god tråd smadret af latterlige gamle sure mænd, som i deres sprittåger dyrker selvforherligelsens kunst.

Webmaster, dette er et personligt og perfidt angreb på de sidste postings i denne tråd. Jeg har hermed gjort med fortjent til mindst 3 af de røde prikker og bortvisning. Jeg modtager med bøjet nakke, men kan desværre ikke undskylde, da jeg af hjertet mener dette. Tak for denne gang, og håber i mavesure selvforherligere har haft en god og udbytterig aften Wink

Kristian

Hvor er det dog patetisk, når man selv beder om røde prikker.Smile

hanspeter
          Det kunner jo være der var en grineren, i stedet for at være sur, opfør jer ordentlig, og god nat, zzzzzzzzzzzzzz
          vær glad. :-)

b_j3ns3n
          sabai sabai skrev:

Bliver væk i Bilka ! ( Vi skulle bare købe lidt til weekenden , men jeg finder hende i møbelafdelingen ,, hvor hun kikker på en grim sofa til 15000. kr.) !

Ai sat i love you !

Hendes mor ringer .... rishøsten er ikke så god i år , vi har brugt flere penge på gødning , end vi kan sælge risene for !! Send flere penge !!!

Kusine Noi .. er i Bangkok , og har ikke penge til retur billeten ! ,, til Baan Kii Nok , hurtigt i banken og overføre 1000.kr. !!

Telefonen ringer igen ! nu er motobiken gået i stykker igen !! ( kan de sgu da bare ikke ringe , nu når man alligevel er i banken !!

MIN telefonen siger lyde............ Det er en sms fra Thai Erik !! ..kan du tåle en kringle i aften ?....................Ja mon ikke..... !!!!!

Nu er jeg sgu nok alkoholiker ! , bare fordi jeg trængte til en lille slapper idag !! Pfft

Grin Grin Grin Grin Grin
          det var dagens bedste.. den burde gi en flaske snaps og et stk chokolade
          Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sabai sabai
          b_j3ns3n skrev:
          sabai sabai skrev:

Ai sat i love you !

Grin Grin Grin Grin Grin
          det var dagens bedste.. den burde gi en flaske snaps og et stk chokolade

Og nu ...står jeg her på Hjørnet af Rundetårn,.. ikke en klink i lommen !!

....Træt og halvfuld ( måske man kan blive guide i Rundetårn ? ) ..

Nej.... jeg går sgu hjem til min Tirak !, der er sgu nok et vigtigt opkald

fra Thailand på vej !!

Cool

Go'morgen Skat !!!!!!!!SadShockPfftCoolGrinAngryAngryAngryAngry
          Redigeret af sabai sabai d. 23/01-2010 03:21

larsmand
          jamen dejligt for jer-----------------

og dem som gider læse mit indlæg til denne tråd og som ikke bare gider se sig selv på tryk, må naturligvis gerne skrive en besked...............

og alle i andre hop venligt i søen...................

livet er jagt og kvinder....

Spring til debat: