Se indlæg|
Gamle mænd & unge piger
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 09:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Joe skrev: Eller hvad synes du? Jeg synes du BAWLER ![]() |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 10:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
Pilgrimmen skrev: Joe skrev: Eller hvad synes du? Jeg synes du BAWLER ![]() Forstår ikke dit babysprog. Tag sutten ud af munden problembarn. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 12/02-2010 11:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Joe skrev: Skeptikeren skrev: Hvorfor er man et svin når man bliver gammel, og hvor går aldersgrænsen? Jeg syntes det er dejligt at se gamle mænd (og for den sags skyld kvinder, når de er ders køn bevidst) der kommer herud og oplever "kærligheden" betalt eller ikke, noget som aldrig kunne finde sted i deres hjemlande. Man ser et utal af handicappede, unge og gamle, under diverse former for handicap, med og uden rulle stol blive rullet og skubbet af en smuk ung pige. De liver op, bliver som unge igen, griner og pjatter som teenagere, pigen får en økonomisk gevinst og er lykkelig også, farangen tager hjem til den kolde, grå hverdag, en oplevelse rigere indtil der bliver penge til endnu en tur til Paradiset. Hvad i alverden er der galt i det?????? Skeptikeren Hvem har sagt man er et svin når man er gammel? Det groteske i videoen ligger vel i, at han køber sig til damens selskab, og at han ca. er 3 x så gammel. Selfølgelig er der en økonomisk gevinst for damen, ellers sad hun da ikke der. Hvem af jer har lyst til at være sammen med en dame på 80? Muligt at han får en god oplevelse ud af det, i hans ellers så miserable liv, men er i sikre på det også er 'paradis' for hende? Det er helt forkeret at samling kvinder og mænd på den måde. Det er fra naturens side sådan at kvinder bliver forelskede i den mand der kan give kvinden trykhed og tryk og bedst mulig opvækst til sit afkom. Modsat mænd som bare skal ud sprede sine gener, gerne til nogle unge og frugtbare som muligt , medmindre at han er så gammel at det er pleje og omsorg han søger. ![]() |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 12:02
|
|
Hvornår har det været meningen fra naturens side, at manden skal være ældre end kvinden? I stenalderen var det godt at have en ung og stærk mand, som kunne jage og på den måde sørge for føden. Manden i videoen ligner ikke en der kan nedlægge noget som helst. Og det kan da heller ikke give tryghed, hvis manden dør 40 år før kvinden, og dermed efterlader hende alene... |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 12:03
|
|
mon ikke snart joe skal have et jordbær mere har fået en advarsel i denne tråd , men bliver ved så længe han ikke lige får sin vilje |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 12:08
|
|
Jeppe skrev: mon ikke snart joe skal have et jordbær mere har fået en advarsel i denne tråd , men bliver ved så længe han ikke lige får sin vilje Hvorfor synes du jeg skal have et jordbær? Synes du ikke hellere jeg skal tilbagelevere det jeg allerede har? Deltager aktivt i debatten, og tænker ikke over om jeg får min vilje eller ej. Hvad er dit bidrag? |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/02-2010 12:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Hvornår har det været meningen fra naturens side, at manden skal være ældre end kvinden? I stenalderen var det godt at have en ung og stærk mand, som kunne jage og på den måde sørge for føden. Hvor har du lige det fra ?? ![]() Den gang var det den stærkes der valgt kvinden når han ville, også kunne den næste i rakke tage en kvinder osv osv Plus den gang var leve ælder nok ikke mere ind de 30 år max, hvis vi skal tro på discovery channel ![]() Ha´en rigtige god dag alle sammen ![]() MvH Per |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 12/02-2010 12:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Joe skrev: Hvornår har det været meningen fra naturens side, at manden skal være ældre end kvinden? I stenalderen var det godt at have en ung og stærk mand, som kunne jage og på den måde sørge for føden. Manden i videoen ligner ikke en der kan nedlægge noget som helst. Og det kan da heller ikke give tryghed, hvis manden dør 40 år før kvinden, og dermed efterlader hende alene... Der tager du - igen, fristes man til at sige - fejl. Idag er køllen skiftet ud med symbolanalyse og mandens fysiske tilstand har ikke nødvendigvis nogen sammenhæng med hans forsørgerpotentiale. At manden dør tidligere end konen - sker forøvrigt over hele verden - er forhåbentlig noget man har taget højde for i sin privatøkonomi. Du må bare se i øjnene at du som tilhørende det yngre publikum vil blive opfattet som værende mindre attraktiv end de midaldrende mænd med en stabil indtægt
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 12:52
|
|
Fido skrev: Der tager du - igen, fristes man til at sige - fejl. Idag er køllen skiftet ud med symbolanalyse og mandens fysiske tilstand har ikke nødvendigvis nogen sammenhæng med hans forsørgerpotentiale. At manden dør tidligere end konen - sker forøvrigt over hele verden - er forhåbentlig noget man har taget højde for i sin privatøkonomi. Du må bare se i øjnene at du som tilhørende det yngre publikum vil blive opfattet som værende mindre attraktiv end de midaldrende mænd med en stabil indtægt ![]() Ved intet om stenalderen, det var rene gætterier. Mht. forsørgelse nu om stunder, handler det vel om mere end bare penge? Kærlighed parterne imellem giver vel også tryghed. Og jeg vil stadig mene, at rent økonomisk, vil det være mere profitabelt, at finde en ung mand i arbejde fremfor en pensionist eller førtidspensionist. Men det er en lidt længere diskussion. bonusinfo: 1. Jeg tæller ikke dine fejl i debatindlæg. 2. Jeg er allerede gift, og derfor ligeglad om jeg er attraktiv eller ej. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 12/02-2010 13:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det handler først og fremmest om penge, pigerne er fattige og ofte enlige mødre. Kommer en del på en thaibar, hvor kvinderne fortæller at de er skilte, og at børnene bor hos forældrene. Folkepensionen er mange gange højere end hvad en typisk ung thaimand kan tjene. Samtidig har mange af de gamle betalte huse, sommerhuse og biler, og sidder rigtig godt i det ud over deres pensioner. Sådanne en ældre velstillet herre, kan være pigens og hendes børns billet ud af prostitution og fattigdom. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 13:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Vandango: Du har helt ret, det er hvad 90% af pigerne går efter, og hvis de bliver gift med den ældre velstillede herre, håber de på at arve en del af pengene når han dør! Eller de håber han bygger dem et hus og køber noget jord de kan leve af senere! Sådan virker hele stystemet! De sidste 10% leder måske efter den ægte kærlighed, med en udenlansk fyr på deres egen alder, men stadigvæk helst ældre end de selv er! Der er ikke meget prestige i at komme hjem til landsbyen med en ung studerene, der lige har taget fri fra universitet et par månder for at rejse rundt i østen! Eller for den sagsskyld en yngre håndværker/whatever, der ikke har etableret sig i sit hjemland endnu! Redigeret af jesperfrb d. 12/02-2010 13:44 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 13:48
|
|
Det er vist en meget god opsummering. Det er ihvertfald det vi ser ske. Og det lader til, at de fleste her i debatten har det fint med et forhold indgået på de præmisser. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 13:54
|
|
Joe, nu skal du passe på du ikke misforstår mig, for mange af disse forhold ændre sig til stor hengivenhed og godt venskab partner imellem, altså lige som et dansk parforhold, når den første forelskelse har lagt sig, og det er vel tæt på ægte kærlighed! Så jeg kan på ingen måder blive fortørnet over disse forhold, kender rigtig mange der har det rigtig godt, på trods af det du opfatter som et uligvægtigt forhold! Det er ihvertfald den måde jeg læser dine indlæg! Redigeret af jesperfrb d. 12/02-2010 13:55 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 14:01
|
|
jesperfrb skrev: Joe, nu skal du passe på du ikke misforstår mig, for mange af disse forhold ændre sig til stor hengivenhed og godt venskab partner imellem, altså lige som et dansk parforhold, når den første forelskelse har lagt sig, og det er vel tæt på ægte kærlighed! Så jeg kan på ingen måder blive fortørnet over disse forhold, kender rigtig mange der har det rigtig godt, på trods af det du opfatter som et uligvægtigt forhold! Det er ihvertfald den måde jeg læser dine indlæg! Det er da heldigt når det udvikler sig i den retning. Er du da ikke selv skeptisk over de store aldersforskelle imellem mand og kvinde? Det ser vi da ihvertfald sjældent danskere imellem. Så det virker på mig som om, at ældre mænd fra fx. dk, udnytter yngre thaikvinder. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 12/02-2010 14:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg havde ellers tænkt mig at når jeg ramte de 60, så ville jeg sætte konen på udskiftningsbænken og så ned og have noget ungt lamselår. Det er da noget der kan pifte gang i de gamle årer. Og så lige smide et par blå piller oven i.Jeg kigger ikke ned på en ældre mand der render rundt med et tøs på 22. Næh hvis han kan følge med hende, så lad ham. Vi lever dog kun en gang og lad os nyde det.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 14:10
|
|
Joe skrev: jesperfrb skrev: Joe, nu skal du passe på du ikke misforstår mig, for mange af disse forhold ændre sig til stor hengivenhed og godt venskab partner imellem, altså lige som et dansk parforhold, når den første forelskelse har lagt sig, og det er vel tæt på ægte kærlighed! Så jeg kan på ingen måder blive fortørnet over disse forhold, kender rigtig mange der har det rigtig godt, på trods af det du opfatter som et uligvægtigt forhold! Det er ihvertfald den måde jeg læser dine indlæg! Det er da heldigt når det udvikler sig i den retning. Er du da ikke selv skeptisk over de store aldersforskelle imellem mand og kvinde? Det ser vi da ihvertfald sjældent danskere imellem. Så det virker på mig som om, at ældre mænd fra fx. dk, udnytter yngre thaikvinder. Generelt er jeg ikke specielt skeptisk, men kender da også forhold der har udviklet sig dårligt! Men det er mest hvor manden har lovet mere end han kan holde og taget pigen med til udlandet! Eller retter sagt, ført sig frem som rigmand i 14 dage, for derefter at rejse hjem til et hårdt arbejdsliv uden råd til noget før næste tur til Thailand! Kender da godt nok mange dansk forhold mellem unge kvinder og gamle mænd, så der tror jeg ikke der er den store forskel! Redigeret af jesperfrb d. 12/02-2010 14:11 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rukka |
Lagt på d. 12/02-2010 14:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Vandango. . . . Du har fat i den røde tråd Go Weekend |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 14:25
|
|
Der er en væsentlig forskel på om aldersforskellen er mellem en pige i tyverne og en mand i fyrrene, eller som mit forhold, en kvinde omkring de fyrre og som jeg, folkepensionist, i år. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 14:34
|
|
Helt enig med dig abekatten! Men må jo så også sige at der er stor forskel på en pige i tyverne og så en pensionist som par! Og det er nok det der bringer sindene i kog her! Redigeret af jesperfrb d. 12/02-2010 14:36 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 12/02-2010 14:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Joe skrev: Skeptikeren skrev: Hvorfor er man et svin når man bliver gammel, og hvor går aldersgrænsen? Jeg syntes det er dejligt at se gamle mænd (og for den sags skyld kvinder, når de er ders køn bevidst) der kommer herud og oplever "kærligheden" betalt eller ikke, noget som aldrig kunne finde sted i deres hjemlande. Man ser et utal af handicappede, unge og gamle, under diverse former for handicap, med og uden rulle stol blive rullet og skubbet af en smuk ung pige. De liver op, bliver som unge igen, griner og pjatter som teenagere, pigen får en økonomisk gevinst og er lykkelig også, farangen tager hjem til den kolde, grå hverdag, en oplevelse rigere indtil der bliver penge til endnu en tur til Paradiset. Hvad i alverden er der galt i det?????? Skeptikeren Hvem har sagt man er et svin når man er gammel? Det groteske i videoen ligger vel i, at han køber sig til damens selskab, og at han ca. er 3 x så gammel. Selfølgelig er der en økonomisk gevinst for damen, ellers sad hun da ikke der. Hvem af jer har lyst til at være sammen med en dame på 80? Muligt at han får en god oplevelse ud af det, i hans ellers så miserable liv, men er i sikre på det også er 'paradis' for hende? vil det så sige joe at når du bliver 75 så vil du synes at 75 årige damer er nogen rigtige frækkerter og du vil på ingen måde kunne have lyst til at være sammen med en yngre dame Redigeret af risbaronen d. 12/02-2010 14:41 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, medmindre at han er så gammel at det er pleje og omsorg han søger. 

Det er da noget der kan pifte gang i de gamle årer. Og så lige smide et par blå piller oven i.