Se indlæg|
Hvor i Bangkok ?
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 10/02-2010 12:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Hej Skal vi vælge hotel i Sukhumvit eller Silom, vi har lige en enkelt aften/nat i Bangkok efter Siam cruise turen...nogen en har et forslag til et hotel og en god aften i Bangkok, evt. spisested, natmarked o.s.v... ...og elles tak for den gode hjælp man får her på siden. Mvh Hanne |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 10/02-2010 13:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja vi bor nu helst ved Floden og Khaosan ? floden er nem med Express båden og lidt luftig. Khaosan masser af spisesteder. New Siam Riverseide 1800 med flod udsigt. men i har måske fået flod nok ? ![]() |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 10/02-2010 15:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Som Sank siger ..Kaosan road går man aldrig fejl af, også mange gode clubs der med rigtig god live musik feks Gazebo club som nævnt i LonelyPlanet som en af Bangkoks 5 bedste clubs Kan anbefale hotel Villa Cha Cha eller Navalai ved floden..
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 10/02-2010 19:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Khao San er så langt fra Thailand man kan komme.... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 10/02-2010 19:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jake skrev: Khao San er så langt fra Thailand man kan komme.... Vrøvl, det ligger midt i Thailands hovedstad. Om man bryder sig om det er en anden sag. Det har efterhånden udviklet sig til et mekka for unge rygsækrejsende. Dem som i gamle dage rejste på interail. Det er ikke et sted, som vi bryder os om. Til en enkelt aften kunne Suan Lum Night Bazar være en mulighed http://www.bangko...azaar.html . Udover shopping er der et foodcenter med masser af mad og koldt øl samt musik. |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 11/02-2010 05:24
|
hej igen.. jeg tror at vi fastholder Sukhumvit området og vil finde et middel hotel der...er der nogen som kan anbefale et Hotel som evt ligger i nærheden af Royal Dragon eller www.cabbagesandco... og er der nogen som kender de 2 omtalte restauranter og hvilken restaurant ville i vælge...? der må også gerne være et natmarked i nærheden ? Er der nogen af disse hoteller som evt. kan anbefales ? http://dansk.evol...id=577f=23 www.cabbagesandco... http://www.royal-...boutus.htm På Forhånd tak for hjælpen! Mvh Hanne Redigeret af Mikk d. 11/02-2010 05:31 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 11/02-2010 10:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jake skrev Khao San er ikke Thailand ? det er Sukhumvit da forhåbentlig heller ikke ? Khao San er da festlig at gå rundt i og der er masser af gode Restauranter Men Thailand nej. Men der er mere luft i det område og det er tæt på mange seværdigheder. Jeg ved ikke om MBK er nået ud til Royal Dragon ? men ellers er det vel lidt langt ude men dog nærmere Lufthavnen. ![]() |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 14/02-2010 16:18
|
Hej. Nogen som kender til hotellet "The Ambassador" i Bangkok, hotellets beliggenhed skulle være tæt på Lumpini natmarked og restauranten www.cabbagesandco... ???? Er der her tale om "gåafstand" ??? Mvh Hanne |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 14/02-2010 16:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Cabbages and Condoms ligger ca 500 meter fra hotellet, mens der vist er ca 2 km til Lumpini park
Peter
|
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 14/02-2010 17:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Hvis det var mig, ville jeg vælge Sukhumvit , og jeg tror at det kommer bag på alle at hotellet jeg vil vælge ligger på Sukhumvit soy 8 , og at hotellet hedder Stable Lodge
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/02-2010 17:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Mikk skrev: Hej. Nogen som kender til hotellet "The Ambassador" i Bangkok, hotellets beliggenhed skulle være tæt på Lumpini natmarked og restauranten www.cabbagesandco... ???? Er der her tale om "gåafstand" ??? Mvh Hanne Jeg boede på Ambassador for nogle år siden. Det er det jeg vil kalde et almindeligt turistklassehotel. Lidt slidt, men rimelig udsigt, hvis man bor i højhuset. ![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/02-2010 18:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg holder på Siam Riverside som Sank siger. Jeg boede der da de byggede det til halv pris. Det er et dejligt sted med super lækker udsigt, dejlig pool og super centralt. :-) god tur Khaosarn er bare er dejligt sted os. især i de omkring liggende gader.
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 14/02-2010 23:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg vil forslå at bor i Silom område, der du kan tage til lumpini night bazaar og eller få et par drink i patpong. Der findes også rigtige mange gode steder at spise og du bor midt i centrum tæt på sky train og det hele. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 15/02-2010 00:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg tror vi alle har vores foretrukne områder, mit foretrukne er Sathorn Area, hvor den danske ambassade ligger. Burde måske prøve noget andet, men jeg kan li stemningen der. Der bor mange lokale i området, så der er ikke kun barer og kontorer. Der er mange hyggelige gader, med villaer, boligejendomme osv. Man er tæt på Lumpinee natmarked, en taxa til Silom koster 30-40 tbh. Undergrundstationen som også hedder Lumpinee, bringer dig også til Saladeng (Silom) skytrain, på et par minutter og derfra kommer man hurtigt videre. Så jeg synes jeg skyder papegøjen når jeg bor der, et afslappet område og hurtigt i byen lige rundt om hjørnet med enten taxa eller undergrunden. Redigeret af hanspeter d. 15/02-2010 00:13 |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 17/02-2010 12:20
|
Hej igen og tak for indlæg. Vi har kun en aften på The Ambassador, vi ankommer sidst på eftermiddagen fra Siam Cruise og rejser til Koh Chang/Koh Wai dagen efter....er der ellers nogen forslag til spisested, marked o.l i nærheden af The Ambassador ? jeg har hørt om en anden populær spisested som kaldes "gallary" eller noget i den stil, nogen som kender stedet og ellers har gode forslag til en glad/spændende aften i området ?????? Tak for hjælpen. Mvh Hanne |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2010 12:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Der er så mange resturanter i området omkring Ambassador, så jeg vil ikke anbefale nogen specielt! Alt kan fåes, fra alle verdensdele, så det er bare et spørgsmål om hvad I har lyst til at spise! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 17/02-2010 13:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Jesper Hvis du har konen/kæresten med og er til romantik vil jeg foreslå Cabbage and Condom Restaurant på Sukhumvit road soi 12, Rigtigt Thaimad rimelig priser, men et rigtigt hyggeligt sted, nærmest som i en park, med lyskæder i alle træer, der findes rum med Aircon, og ellers udendørs med og uden halvtag over, her er der vifter. God betjening, og overskuddet går til Aids bekæmpelsen i Thailand Kim
|
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 17/02-2010 13:48
|
kro90 skrev: Hej Jesper Hvis du har konen/kæresten med og er til romantik vil jeg foreslå Cabbage and Condom Restaurant på Sukhumvit road soi 12, Rigtigt Thaimad rimelig priser, men et rigtigt hyggeligt sted, nærmest som i en park, med lyskæder i alle træer, der findes rum med Aircon, og ellers udendørs med og uden halvtag over, her er der vifter. God betjening, og overskuddet går til Aids bekæmpelsen i Thailand Dei lyder ellers rigtig godt..vi bliver nok nød til at prøve stedet . Mvh Hanne |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 17/02-2010 16:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg spiser tit på Suda Resturant, den ligger på Sukhumvit 14 Det er et dejligt sted vor man spise godt og billigt. det tør jeg godt anbefale. SAS personalet har et stambord der altid står dækket og klar til en hyggelig aften. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja vi bor nu helst ved Floden og Khaosan ? floden er nem med Express båden og lidt luftig. Khaosan masser af spisesteder. New Siam Riverseide 1800 med flod udsigt. men i har måske fået flod nok ? 

Jake skrev Khao San er ikke Thailand ? det er Sukhumvit da forhåbentlig heller ikke ? Khao San er da festlig at gå rundt i og der er masser af gode Restauranter Men Thailand nej. Men der er mere luft i det område og det er tæt på mange seværdigheder. Jeg ved ikke om MBK er nået ud til Royal Dragon ? men ellers er det vel lidt langt ude men dog nærmere Lufthavnen. 
, og jeg tror at det kommer bag på alle
at hotellet jeg vil vælge ligger på Sukhumvit soy 8 , og at hotellet hedder Stable Lodge