Se indlæg
 Udskriv debat
Gamle mænd & unge piger
b_j3ns3n
Joe skrev:
Frækt link. Hvor skriver man sig navn og indsætter sit billede? Undskyld, men det der skriger mindreværdskomplekser. Tag den med ro, jeg har aldrig kaldt dig en taber, og hvorfor skulle jeg dog også det? For your information, når jeg er gammel, er min kone også gammel, smiler.

hold dog op.. det skriger da af humor. det er da 100% fis ligesom alle hans andre link..
vis han var alvorlig havde hans indlæg en helt anden tone Sunflower
Redigeret af b_j3ns3n d. 16/02-2010 21:27
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

larsmand
Joe skrev:
Okay. Så forstår jeg, tak. Der er nemlig rigtig mange europæere, der bliver franarret store summer penge, under falske forudsætninger. Lader de fleste sig narre, ......

Joe min gode mand som endnu ikke har svaret på de 2-3 indlæg hvor jeg har tilladt mig at stille spørgsmål til dine holdninger.....

Hvor ved du lige fra at der er RIGTIG MANGE EUROPÆERE der er blevet franarret store summer... Hvor har du den kendsgerning fra... Hvilke undersøgelser understøtter det postulat...??? Jeg så en gang en tyrker/perker jeg ved det ikke, banke en dansker... Så nu er alle tyrkere/perkere farlige???? Lad være med at generalisere ud fra en enkelt handling eller episode...

Mht thai giftemål og sinsot, så kan jeg da fortælle at jeg INTET betalte i sinsot og ej heller blev spurgt om det mindste... Jeg betalte en beskeden fest for den nærmeste familie og vennekreds og med sprut, mad og det hele slap jeg med under en dansk tusse... Nej alle er ikke ens...

Og ja vi har aftalt at hun (min kone) hver måned af sin egen løn kan sende et beløb hjem til sine 2 piger og far og mor hvor de bor.... Men hvad fanden er der dog galt i det...??? Hvis jeg boede i udlandet ville jeg da stadig have forpligtigelser overfor mine to sønner i teenagealderen her i Danmark.... Så jeg ville da også sende penge hjem til dem så de kunne få tøj på kroppen, mad og et sted og bo og ikke mindst en uddannelse... Hvor er forskellen???

Og lad nu være med at gøre Joe til en helgen.... Med alle de negative og totalt stupide indlæg hvor han bla siger at gamle mænd er nogle svin, at gamle mænd kan få lov at sutte så meget pik i helvede, at gamle mænd der dater unge kvinder er sikret en plads i skærsilden..., så må han altså finde sig i at få lidt øretæver selv....
livet er jagt og kvinder....

b_j3ns3n
der er ingen der gør ham til en helgen, jeg synes han forsvare sig selv fint.. han har bevist han kan klare de verbale øretæver der nu engang kommer, når man udtaler sig som han nogen gange gør.. Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Joe
Mange, det er vel heller ikke det samme som at sige alle. Prøver på ikke at generalisere. Du er måske ikke af den opfatning, at der ryger mange penge afsted til Thailand? Hvordan skal jeg kunne dokumentere det, udover selvfølgelig at sige, hvorfra jeg har denne idé? Læser på diverse fora og ser dokumentarer, som f.eks. My Boyfriend the sex tourist, Fra Thailand til Thy, Bangkok Girl osv osv. Synes disse vidner fint om, at thai/farang -forhold bygger på en gensidig aftale om, at der sendes penge tilbage til Thailand.

Jeg har ikke sagt der er noget galt i dette. Du bliver jo tydeligvis ikke franarret penge, så hvorfor bliver du stødt? Forstår ikke.

Ved ikke lige hvad du vil sige mht. sin sot, jeg betalte jo heller ikke.

Har ikke bedt folk om at bakke op om mig i nogle som helst emner, men de styrer vel selv hvad de synes der er fornuftig snak og hvad der ikke er. Nogle gamle mænd er da helt sikkert nogle svin. Hvorfor holde hånden over dem som holder prostitutionen i live?

Thai72
Jeg tror nok at Joe har taget sine tæsk på denne side.
Det er jo nærmeste blevet for eller i mod Joe.
Jeg har i den grad respekt for Joe, til trods for at jeg ikke er enig med ham i alt.

Jeg må også sige at - det er i mine øjne - også er en kendsgerning, at nogle mænd er så kikset og taberagtige, at deres eneste udvej er at finde/købe en kæreste i Thailand.
Der er også nogle mænd der ikke er som ovenstående.
- og sådan er verden så mangfoldig Grin

larsmand
jamen Joe lige præcis fordi prostitution hverken i danmark eller thailand er ulovligt... så hvis samfundet tillader at man handler på en bestemt måde så synes jeg så ikke at man kan tillade sig at kalde folk for svin mm... fint du har en holdning til prostitution og gamle mænd.. men dine indlæg er ikke understøttet og de er mildest talt ikke saglige.. og hvor ved du fra at der ikke findes lykkelige forhold fordi der er en større aldersforskel parterne imellem??

tror nu ikke der ryger flere penge afsted fra bla danmark til thailand pga ægteskaber end der gør til ægteskaber indgået mellem dansker og filipinere/russere og andre fattigere samfund end vores....

endelig har du så stadig ikke svaret på mine tidligere indlæg....

Joe
Rufferi er ulovligt i DK. Og prostitution er ulovligt i Thailand.
Siger ikke at kærlighed har en alder, hvor ser du det fra mine tidligere indlæg?

b_j3ns3n
skulle lige til at sige det.. men jeg mener også at have hørt prostitution er ulovligt i thailand. at det er accepteret er noget helt andet Surprise

larsmand
nu er rufferi jo ikke det samme som prostitition...
prostitution i thailand mellem voksne (over 18 år) er mig bekendt ikke ulovligt... men kan være jeg tager fejl...

jeg siger at du ikke mener der kan være kærlighed i et forhold hvis aldersforskellen er for stor... vil du nu benægte at det er din holdning?? for så forstår jeg da slet ingen ting omkring dine indlæg...

prøver så for 4 gang at få dig til at svare på mine tidligere indlæg.....

Joe
Prostitution er ulovligt i Thailand, men kan godt forstå det kan forvirre, da man ser det foregå mange steder i landet.

Hvis et forhold er baseret på reel kærlighed, så kan vi vel hurtige blive enige om, at det er helt fint? Hvis en ældre herre derimod køber sig til en ung piges selskab, og pigen udelukkende gør det for pengenes skyld, finder jeg det dybt frastødende.

Undskyld, hvilke ting er det du synes jeg skal svare på?

hanspeter
Joe skrev:
Plejer det ikke at være den anden vej rundt? Altså en gammel mand, lad os bare være fræk og sige dig, som finder en lille pige som stadig har bøjle på tænderne. Kan være det er mig der tager fejl, ved ikke.

Jeg ved ikke hvad gamme mand er for dig, hvis man er 50 og gammel udfra dine meningen så okay, ingen problemer med mig.

Men plejer er død, du kan godt regne med at jo mere kvinderne kommer op på statusstigen og tjener deres egen høje hyre, tror jeg også de slipper deres kone roller, og de vil da også ha en ung fyr som kan tilfredstille deres sexuelle begær. Måske ved siden af deres i samme alder mand, som ikke kan få den op at stå uden blå piller og som måske samtidig er en elendig elsker, fordi han ikke længere tænder på hende.
Tjah, verden ændrer sig hurtigt, og gamle fordomme kan ikke bruges mere.

Joe
Fordomme kan vel aldrig bruges? I ordet ligger, at det er en ubevist og generaliserende påstand. Men jeg kan forstå, at du og jeg, ikke har helt det samme værdisæt. Du fokuserer meget på (undskyld hvis jeg gætter) kødets lyster, hvor jeg tænker lidt mere langsigtet, og måske lidt mere på det følelsesmæssige aspekt i forholdet. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Redigeret af Joe d. 16/02-2010 22:49

b_j3ns3n
Joe skrev:
Undskyld, hvilke ting er det du synes jeg skal svare på?

vis du klikker på hans navn, og tjekker hans sidste 100 indlæg. så kan du kigge under overskriften, gamle mænd og unge piger, der er vel 5-7 indlæg som han sikkert har stillet nogle spørgsmål uden svar, jeg er for træt til at lede nu, men det er du sikkert ikke. (unge joe) Grin

Joe
Okay, tak for info. Jeg er også for træt. Har lige meldt mig ind i fitness.dk, og jeg tror min krop er lidt ældre end det min fødselsattest fortæller mig.

hanspeter
hej joe, du gætter for meget på mine motiver. Jeg ved bare at alle mennesker er sammensat. Kødets lyst, elskov, kærlighed, medmenneskilighed osv. Hvis du ikke vil indrømme det, er du da naiv. Jeg prøver at vende problematikken rundt, mand/kvinde/alder osv. men det svarer du ikke på.
Men ellers godt gået, Pfft
Redigeret af hanspeter d. 16/02-2010 22:58

Joe
Leder forgæves efter pointer og meningsfyldte problemstillinger i dine indlæg. Alt jeg ser, er noget snak om nogle blå piller, og at du tror min kone vil finde en ung tyr når hun bliver ældre. Modent, virkelig modent.

hanspeter
Joe, undskyld jeg spørger dig, hvor gammel er du selv, 18-20-25-30? Jeg har ikke fået svar fra dig hvad der er gammel og andre relevante spørgsmål jeg har stillet dig.
Jeg synes mine spørgsmål har været ret simple, men det kan da være de er druknet i alle de her indlæg..
Joe, når nu du selv er så ung, kan jeg ikke forstå at du kan sidde foran skærmen næsten 24 timer i døgnet, og kommentere alle indlæg i denne tråd. Er du selvstændig, misbruger du din arbejdsgivers internetadgang eller skulle du måske finde dig et arbejde. ?
Jeg tror mere og mere at du er en troll som udgiver dig for en anden end den du er.
Redigeret af hanspeter d. 16/02-2010 23:13

Joe
Snakker vi ikke om aldersforskelle i parforhold? Jeg er 23, og det er min kone også. Hun er desværre bare ikke i Dk, så derfor har jeg den seneste tid engageret mig lidt i diverse fora. Jeg har skam et arbejde, tak for din interesse. Mit arbejde indebærer heldigvis en del frihed, og dermed også mulighed for at 'spilde min tid' herinde.

Har ikke noget imod unge, har ikke noget imod gamle. Det virker bare ret påtaget, når man ser en dokumentar som 'fra thailand til thy', og alle de gamle mænd som 'importerer' purunge kvinder til landet.

hanspeter
Joe skrev:
Snakker vi ikke om aldersforskelle i parforhold? Jeg er 23, og det er min kone også. Hun er desværre bare ikke i Dk, så derfor har jeg den seneste tid engageret mig lidt i diverse fora. Jeg har skam et arbejde, tak for din interesse. Mit arbejde indebærer heldigvis en del frihed, og dermed også mulighed for at 'spilde min tid' herinde.

Har ikke noget imod unge, har ikke noget imod gamle. Det virker bare ret påtaget, når man ser en dokumentar som 'fra thailand til thy', og alle de gamle mænd som 'importerer' purunge kvinder til landet.

Jamen her har vi jo så endeligt problemet, for "thailand til thy" fortæller da om en ikke ret gammel fyr som nærmest bliver presset til at gifte sig med en thailænder, på vil jeg skyde på samme alder.
Så egentligt mener du jo egentligt at den unge fyr som blev gift i programmet, er en gammel mand,

Og så siger jeg også godnat .
Redigeret af hanspeter d. 16/02-2010 23:51

et kan man da sige han er enormt god til at holde liv i en tråd rol
og skal da lige nævne at hvis man ikke har betalt sinsot er det fordi kæresten konen har været gift før og muligvis har børn , men det kommer som regel frem lidt senere i forløbet af forholdet.

Spring til debat: