Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt fra Vopium.
Santhumpon
Hej.

Nu kan man snakke via WiFi med Vopium på din WiFi Mobil.
Bruger selv Nokia 5800 XpressMusic.
Vopium WiFi-users FREE.

http://vopium.com...

Min kone har ringet til familien på det.
Hun sagde der var en god lyd.

mvh
Torben.

nyt? det gjorde vi for 1½ år siden..

men er siden skiftet til lebara grundet dårlig lyd kvalitet

Santhumpon
Hej.

Vopium havde ikke opkobling til trådløs netværk for 1½ år siden jeg har selv haft det siden 2007;
men kun mobil til mobil eller fastnet.

For dem der ikke ved det er WiFi trådløst netværk.

Men sjovt nok ventede jeg at der kom en negativ bemærkning til mit emne.
Det er jo det sædvanlige her på siden.
Nogen der skal være negative.

Det var mig der skrev om det første gang i 2007.

http://www.dansk-...ad_id=3020

mvh
Torben.
Redigeret af Santhumpon d. 19/02-2010 11:46

jeg er ikke negativ, skriver bare om mine erfaringer. har faktisk tidligere selv anbefalet dem, men syntes kvaliteten er faldet drastisk, hvilket sagtens kan være min router/internet udbyders skyld, som deres.

men jo, for 1½ år siden havde jeg deres program på min N95 og brugte WIFI

hfb
Ezal, du er sikker på du snakker om VOPIUM ???

Vopium brings VoIP & IM to all Wi-Fi enabled Nokia phones
February 18th, 2010
The new Vopium app for Nokia Symbian includes our own VoIP client, allowing Wi-Fi calls and 3G VoIP calls on a range of Nokia phones without an embedded VoIP client. Now Vopium users can also make VoIP calls on handsets like e.g. N97 and Nokia 5800 Xpress Music. You can see the full list of Vopium Wi-Fi supported handsets here

The new VoIP client gives us much more control over the quality of the call and provides much better connectivity, comparable to the iPhone.

The new Nokia app also includes Instant Messaging, allowing users to make FREE calls to Skype, Gtalk and Vopium users when they are online. Besides chatting with friends on Skype, MSN, Yahoo! Google Talk, AIM, and ICQ, one can also follow them on Twitter.

To download the new version, simply visit get.vopium.com from your Nokia or click the link in the SMS you received from Vopium earlier.

jeg er 100 % sikker på det er vopium, kræver i beviser skal jeg da nok finde dem..

men der er sket nogle ændringer, før kunne man kun ringe til fastnet/mobil, nu har de så fået skype ect includeret. det er måske der er nyheden?

hfb
Tjaaa, det er også ligegyldigt. Selvfølgelig tror jeg dig Ezal Smile

Men om det er en ny eller gammel nyhed, så har vi da alle læst det nu Read the rules

Spring til debat: