Se indlæg|
Thailand forever.
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 09/02-2010 18:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Så skriver jeg det igen korrt - - Webmaster )) Der store problemer med mosquitos og andre "sjove ting op til knaene " I Trat provinsen og Bangkok provincen.. En mild Lidokain salve 5 % er rigtig god til kloeen. For det er ret meget i aar Det vaerste jeg har oplevet. Er netop vendt hjem fra Koh Mak og Chang. Venlig Hilsen Charansanitwon |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/02-2010 18:33
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Charansanitwon skrev: Så skriver jeg det igen korrt - - Webmaster )) Øh, er ikke helt med ????? Jeg har underligt nok aldrig problemer med myg. Hverken i Thailand, Danmark eller andre steder. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 11/02-2010 17:52
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Webmaster skrev: Undskyld jeg fik skrevet Webmaster - - det var en fejl.. Men tak for svar. Vi var seks afsted og havde samme problemer med lopper el måske en ny art (ha -ha - klimaforandringer??) Men havde go tur.Charansanitwon skrev: Så skriver jeg det igen korrt - - Webmaster )) Øh, er ikke helt med ????? Jeg har underligt nok aldrig problemer med myg. Hverken i Thailand, Danmark eller andre steder. Venlig Hilsen Charansanitwon. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 11/02-2010 18:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Charansanitwon skrev: Webmaster skrev: Undskyld jeg fik skrevet Webmaster - - det var en fejl.. Men tak for svar. Vi var seks afsted og havde samme problemer med lopper el måske en ny art (ha -ha - klimaforandringer??) Men havde go tur.Charansanitwon skrev: Så skriver jeg det igen korrt - - Webmaster )) Øh, er ikke helt med ????? Jeg har underligt nok aldrig problemer med myg. Hverken i Thailand, Danmark eller andre steder. Venlig Hilsen Charansanitwon. Strandlopper? dem kan der være en del af, måske lå der en kat eller hund under sengen? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.