Se indlæg
 Udskriv debat
Kære Rin, måske.. måske
sune
Kære ven.

Hvor jeg dog elsker dine beretninger fra landet, men Thailand er jo også andet end dette, hvorfor jeg tillader mig at fortælle om det virkelige liv fra en million provins som min Det gør jo den lidt anderledes, men i mine øjne ikke ringere. Det skal lige siges, at jeg som du, har fundet gamle ting frem, håber webmaster acceptere uden de røde jordbær.

Ja Sawangård har her på det sidste ikke været så positiv, som dens ejere gerne vil have det skal være. Der har været lidt negativitet på gården, men da glade Sune har jo en forstående kone, så alt dette bliver jo vendt til positivitet.

Som jeg har skrevet om før, så revnede min forholdsvise nye pool flere steder, og når man så på flere danske websider havde hørt skrækhistorier om, at noget sådan er sket flere steder, uden at problemet var blevet løst eller lavet, ja, så var glade Sune (hehe Kim) da lidt nervøs for, at den kontrakt han havde med det pågældende pool firma, nu også var det papir værd, som den var skrevet på.

Firmaet har nu været her i mere end 2 måneder, og jeg må sige, at min nervøsitet var ubegrundet, for de har lavet det hele virkelig professionelt denne gang. Ja det er faktisk en ny pool, og de har lavet det hele 650.000.- bath uden at tigge om penge.

Denne renovering har egentlig taget længere tid end at bygge et nyt. Jeg har endvidere fået en ny underskrevet garanti på poolen, så skulle uheldet været ude igen, hvilket jeg ikke tror sker, så må glade Manse da bare håbe, at firmaet igen overholder sine aftaler, men man kan jo aldrig føle sig sikker.

Det er jo Thailand, mulighedernes land.

Glade Sunes (hehe) dejlige kones søster har været ansat hos os i mere end et år. Vi har virkelig været glade for at have hende her. Hun har altid virket så glad, og har altid sagt, at hun havde det godt, men pludselig for ikke så længe siden, forsvandt hun tilbage til Bangkok. Hun blev ved med at undskylde sig med, at hun snart vil komme, men jeg mente jo nok, at der nu der var gået lidt lang tid, og tænkte at jeg måske havde betalt hende for meget om måneden, så hun nu ville have lidt tid til sig selv. Dette undrede mig nu meget, for med mit kendskab til thailændernes glæde for penge, så ville noget sådant ikke ske.

Jeg blev da også klogere, for pludselig en dag jeg kom hjem, mødte jeg en stortudende kone.

Hun forklarede, at søsteren havde ringet for at fortælle hun ikke ville komme tilbage, fordi hun ikke ville være husets kone nummer 2, uden også at få mere del i glade Sunes baglomme, og så for øvrigt ville hun da fortælle min dejlige kone, at jeg næsten hver dag havde haft sex med hende mindst 2 gange hehe. Jeg drømmer endnu.

Glade Sune (hehe) vil da godt indrømme, at hans IQ engang imellem havde været flyttet til et andet hoved, men at lave noget sådan i ens eget hjem. Det var simpelthen for langt ude. Hvilket jeg da også fortalte min dejlige kone, som efter kort tid så accepterede fakta og smilte lystigt igen. Ja forholdet er nu egentlig blevet som vores første dejlige tid sammen haha. Ja de kan godt være underlige disse thailændere.

Det sjove ved hele denne historie med søsteren er egentligt, at alle min kones tidligere veninder pludselig er begyndt, at komme på uventet besøg hele tiden, med et specielt glimt i øjet. Ja glade Sune (hehe) keder sig sgu ikke i hverdagen.

Ja livet på Sawangård går jo sin vante gang, og nu er vi blevet en rigtig kernefamilie, far mor og datter uden nogen form for andre familie medlemmers indblanding.

Nogen vil jo sikkert tænke, hvorfor fanden lukker ham glade Sune (hehe) alt dette her ud på nettet. Det kan jeg så men godt sige. Det er fordi han godt vil fortælle, at Thailand er ganske almindeligt, som Danmark (undskyld i nye, sådan ser i ikke på dette) og alle andre steder på kloden, og ikke bare så eventyragtigt, som nogle meget specielle ynder at fortælle.

Glade Sune (hehe) har det bare dejligt…. Sawangård er stadig glade Sawangård, men der sker jo sjove ting hele tiden, så jeg vil da forsøge at poste lidt sjove oplevelser engang imellem.

Kan i have en god dag, og hold da helt ferie hvor er det svært, at man som tidligere kriminel på siden, skal bruge nye navne.

Kære Webmaster… hehe jeg ved dette vil få sindene i kog, hvorfor giver du ikke amnesti for alle disse idioter, som jeg. JD, Suk rak ning, ham på 13 og alle de andre, med den formaning om, at de fremover skal blive som andre… Opføre sig ordentligt. Så tror jeg virkelig på, at de unge og nye vil få noget positivt ud af din side. Vi er sgu da ikke så gale, som admin engang imellem vil gøre os til. Jeg hader bare dette, at ændre mit ego hele tiden til et nyt navn.

Gud hvor jeg elsker jer alle både her på denne side og de andre, for selv jeg med den høje alder, lære nye ting hele tiden, og det lære jeg specielt fra jer unge. Klø på og lad os andre høste glæde af jeres oplevelser.

Jeg siger ikke, og jerg påstår ikke, at livet er en dans på roser, men at bo i Thailand, nærmer sig da dette.

Glade Sune

b_j3ns3n
synes helt bestemt jeg har læst denne historie før..
men god dag til sune eller hvem der nu gemmer sig bag navnet
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

xxxx
LOL LOL

paulsenp
Endnu en herlig fortælling. Jeg nyder specielt, at de er så forskellige.
Peter

TG950
b_j3ns3n skrev:
synes helt bestemt jeg har læst denne historie før..
men god dag til sune eller hvem der nu gemmer sig bag navnet

he,he, måske her :

kan ikke linke, måske spæret af ADM. Hmmmmmm

Redigeret af TG950 d. 19/02-2010 10:44
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

www.thai - dk.dk

hehe..

Kære Webmaster… hehe jeg ved dette vil få sindene i kog, hvorfor giver du ikke amnesti for alle disse idioter, som jeg. JD, Suk rak ning, ham på 13 og alle de andre, med den formaning om, at de fremover skal blive som andre

der er jo en grund til folk bliver smidt ud, nogle endda mere end en gang. tror bare du skal føle dig heldig over du får lov til at blive her. den var ikke gået særligt mange andre steder
Redigeret af d. 19/02-2010 10:48

Webmaster
sune skrev:
Kære Webmaster… hehe jeg ved dette vil få sindene i kog, hvorfor giver du ikke amnesti for alle disse idioter, som jeg. JD, Suk rak ning, ham på 13 og alle de andre, med den formaning om, at de fremover skal blive som andre… Opføre sig ordentligt. Så tror jeg virkelig på, at de unge og nye vil få noget positivt ud af din side. Vi er sgu da ikke så gale, som admin engang imellem vil gøre os til. Jeg hader bare dette, at ændre mit ego hele tiden til et nyt navn.

Gud hvor jeg elsker jer alle både her på denne side og de andre, for selv jeg med den høje alder, lære nye ting hele tiden, og det lære jeg specielt fra jer unge. Klø på og lad os andre høste glæde af jeres oplevelser.

Jeg siger ikke, og jerg påstår ikke, at livet er en dans på roser, men at bo i Thailand, nærmer sig da dette.

Glade Sune

Kære Manse/Sune,

Det skal ikke være nogen hemmelighed at det piner mig ad pommern til at vi i admin gennem tiden har måtte udelukke enkelte profiler. Det er vel nok hellere ingen hemmelighed at flere at disse profiler som gennem tiden som desværre er blevet udelukket er genopstået under nye navne. Kan lige tage lidt eksempler: Manse -> Sune, Suk -> Dream (som desværre også er røget ud), JackD -> JD (som desværre også er ude igen) for lige at tage dem som du selv nævnte men der er flere andre også.

Jeg tror ingen herinde, hverken i admin eller blandt brugerne har været i tvivl om hvem der har stået bag disse 'genopståelser' som nævnt i ovenstående. Og med det vil jeg også mene at vi i admin med et tydeligt signal har vist og tilkendegivet at vi på ingen måde ønsker at udelukke nogle personer fra DTW, men kun profiler som går over stregen idet de får det 3. jordbær.

Jeg ville ønske at det ikke var nødvendigt at uddele jordbær overhovedet, men desværre viser erfaringen noget andet - det er trods alt på 13. år at denne side eksistere. Og som vi så det så sent som i går i en tråd så fortsætter man personfnidder til trods for en anmodning om at stoppe det. Først da der blev uddelt jordbær forstod man alvoren - og hvis man ikke forstår alvoren alligevel så skal man bare fortsætte og det bliver løst på en anden måde helt automatisk når man opnår sit 3. jordbær.

For at illustrere hvor lidt vi i admin rent faktisk bryder os om de uddelte jordbær, så kan jeg fortælle at John i går var inde og fjerne et jordbær fra hver der havde modtaget et (bortset lige fra dem som har modtaget et i den sidste tid). Det er ikke noget vi har gjort noget stort nummer ud af og oplyst om. Men vi mente og mener at det er på sin rette plads at jordbær "fordufter" efter noget tid. Den opfattelse har vi så ikke om de jordbær hvor 3 jordbær er "optjent" indenfor en forholdvis kort tid. Der er rationen opbrugt.

Ingen tvivl om at vi alle af og til får sagt noget dumt og upassende og at det kan give et jordbær, men man skal altså opnå hele 3 jordbær før man bliver udelukket og så burde der være plads til at man kan nå at rette ind før man bliver udelukket - og almindeligvis, som i tilfældet fra igår aftes, så er en anmodning om at stoppe postet før uddelingen af jordbær blev taget i brug.

Jeg skal være den første til at indrømme at systemet med jordbær ikke 100% perfekt. F.eks. den anden dag blev jeg af en bruger herinde gjort opmærksom på en flere måneder gammel tråd hvor en bruger havde postet et så beskidt indlæg at det burde have udløst et jordbær uden diskussion. Desværre havde jeg ikke set den tråd før (jeps, tro det eller ej men ikke alle tråde og indlæg vi i admin får læst) og valgte i det aktuelle tilfælde bare at slette det pågældende indlæg og ikke give et jordbær da jeg ikke mener at vi kan komme 3-4 måneder efter og uddele jordbær. Men ingen tvivl om at de andre brugere som havde læst det indlæg da det var nyt sandsynligvis har tænkt: ok, når han kan uden at få et jordbær så kan vi også.

Kort sagt, vi gør det så godt vi kan. Hverken mere eller mindre. Systemet med jordbær er ikke perfekt, men ikke desto mindre et vigtigt redskab herinde til at få de forskellige til at forstå hvornår det er alvor. Ja sørgeligt det er nødvendigt på den måde, men det er det åbenbart - desværre.

Jeg tror sådan set ikke at ret mange herinde efterhånden er i tvivl om at vi i admin ikke uddeler jordbær for diskussioner og uenigheder men kun for måden man diskutere og er uenig på. Vi er ikke ens, vi har ikke de samme meninger og holdninger, vi har ikke den samme erfaring, vi har ikke oplevet det samme og sådan kunne jeg blive ved. Men vi skal tale ordentlig til hinanden herinde uanset hvor uenige vi så ellers er i de ting som er oppe og den personhetz som vi desværre af og til ser mod en person skal hellere ikke foregår her.

Kort sagt: Vi kan godt være uenige på en ordentlig måde.

Ingen tvivl om at personerne bag Manse, JackD og Suk profilerne har en stor viden og en masse erfaringer at øse ud af, som mange andre kunne have gavn af at læse. At vi så hver især så ikke altid er helt enig i de enkelte ting er en helt anden snak. Men ikke desto mindre kan man også lære en masse af andres erfaringer, oplevelser og syn på tilværelsen. Også selvom man ikke selv har de samme erfaringer, oplevelser, muligheder og det samme syn på tilværelsen med i bagagen. Og hvis man endelig ikke er enig, så argumentere for ens egne holdninger og idéer - den med du er idiot er ikke velset herinde.

Kort sagt: Debat er velkomment, men personangreb er ikke.

Jeg ville da være fuld af løgn hvis jeg sagde at jeg helst ikke så at Manse, Suk og JackD stadigvæk var med herinde. For det så jeg gerne. Men hvis vi i admin bare låser op for profiler med 3 jordbær, så ville jordbærrene jo ligesom ikke længere have den ønskede effekt. Og selvom der er flere der gerne så flere af de udelukkede tilbage igen og ikke mindst deres indlæg, så må vi ikke glemme at det store flertal herinde ønsker en side omhandlede Thailand og ikke en side fyldt med personfnidder.

Det må vi i admin også tage til efterretning. Og der er det 1. og 2. og især det 3. jordbær et effektivt værktøj hvor uvelkomment det så i bund og grund end er.

Må lige slutte nu. Har lidt andre gøremål også.
Fortsat god dag til alle :-)
Redigeret af Webmaster d. 19/02-2010 12:31
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
sune
Hehe….

Jeg fik hvad jeg forventede, og må da bare se i øjnene at næstekærlighed ikke findes, så jeg må jo give den kære Joe ret i en ting.

Faktorernes orden er ligegyldigt, bare du/jeg får ret.

Sikke noget sludder. Hvis man får det røde kort i en landskamp hvor man repræsentere Danmark som nation. Så skulle denne ligegyldige fodboldspiller også udelukkes for livstid. Jeg forstår ikke rigtigt alle jeres postulater om det modsatte.

Ezal.

Voksen alderen starter jo senere for nogle, så jeg må jo tilhøre denne kategori, for det du skriver, må da stå for egen regning, for jeg regner da med, at du som vi andre er i dette år 2010.

Og du XXXXXXX alias Leif. Jeg havde dog håbet, at du efter at have nydt godt af dit nye system, at du havde glemt ham den sure på balkonen fra Moppet Showet.

Kom nu piger og drenge og specielt dig TG et eller andet dæknavn, hvad skulle dit formål med at linke et eller andet, for tilfældigvis at svine en anden til.

B_j. Du husker ikke forkert. Du har læst denne historie før, som du også har læst mange andre historier før, men en god historie kan vel aldrig fortælles for tit. Altså hvis andre, ud over ham der har forfattet den, også mener dette.

Lad nu jeres nedladende bemærkninger om de personer, som prøver at bidrage til den daglige trummerum være.

I kunne måske lære bare 3 % af deres oplevelser. Så er vi da noget et skridt på vejen vil jeg tro. Vi kan jo ikke alle have så stor kendskab og lykke til Thailand som XXX altid beskriver han har.

Måske vi der bor fast herude lære, dette en dag i fremtiden hehe.

Jeg har min tvivl, for vores lykke eller modsatte vil jo altid blive gjort til genstand for andres bedrevidende, specielt fra feriebørnene, som jo ud fra deres 6 ugers ferie om året, kender alt om alle, og kender alt til hvad vi andre fastboende gør forkert o.s.v..

Tak Kim.

Flot skrevet, og du skal vide, at din oprigtighed rører mig dybt.

Når dette så er sagt, så har du og adm. Jo også forståelse for tror jeg da, at en landsholdsspiller som modtager røde kort/jordbær, skal udelukkes fra det danske fodbold/håndbold eller andet ligegyldigt landshold, for han/hun har fået advarsler efter bogen.

Jeg er da glad for, at denne regel ikke eksistere eller eksisterede da jeg repræsentere mit land, for så var der da ikke mange der gad dette mere.
Nej, det jeg egentligt bare vil sige. Tiderne og årstal skifter, så skulle vores verden være skruet sådan sammen, at alle der har ytret..sagt…sparket…været personlig og andet som et tilfældigt sammensat regelsæt siger… Du ikke må…

Så er de lige til bålet, for ikke mere at returnere til denne verden.

Undskyld kære Kim. Du og admin kan selvfølgelig gøre hvad pokker i har lyst til, men jeg mener også man skal være store nok til at se fremad på en sådan måde, at det ikke bare ender i noget ligegyldigt.

Nå ligegyldigt, mig og familien tager til sumpene, hvor byen har doneret os lang weekend i en lxus hytte med alt betalt.

Så hvad fanden rager det negative mig hehehe. Jeg elsker bare Thailand og min dejlige familie, så Manse, JackD, Suk og hvad ellers folk kalder sig rører mig et dyt hehe….

GOD WEEKEND til alle

rinpoche
sune skrev:
[b]Kære ven.

Hvor jeg dog elsker dine beretninger fra landet, men Thailand er jo også andet end dette, hvorfor jeg tillader mig at fortælle om det virkelige liv fra en million provins som min Det gør jo den lidt anderledes, men i mine øjne ikke ringere.

Absolut ikke Sune.
Jeg mener ligesom Paulsen at forskelligarten af oplevelser er interessant.
Tak for indblikket i din hverdag.

mvh
rinpoche

b_j3ns3n
sune skrev:
Hehe….

B_j. Du husker ikke forkert. Du har læst denne historie før, som du også har læst mange andre historier før, men en god historie kan vel aldrig fortælles for tit. Altså hvis andre, ud over ham der har forfattet den, også mener dette.

Jeg er da glad for, at denne regel ikke eksistere eller eksisterede da jeg repræsentere mit land, for så var der da ikke mange der gad dette mere.

GOD WEEKEND til alle

kom bare med nogle flere. vi er nogle stk der nyder at læse dem.. også 2 gange Pibe

hvad har du repræsenteret dit land i..? fodbold håndbold..? bare lidt nysgerrig, og det kunne jo være, der gemte sig en historie her, som var værd at læse. 2 gange Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

VIP

Flot redegørelse Webmaster. Tak
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Nu er ham manse en noget mystisk sammensat person.
Ham manse nyder jo i den grad opmærsomhed omkring sin person, og ham manse er også en person som gør mange dumme ting nogle dage, for så dagen efter at fortryde.
Ham manse er vel den eneste herinde der har annonceret sin afgang herinde fra 10 gange, for så dagen efter at vende tilbage. For ham manse nyder at snige sig ind og læse hvilke personer og hvor mange der ber ham om at blive.
Fred være med ham manse.
Jeg hyler ikke med i koret om at du nu endelig har tilkendegivet at sune er ham manse. Den havde JD og denne signatur spottet for lang tid siden.
Så sune /manse befri mig venligst for din sygehistorie, jeg orker ikke flere sygehistorier.
Så du er heldig med, jeg ikke er admin herinde, så havde du sku lige fået en hel bakke jordbær.

TG950
sune skrev:
Hehe….

Jeg fik hvad jeg forventede, og må da bare se i øjnene at næstekærlighed ikke findes, så jeg må jo give den kære Joe ret i en ting.

Faktorernes orden er ligegyldigt, bare du/jeg får ret.

Sikke noget sludder. Hvis man får det røde kort i en landskamp hvor man repræsentere Danmark som nation. Så skulle denne ligegyldige fodboldspiller også udelukkes for livstid. Jeg forstår ikke rigtigt alle jeres postulater om det modsatte.

Ezal.

Voksen alderen starter jo senere for nogle, så jeg må jo tilhøre denne kategori, for det du skriver, må da stå for egen regning, for jeg regner da med, at du som vi andre er i dette år 2010.

Og du XXXXXXX alias Leif. Jeg havde dog håbet, at du efter at have nydt godt af dit nye system, at du havde glemt ham den sure på balkonen fra Moppet Showet.

Kom nu piger og drenge og specielt dig TG et eller andet dæknavn, hvad skulle dit formål med at linke et eller andet, for tilfældigvis at svine en anden til.

Lad nu jeres nedladende bemærkninger om de personer, som prøver at bidrage til den daglige trummerum være.

I kunne måske lære bare 3 % af deres oplevelser. Så er vi da noget et skridt på vejen vil jeg tro. Vi kan jo ikke alle have så stor kendskab og lykke til Thailand som XXX altid beskriver han har.

Måske vi der bor fast herude lære, dette en dag i fremtiden hehe.

Jeg har min tvivl, for vores lykke eller modsatte vil jo altid blive gjort til genstand for andres bedrevidende, specielt fra feriebørnene, som jo ud fra deres 6 ugers ferie om året, kender alt om alle, og kender alt til hvad vi andre fastboende gør forkert o.s.v..

Tak Kim.

Flot skrevet, og du skal vide, at din oprigtighed rører mig dybt.

Når dette så er sagt, så har du og adm. Jo også forståelse for tror jeg da, at en landsholdsspiller som modtager røde kort/jordbær, skal udelukkes fra det danske fodbold/håndbold eller andet ligegyldigt landshold, for han/hun har fået advarsler efter bogen.

Nej, det jeg egentligt bare vil sige. Tiderne og årstal skifter, så skulle vores verden være skruet sådan sammen, at alle der har ytret..sagt…sparket…været personlig og andet som et tilfældigt sammensat regelsæt siger… Du ikke må…

Så er de lige til bålet, for ikke mere at returnere til denne verden.

Undskyld kære Kim. Du og admin kan selvfølgelig gøre hvad pokker i har lyst til, men jeg mener også man skal være store nok til at se fremad på en sådan måde, at det ikke bare ender i noget ligegyldigt.

Nå ligegyldigt, mig og familien tager til sumpene, hvor byen har doneret os lang weekend i en lxus hytte med alt betalt.

Så hvad fanden rager det negative mig hehehe. Jeg elsker bare Thailand og min dejlige familie, så Manse, JackD, Suk og hvad ellers folk kalder sig rører mig et dyt hehe….

GOD WEEKEND til alle

jeg prøver absolut ikke at svine hverken dig eller nogen andre til, det jeg prøver på er at henvise til et andet website hvor din historie har været publicerert før, fordi en anden gjorde opmærksom på at vedkommende havde læst den før, og det har jeg såmænd også, så hvis det er at svine nogen til, ja så må jeg jo svine mange til.

og mit dæknavn eller hvad det nu er, er ikke værrer end dit.

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Anonym Bruger
Til TG950 gider du ikke fjerne den der lille drillenisse du har
nederst i dine indlæg, nu er jeg Sgu træt af at se på denSad
nogle gange skulle man tro at det er børn der svarer herinde, du er måske en af dem???????
MVH NID.
Ja undskyld jeg ber dig fjerne den, men pleaseSmile TakAngel

Den er da meget sjov at se på...den lille drille bandit BVDr

Nid skrev:
nogle gange skulle man tro at det er børn der svarer herinde, du er måske en af dem???????
MVH NID.

sabai sabai
Nid skrev:
MVH NID.

Jeg ved godt hvordan du kan stoppe "drillenissen" , men jeg kunne ikke engang drømme om at fortælle dig det !

More sick More sick More sick LOL LOL Til hest Til hest Cheers Bvdrrrrrr Rolll
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Joe
Superfin historie om tillid parterne imellem. Tror jeg skal til at skrive 'glade joe' i alle mine indlæg. Det gør det hele lidt mere spændende at læse.

TG950
Nid skrev:
MVH NID.

et Hmmmmmm kræver også et svar : hvis du er voksen, ja så er jeg glad glad for at være et barn, om jeg vil fjerne den lille
drillenisse, som du kalder den, jo i den nærmeste fremtid inden så længe.

p.s. har du et andet forslag til hvad jeg så kan sætte ind Hmmmmmm
Redigeret af TG950 d. 19/02-2010 19:39

flakalak
[img]http://www.kb-boldklub.dk/Images/Ny%20fodboldudgave%202008/Jespers%20favorit3%20copy-1.jpg[/img] is not a valid Image.[/quote]

har et fint lille billede her.. fandt det i en anden tråd, min bror har gang i

det vil være smukkere end ham banditten
Redigeret af flakalak d. 19/02-2010 19:54

sony
Så hellere banditten takSad
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: