Se indlæg
 Udskriv debat
Behandlingstid hos udlændingeservice
ronnining
hej til alle, min kone og jeg vi har afleveret papir osv for familie sammenføring den 28 sep 09.
i brev fra udlændingeservice skriver de at de har modtaget alle relevante oplysninger og vi kan forvente et svar senest den 5 jan 2010. men intet er sket endnu. kan man antage de bare har travl eller hva ??? hvis man ikke kan nå det inden for den tid man skriver i det første brev, burde man så ikke sende et nyt ud med ny korrigeret dato ??
nogen der har noget til dette.?? overvejer snart at ringe at rykke dem lidt for et svar, men kan vel gøre skade værre !!!Shock

Jeg ville rykke venligt, men gøre det skriftligt. Wink

Det er da helt uhørt...ryk for svar omgående....Angry

dk_bob
Brevet kan vel også være gået tabt i postenTuttelu Tralla . Anyway, håber at tingene falder på plads.
Redigeret af dk_bob d. 05/02-2010 23:25

Thai72
Du skal ikke finde dig i det der.
Den eneste undskyldning er som dk_bob skriver, at brevet kan være gået tabt.
Håber I får en afklaring snart.

helgegedser
Du skal da bare ringe. De har et servicenummer, som de jo selv oplyser om. Så får du at vide hvor langt henne jeres sag er. Og det med at det kan gøre skade værre er noget vrøvl. Når du ringer bliver du spurgt om hendes udl. nummer og får som sagt straks oplysning om sagen.
MVH

ronnining
efter vi var flyttet, ringede jeg for at høre at der ikek var blevet noget væk i posten. det varher den 15 dec 09. det oplyste de at der ikke var for de havde ikke sendt noget.
men hun var ikke meget for at tale om sagens agter da det ikke var færdigt afgjort.

syntes de sylter sagen, hvis man i kommunerne sender et brev ud med en dato for et given svar og de ikke kan nå det inden for sagsbehandlingstiden , sender de da et nyt brev med ny dato. men de gør de aber derinde åbenbart ikke. !!!

Men ok vi håber der snart sker noget.
envidere kan de godt sende et brev når de skifter sagsbehandlers navn, de har de nu lavet om 4 gange.

Hvad har du nu til en senere klagesag - intet - udover påståede telefonsamtaler, derfor skriv med dem og forlang skriftligt svar, det er langt mere effektivt.

Spring til debat: