Se indlæg|
Dansker Anholdt i forbindelse med køb at mindreårige piger
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 08/02-2010 21:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
thamarai skrev: Big-Viking skrev: SVIN!!!!!!!!!!!!!!! Må han rådne op og gid han bliver straffet hårdt i det Thailandske fængsel. ![]() Jeg mener, at praksis er, hvis han ikke kan betale sig fra det, at man udleveres til sit eget lands retssystem, og så får han i Danmark TV og alt muligt i sin celle... Ved ikke hvad praksis er. Men lidt har de strammet op om teamet børnesex. Så mon ikke svinet kommer til at sidde nogele år i et hul i Thailand. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 08/02-2010 22:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Big-Viking skrev: thamarai skrev: Big-Viking skrev: SVIN!!!!!!!!!!!!!!! Må han rådne op og gid han bliver straffet hårdt i det Thailandske fængsel. ![]() Jeg mener, at praksis er, hvis han ikke kan betale sig fra det, at man udleveres til sit eget lands retssystem, og så får han i Danmark TV og alt muligt i sin celle... Ved ikke hvad praksis er. Men lidt har de strammet op om teamet børnesex. Så mon ikke svinet kommer til at sidde nogele år i et hul i Thailand. Næppe, han blev jo ikke ligefrem taget med fingrene i kagedåsen - mon ikke han slipper med skrækken hvis de ikke har andet på ham.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| thorma |
Lagt på d. 08/02-2010 22:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 36 |
Folk som ham burde aldrig kunne sendes retur til danmark, han har fortjent hvert sekund han forhåbentlig får i et thai fængsel. Og jeg håber i har ret i at han står til 10 år, det er heldigvis detsamme som 100 år i danmark. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 08/02-2010 23:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Ja, i den slags sager skal man jo passe på med hvad man skriver, for det kan så let blive misforstået. Ja manden er et "svin" hvis det er rigtigt. Men de kommentarer om at han forhåbentligt rådner op og og "bliver voldtaget af arabere" er helt uhørlige. Hvorfor jeg skriver sådan her: 1. Bladet er et sentationsblad. 2. Medier i Thailand, som slår Ekstra Bladet mange baner i sentationslyst, bringer billeder at hvem som helt (hvis de ikke har penge) som bliver arresteret. 3. Politiet indkalder samme medier til at tage billeder i tide og utide, når de laver aktioner. 4. Tror i altid på hvad der står i Ekstra Bladet? 5. Husker i historien om ham som blev sigtet for mordet på den 18 årige pige i Jylland?. Han var uskylding. 6. Han var kun sigtet og ikke anklaget endnu, inden hadegrupper opstod på Facebook, om hvilken straf han fortjente. 7. De Facebook medlemmer som havde udtalt sig med de mest grusomme straffe til den samme mand, skrev senere grædende indlæg, om hvor meget de fortrød hvad de havde skrevet. 8. Manden er ikke dømt, er man ikke uskyldig indtil da? 9. Hvis han er skyldig så lad det thailandske retssystem (hvis der findes sådan et, uden penge?) tage sig af ham, 10. Fortsæt selv. Sex med mindreårige er et stort problem, selvom det er min opfattelse at Thailand de sidste 10 år har gjort rigtigt meget for at bekæmpe det. Men døm nu ikke en mand uden dom. Hvis han bliver dømt kan I jo så mene at dommen var for let eller streng, men da ikke før? Er jeg gal på den? Kom så ulvekobbel.
Redigeret af hanspeter d. 08/02-2010 23:03 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 08/02-2010 23:04
|
Ja, desværre nok rigtigt.. hvis ikke de har taget svinet med bukserne nede er med fingerne eller sit lem oppe i slikdåsen, så går svinet jo nok fri mod en betaling.. Ingen straf for at være hyggeonkel for mindrårige.![]() ![]() |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 08/02-2010 23:07
|
Big-Viking skrev: Ja, desværre nok rigtigt.. hvis ikke de har taget svinet med bukserne nede er med fingerne eller sit lem oppe i slikdåsen, så går svinet jo nok fri mod en betaling.. Ingen straf for at være hyggeonkel for mindrårige.![]() ![]() Usmageligt |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 09/02-2010 07:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
hanspeter skrev: Ja, i den slags sager skal man jo passe på med hvad man skriver, for det kan så let blive misforstået. Ja manden er et "svin" hvis det er rigtigt. Men de kommentarer om at han forhåbentligt rådner op og og "bliver voldtaget af arabere" er helt uhørlige. Jo både og, for jeg kan sagtens se hvordan han både kan være fanget på værelset med et par små piger og være uskyldig, lige netop hvis han som jeg har "familie" i Thailand. Jeg kunne som sagt lige se hvis min svoger havde kommet på sin motorcykel til mit hotel med sin 15 årige datter som ville have en svømmetur i poolen. Politiet bliver tilkaldt og stormer mit værelse med hende i bad eller ligende. Det ville se meget kriminelt ud uden at være det. Når det så er sagt så er det nok ret sjældent at unge piger leveres til en falang uden at der er noget i det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/02-2010 08:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Her er et billede af svinet.. http://www.pattay...n-pattaya/ lindy |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/02-2010 09:23
|
hanspeter Man skulle næsten tro at du er på SVINETs side som du ytre dig også avisartikel som web har lagt ud. Bliver han voldtaget i fængslet så er det folkets dom. Ret afsiger deres og giver et antal år. Hvad der sker indefor murene er folkets dom.. OG lad den blive hård, ikke bare overfor denne, men alle der kommer ind for pædofilli.. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 09/02-2010 09:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
NU SIGER JEG IKKE HAN ER SKYLDIG.... MEEN DET PEGER JO DESVÆRE I DEN RETNING.. :-( Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 09/02-2010 12:47
|
[b]Big-Viking skrev:[/b hanspeter Man skulle næsten tro at du er på SVINETs side som du ytre dig også avisartikel som web har lagt ud. Bliver han voldtaget i fængslet så er det folkets dom. Ret afsiger deres og giver et antal år. Hvad der sker indefor murene er folkets dom.. OG lad den blive hård, ikke bare overfor denne, men alle der kommer ind for pædofilli.. Jamen den reaktion var jeg da sikker på ville komme, hvorfor skriver du ikke bare, at du synes, at jeg er på hans side. Men jeg dømmer ikke nogen, det har vi domstolene til, både i Danmark og Thailand, Det er hverken op til mig, dig eller en avisartikel. Du går vel også ind for selvtægt og lynchnig siden du værdsætter pøbelens (folkets) dom så meget? Well, well tilbage til den glade middelalder, ja lad os stene, lynche, voldtage ham, for tilsidst at skære ham i stykker. Hvem vil udføre det? Hvem stemmer for? Så vi kan få folkets dom. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 09/02-2010 12:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Har han bestilt en mindreårig eller har han bestilt en prostitueret som viste sig at være mindreårig? |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 09/02-2010 13:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Manden har jo erkendt at han havde til hensigt at have sex med den mindreårige. Da han jo har fået den medskyldige i sagen, den 32 årige kvinde til at finde den unge pige til ham, så ved han jo at der er tale om en mindreårig. Så for mig er det helt fint at han kommer i offentlig gabestok, og også meget rimeligt. Trist er det naturligvis at der så bliver fyldt vand på Pattayahadernes mølle, da der er gjort en masse for at få det uvæsen stoppet, men desværre kan myndighedene jo ikke gøre noget imod foolks forsumpede moral. Niels |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2010 13:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg mener hvis han har troet pigen var over 15 år så har han jo ikke gjort noget forkert, jov det har han så alligevel hvis han har givet penge for det. Men er det ikke svært at se om de er 14 eller 15 år? Men hvis det havde været til hensigt at få en under lavalder, så skal han have den største straf man kan få Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 09/02-2010 14:05
|
Var der ikke en socialdemokrat, der var sammen med en pige på 14-15 sidste år? |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 09/02-2010 14:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
sony skrev: Jeg mener hvis han har troet pigen var over 15 år så har han jo ikke gjort noget forkert, jov det har han så alligevel hvis han har givet penge for det. Men er det ikke svært at se om de er 14 eller 15 år? Men hvis det havde været til hensigt at få en under lavalder, så skal han have den største straf man kan få Uvidenhed fritager ikke for viden om loven og dermed strafansvar!!!!
Redigeret af FCKdk d. 09/02-2010 14:24 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 09/02-2010 14:27
|
Enig. Det er kriminelt at købe sex af en mindreårig, men den sexuelle handling er jo ikke meget anderledes end den Jeppe Kofoed (S) foretog sig med en 14-15 årige pige sidste år.... |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 09/02-2010 14:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Jake skrev: Enig. Det er kriminelt at købe sex af en mindreårig, men den sexuelle handling er jo ikke meget anderledes end den Jeppe Kofoed (S) foretog sig med en 14-15 årige pige sidste år.... Der er svin alle steder....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 09/02-2010 14:33
|
Ja, der er svin alle steder, men fyren i Thailand står måske til 10 års fængsel, mens socialdemokraten færdes frit omkring |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 09/02-2010 14:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Jake skrev: Enig. Det er kriminelt at købe sex af en mindreårig, men den sexuelle handling er jo ikke meget anderledes end den Jeppe Kofoed (S) foretog sig med en 14-15 årige pige sidste år.... Hun var 15 og derved over den danske seksuelle lavalder. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ingen straf for at være hyggeonkel for mindrårige.