Se indlæg|
Operationer i Thailand
|
|
| 4205 |
Lagt på d. 01/02-2010 10:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
HEjsa Jeg overvejer om jeg skal få lavet en hår transplantation næste gang jeg er i Thailand. Er der noger der har erfaringer med dette eller kender nogle klinikker?? På forhånd tak Jan |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 01/02-2010 11:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Kender ingen klinikker, men har set utalige steder i hele Thailand, hvor man kan købe parykker i alverdens farver og udformninger........!!! |
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 01/02-2010 11:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Bangkok Hospital foretager sådan noget. Gå ind på deres hjemmeside. Der er afdelinger i alle større byer i Thailand. MVH |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 01/02-2010 12:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Bumrungrad har åbnet en "mande-klinik", så de har sikkert også services i den retning. Samitivej Sukhumvit, BNH, Vejthani og Phayathai 2 er også andre gode bud i Bangkok. Alle steder har de engelsktalende personale. Som "helgegedser" nævner er Bangkok Hospital gruppen spredt udover Thailand, og udover i Bangkok, vil BKK Hospital Pattaya og BKK Hospital Phuket nok være mine forslag. Begge steder taler de engelsk. Redigeret af Clunse d. 01/02-2010 12:02 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/02-2010 17:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det sygehusvæsen jeg har stiftet bekedskab med i Thailand, Har været 100% iorden, altid rent og pænt, søde sygeplejersker, og en tolk. Især Bangkok Hospital (som nævt) vilket jeg referer fra, Har også set min kammerat blive hentet med ambulance, på Koh Chang International Clinnik, og blive kørt til hospitalet i Trat, med en punkteret lunge, men igen alt i "Luxus". Men bankok Hospital i Pattaya, kan varmt anbefale, og (der er en Dansk/Svensk) læge ansat på Bangkok Hospital i Pattaya, han heder Sebastian, fin fyr. Jeg har selv talt med ham! Held og Lykke og go rejse ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 01/02-2010 17:33 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.