Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor lige en thai kone?????
larsmand
OG vandango.................

Hvis du ikke har råd til at gi hende en ordentlig ring så lad dog være.............. Hvem fanden vil ha en ring til kun 210000 fra bilka??????
Nej læs dog min tråd og svar eller lad vær!!!!

og sabai.... jeg er da så ligeglad................... kom dog ind i kampen eller meld dig uden for....

Og Frank..... synes du selv dt er sjovt.????????????
livet er jagt og kvinder....

hanspeter
Du har faktisk fået mange ogde råd her om hvorfor, selv
om du ikke synes det. lige nu. Det er jo mænd som taler af erfaring.

Vandango! Hvorfor skal du ødelægge så at sige hver eneste seriøse tråd med dit ævl. Der er vel ingen her inde der tror på dine historier længere.

Nu er puttehønen, som du lå i favn med så sent som i går, reduceret fra at være en rigmandsdame med al slags luksus til at arbejde på en bar. Hvis hun havde så mange penge, gik hun vel ikke ad dunkle smøger til sit dyre hotel. Du er måske ikke så meget mandfolk at du kan løsrive dig fra bartsolen og hente hende. Men du skriver jo at hun er fuld, sikke et bekendtskab!!!!! To drukmåse = ægte kærlighed!!!

Et godt råd: Start din egen tråd og fortæl dine vidtløftige fortællinger der. Se så om nogen i det hele taget gider beskæftige sig med dig.

Lad så de seriøse om at skrive seriøst.

Skeptikeren som er dybt træt af dine indlæg.

PS! ville da gerne fortælle min sandfærdige historie, som jeg har gjort så mange gange før, men ærlig talt, hvem og hvad gavner det?
Redigeret af d. 23/01-2010 09:39

Frank
Klippet fra Wikipedia:

En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen...

Det passer jo ganske glimrende på vor larsmand - med mindre han blot er så forstokket i sine fordomme, at han ikke kan forstå hvad andre skriver, eller at han blot ikke forstår det. Jeg tror nu mest på trollen. Smile

keniko
b_j3ns3n skrev:
sabai sabai skrev:
Hvorfor lige en thai kone?????

Fordi jeg elsker hende når hun ...... ( tror jeg nok )

Laver dejlig thaimad ,som er så stærk så jeg ikke kan spise det !

Huset stænker af gammel fisk !

Køkkenvasken er stoppet af gamle ris !

Telefonen ringer fra Thailand ..send flere penge !!

Veninderne sidder på gulvet og spiser !

The voice spiller på fuld drøn , så naboerne klager !

Telefonen ringer .. send flere penge !

Hun sidder og plukker "grå hår " , og smider dem på bordet !

Trykker bumser ud i spejlet !

Klipper negle , og lader dem falde ned på gulvet !

Telefonen ringer .... det var ikke nok ! send flere !!

1 time i badet ! og jeg skal lave stort !

Oy kigger forbi .. de taler Thai , .. kigger på mig og griner !

Telefonen ringer igen ! Hvem var det ? Hva '' ' rager det dig ai kwai !!!

Give me money !! brother have accident !!

Bliver væk i Bilka ! ( Vi skulle bare købe lidt til weekenden , men jeg finder hende i møbelafdelingen ,, hvor hun kikker på en grim sofa til 15000. kr.) !

Ai sat i love you !

Telefonen ringer .. Fætter Somchai , har problemer , Ikke nok penge !

Når jeg går i almindeligt tempo .. sakker hun 10 meter bagud !

Hendes mor ringer .... rishøsten er ikke så god i år , vi har brugt flere penge på gødning , end vi kan sælge risene for !! Send flere penge !!!

Tirak give me money ! Mother have big problem !!

Kusine Noi .. er i Bangkok , og har ikke penge til retur billeten ! ,, til Baan Kii Nok , hurtigt i banken og overføre 1000.kr. !!

Telefonen ringer igen ! nu er motobiken gået i stykker igen !! ( kan de sgu da bare ikke ringe , nu når man alligevel er i banken !!

MIN telefonen siger lyde............ Det er en sms fra Thai Erik !! ..kan du tåle en kringle i aften ?....................Ja mon ikke..... !!!!!

Nu er jeg sgu nok alkoholiker ! , bare fordi jeg trængte til en lille slapper idag !! Pfft

Grin Grin Grin Grin Grin
det var dagens bedste.. den burde gi en flaske snaps og et stk chokolade

Yep... en rigtig giner igen igen...Dog får mig stadig ikke til at fortryde mit kommende ægteskab...smilerGrin
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

FCKdk
Hvorfor lige en Thai????

Jeg rejste 1ste gang til Thailand som 14-årig sammen med min far....
Fik min debut med en kvindelig(tror jeg nok) prostitueret i Pattaya,
Jeg var solgt, for fanden Jeg havde aldrig fået f.... siden Jeg kom ud af mor.... Har siden da aldrig plejet omgang med kvinder fra andre lande end Thailand! Her på vej til mit 27 år som Thairejsende(og Jeg bliver kun 41) kan Jeg bare ikke få nok af de små lysebrune ting....
Efter 3 forliste ægteskaber og 7 Thai-farang-børn, tror Jeg at Jeg har fået nok på ægteskabsfronten.

Men der var en gang hvor tingene var anderledes:

Konen var 150cm. 40kg, ikke en rynke og ikke et strækmærke....
Den skønneste lysebrune kulør....
Nej, var et fy-ord hvis det blev sagt af andre end mig i mit soveværelse....
Som-tam til morgenmad, yummy, hvor godt.
Når svigermor ringede og meldte sin ankomst, vidste Jeg da at Jeg havde mindst 3 dage til at få orden i rodebutikken....
Når konen sur ville rejse hjem til svigermor, vidste Jeg at freden ville vare nogle dage!!!!
Hver en krone der blev tjent, var vi fælles om at tjene og bruge,
der blev til strandvejsvilla og Golf GTI og svigermors(den gamle korthaj(re)) gæld på flere millioner baht blev betalt ud, 1-2 gange om året....

I dag har Jeg intet, men føler mig egentligt rig, med al min erfaringsbagage og så kan det jo kun gå den rigtige vej!!!!

Hver en krone går stadig til de små brune skønheder,
men Jeg finder dog det er bedre at leje end at eje....
Man skal ikke plukke en blomst, blot vande og gøde den, der hvor den gror, så vil den stadig holde sin duft og skønhed!!!!WinkCoolWinkCoolWink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Jordbaer
Som en rigtig gourmet, kan man næsten ikke undvære, sådan en
lille Thaiheks.
Indrømmet sex, siger mig ingenting, men Thaimad, det kan
gøre mig glad.
At Hun så er en pæn ting at se på skader ikke vores forhold.

Menuen igår:

Tum khra gai
Moo pad phrik gatiam
Jordbær med fløde

Som ekstradesserter til øllet, fik vi skamskåret flæskesteg
vendt i rød karry, nødder og mel(bang kokae), samt
kræmmerhuse med jordbærflødeskum.

Hun har så mange andre kvaliteter, men det var de vigtigste!
Så Jeg holder nok lidt på Hende endnu, RapRapPfft

ebeth
Citat af fck.dk:"Efter 3 forliste ægteskaber og 7 Thai-farang-børn, tror jeg at jeg har fået nok på ægteskabsfronten."

Det var dog en masse skolepenge du skal tjene de næste mange år, eller har du taget dine børn med "hjem" til Danmark, så de får en god uddannelse?

Ups, det var vist ikke det tråden handler om...selv om det måske er et relevant spørgsmål?
Hvad syntes I selv "drenge"? En 26 årig dansker der lider af et brug og smid væk syndrom m.h.t. thaikvinder...eller bare en ung dansk knægt -det var han jo da han startede som 14 årig- på charterferie i østen, på eventyr i Aladdins hule!

vh

ps. Har jo af gode grunde ingen thaikone, har ikke ledt efter en og har nægtet at agere koblerske når de unge piger i familien begynder at pive efter en kæreste fra udlandet!
ps2 Har redigeret i citatet idet jeg har lavet de store J'er om til små j'er, meget undskyld for det!
Redigeret af ebeth d. 24/01-2010 12:27

Jay
FCKdk skrev:
Jeg bare ikke få nok af de små lysebrune ting....
Efter 3 forliste ægteskaber og 7 Thai-farang-børn, tror Jeg at Jeg har fået nok på ægteskabsfronten Wink

du sikker på at du ikke lige skal have et par til ???

FCKdk
ebeth skrev:
Citat af fck.dk:"Efter 3 forliste ægteskaber og 7 Thai-farang-børn, tror jeg at jeg har fået nok på ægteskabsfronten."

Det var dog en masse skolepenge du skal tjene de næste mange år, eller har du taget dine børn med "hjem" til Danmark, så de får en god uddannelse?

Ups, det var vist ikke det tråden handler om...selv om det måske er et relevant spørgsmål?
Hvad syntes I selv "drenge"? En 26 årig dansker der lider af et brug og smid væk syndrom m.h.t. thaikvinder...eller bare en ung dansk knægt -det var han jo da han startede som 14 årig- på charterferie i østen, på eventyr i Aladdins hule!

vh

ps. Har jo af gode grunde ingen thaikone, har ikke ledt efter en og har nægtet at agere koblerske når de unge piger i familien begynder at pive efter en kæreste fra udlandet!
ps2 Har redigeret i citatet idet jeg har lavet de store J'er om til små j'er, meget undskyld for det!

ebeth---> Har Jeg formuleret mig forkert eller er regnestokken knækket???? Jeg er 41 år og min yngste datter 18 år. Jeg har flere par tvillinger og har aldrig lidt af et brug og smid væk syndrom. Det gjorde mine koner desværre.... Det går nemlig begge veje!!!!Cool

Jay--->Nej, Du behøves ikke at være misundelig, Jeg kan desværre ikke få flere, det satte kræften en stopper for, for snart 10 år siden....Wink

FCKdk

.

ebeth
Min regnestok er ikke knækket! MEN jeg kan ikke læse indenad, det har du da så inderligt ret i!
Så tager vi den omvendt: 18 fra 41 giver 23, så du havde syv børn som 23 årig! Deraf 2 sæt tvillinger eller måske 3 sæt, hvilket fra du var 14 år, hvor man måske kunne være så konservativ at tro du gik i skole i ca. 7. klasse ikke giver lang tid til hver kone...ingen 7 års kriser der.
Det må have været dyrt at sende 7 børn gennem undervisningssystemet i Thailand!
vh

FCKdk
ebeth skrev:
Min regnestok er ikke knækket! MEN jeg kan ikke læse indenad, det har du da så inderligt ret i!
Så tager vi den omvendt: 18 fra 41 giver 23, så du havde syv børn som 23 årig! Deraf 2 sæt tvillinger eller måske 3 sæt, hvilket fra du var 14 år, hvor man måske kunne være så konservativ at tro du gik i skole i ca. 7. klasse ikke giver lang tid til hver kone...ingen 7 års kriser der.
Det må have været dyrt at sende 7 børn gennem undervisningssystemet i Thailand!
vh

He-He, Ja De er kommet godt i vej allesammen, 2 har gradueret fra universitet i staterne, 1 af drengene er prof-fodboldspiller i Malaysia og har været inde over det Thailandske landshold og den yngste er næstkommanderende på en københavnsk snobberestaurant....Wink

FCKdk

.

Joe
Jeg var i thailand for første gang som 22årig sidste år, og er nu lykkelig gift med en thai.
Har aldrig truffet et bevidst valg om, at det skulle være en kvinde fra thailand jeg blev gift med, det skete bare. Men jeg synes da deres værdigrundlag er bedre end det danske på flere områder. De tænker bl.a. meget mere på deres families ve og vel, frem for bare at leve for egen vinding. Og derudover har jeg jo bare fået en utrolig smuk og loyal kone. Bare trist med alle de fordomme man møder, men det kan man vel takke alle de gamle liderlige mænd for.

Jin Jok
Joe skrev:
Jeg var i thailand for første gang som 22årig sidste år, og er nu lykkelig gift med en thai.
Har aldrig truffet et bevidst valg om, at det skulle være en kvinde fra thailand jeg blev gift med, det skete bare. Men jeg synes da deres værdigrundlag er bedre end det danske på flere områder. De tænker bl.a. meget mere på deres families ve og vel, frem for bare at leve for egen vinding. Og derudover har jeg jo bare fået en utrolig smuk og loyal kone. Bare trist med alle de fordomme man møder, men det kan man vel takke alle de gamle liderlige mænd for.

Bravo Joe, godt svar !
Et stort irritationsmoment for mig er folks undrende blik når jeg fortæller at jeg er Thai gift. Måske er jeg en af de " liderlige gamle mænd " men håber det ikke.
Jeg søgte og fandt min kone via nettet. Og ja, hun er væsentligt yngre end mig (20 år) Da hun skrev til mig første gang, svarede jeg blot tak for henvendelse, men du er alt for ung til mig. Næste dag lå nyt brev der blev indledt med " Hey !!! Age is not important! " Jeg blev behørigt imponeret, derefter forelsket :-) ( var lige derude i mellemtiden ) Min kone er universitetsuddannet, kan forsørge sig selv, og gør det. På mit spørgsmål om hvorfor hun vil have mig er svaret. En thaimand vil se jeg kan tjene penge. Han vil spille og drikke og ikke lave andet. Jeg vil have en mand der behandler mig ligeværdigt. Hun har i forbindelse med et projekt på Universitetet haft Danmark og vores værdier med i studie. Dette gjore at det var en dansk mand hun ledte efter. Mit held :-) Jeg har fået en helt ny og fantastisk familie. Jeg genkender slet ikke de indlæg hvor ret negative mænd påstår at alt drejer sig om penge. Min nye familie er ikke velhavende, lærer, off ansat, politi, buschauffør, men varme nærværende og hjælpsomme, ganske som min kone.

Jin Jok

Frank
Joe skrev:

Fin historie. Gamle, liderlige mænd håber jeg de fleste bliver en dag. Også du.

Men fordomme kommer ikke fra gamle, liderlige mænd. De kommer fra én selv. Ja ok - gamle, liderlige mænd kan også have baggagen fuld af fordomme - dem læser vi tit her. Smile

Anonym Bruger
ØHH Frank hvad er det lige du mener med De der liderlige gamle mænd??? Jeg kan bare ikke nikke genkendnene til dit indæg, der er altså stadig nogle herinde der ikke tænker med PIKKEN,men det gør du måske???? det ville ikke undreCool
Mvh Nid.

Jin Jok
Frank skrev:
Joe skrev:

Men fordomme kommer ikke fra gamle, liderlige mænd. De kommer fra én selv. Ja ok - gamle, liderlige mænd kan også have baggagen fuld af fordomme - dem læser vi tit her. Smile

Troll !!

Frank
Nid skrev:
ØHH Frank hvad er det lige du mener med De der liderlige gamle mænd??? Jeg kan bare ikke nikke genkendnene til dit indæg, der er altså stadig nogle herinde der ikke tænker med PIKKEN,men det gør du måske???? det ville ikke undreCool
Mvh Nid.

Når jeg læser dit indlæg, undres jeg over, om du har tænkt, inden du skrev.

Jeg håber, at jeg stadig kan blive liderlig, når jeg bliver gammel. Det håber jeg også for andre mænd. Det har intet at gøre med at tænke med pikken. Jeg skriver heller ikke, at alle gamle mænd bliver liderlige, eller at alle tænker med pikken.

At du ikke bliver liderlig i ny og næ er en ærlig sag. Smile

Frank
Jin Jok skrev:
Frank skrev:
Joe skrev:

Troll !!

Et indlæg og en dags medlemsskab og så har du styr på det. Imponerende. Smile

Jin Jok
Frank skrev:
Jin Jok skrev:
Frank skrev:
Joe skrev:

Troll !!

Et indlæg og en dags medlemsskab og så har du styr på det. Imponerende. Smile

Tjaa, læste såmænd bare op på tråden, og så du dømte trådstarter som det samme, herefter fine billeder af subject, og citater fra online opslagsværk, men sorry....måske skulle du bidrage til tråden som der bliver efterspurgt, i stedet for nonsens indlæg der intet indholder af relevans i forhold til tråden ??

Spring til debat: