Se indlæg|
Her er en anden måde at opleve bangkok på
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/02-2010 06:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvad vil sige til at prøve opleve Bangkok på en heldagstur på cykel? ![]() http://www.rejsel...nde-hjerte Jeg kunne godt finde på at prøve men jeg tro ikke at kone kan køre på cykel.og tro hele ikke på at hun tør. ![]() Link rettet af Admin Redigeret af Webmaster d. 02/02-2010 06:24 |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 02/02-2010 07:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg har for nogle år siden gået på en cykel/fodgænger sti som var bred som en vej og med blå belægning, den var hævet over vej og gade, så der var ikke problemer med trafik, faktisk var der slet ikke nogen der benyttede denne mulighed, vejen som vi gik på fandt vi nær Sukhumvit, og vi gik faktisk flere timer den ene vej , og jeg er sikke på at den er lige så lang den anden vej. der må være gået en klap ned for mig , eller også er det denne ligth demens der spøger, men jeg har ikke kunne finne denne vej igen, måske der er nogen der kan fortælle hvor den starter og slutter. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Brum |
Lagt på d. 02/02-2010 07:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Jeg var på cykeltur i BKK i december. Det var en rigtig god oplevelse! Du cykler simpelthen steder, hvor du ellers ikke var kommet - og bare 10 km fra centrum er du "helt ude i junglen" Kan anbefales! Jeg tog med www.grasshopperad... som er fortræffelige guider, tilmed er cyklerne tip top. Prøv det, hvis du er til MTB og sport... Redigeret af Brum d. 02/02-2010 07:56 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 02/02-2010 12:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg har cyklet meget langs kanalerne i Ladprao / Bangkapi området. Det er ganske interessant at se det hele lidt bagom. |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 02/02-2010 17:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Brum, .. tror jeg vil prøve dit forslag til april, lyder rigtig spændende :-)
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.