Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
skulle lige til at linke..
bortset fra det så skal de bare stoppes, så dyrene ikke bliver slagtet for sjov.. elfenben fra naturligt døde elefanter er fint nok
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Jeg kan godt følge dig jensen, men hvordan kan man se om det er fra en elefant der er død naturligt? Så hellere lade være med at støtte sådan nogle køb.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
ja jeg ville aldrig købe så noget lort..
det vil også være umuligt at holde styr på..
men folk køber jo desværre de stakels dyrs stødtænder, så vis man nu solgte de ulovlige stødtænderne, som man her har fundet i tolden. og brugte pengene til flere vagter i nationale parker.. den her fangst var trods alt på 20 millioner kroner, så det ville da kunne blive til nogle flere vagter om året i de nationale parker.
(måske lidt langt ude..)
men dyrene er jo desværre allerede døde, så man kan vel lige så godt bruge resurserne bedst muligt, for at forhindre meget mere af den art.. og ved ikke at destruere alt elfenben man beslaglægger vil der komme mere på marked og prisen vil måske falde, det vil måske betyde mindre krybskytter..
de personer som gør det her, gør det vel også bare for at overleve, vis de nu kunne tjene penge på at passe på dyrene og ikke slå dem ihjel, tror jeg de hellere ville det... (håber jeg)
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv