Se indlæg|
HRH Prince Henrik Visited Phuket
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/02-2010 21:28
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
On 11th February 2010 HRH Prince Henrik was welcomed to Phuket by Boathouse (http://www.boathousephuket.com) General Manager Louis Bronner, a personal friend of Prince Henrik, and Mom Tri’s Villa Royale (http://www.villaroyalephuket.com) General Manager Adisak Pitakrojananont. HRH Prince Henrik was in Phuket for a number of official visits during a trip to Asia. HRH was the personal Guest of Mom Luang Tri Devakul (better known as Mom Tri) and stayed at his private property, Villa Terra Cotta, managed by Villa Royale. M. L. Tri Devakul is a descendant of His Majesty King Mongkut Rama IV. During his stay the Prince kept quite busy with official matters. No stranger to Phuket the Prince has a genuine affection for the island. Fortunately he was able to find time in his busy schedule to visit a sight new to him, Phuket’s revered Phraphutthamingmongkhol-akenagakhiri Buddha, "Happiness on Top of Nagakerd Mountain”, also known as Big Buddha. Teams of Mom Tri’s Boathouse and Mom Tri’s Villa Royale bade the Prince farewell early morning on 22nd February. His Royal Highness traveled onward to Indonesia to attend several official functions there before returning to Amalienborg Palace in Copenhagen. Læs resten og se billederne på: ScandAsia.com Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/02-2010 07:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
lol. Så fede bøsse Henrik er ude og slændre på en ø for skatteydernes penge. Surprise surprise. Jeg har intet tilovers for den fede franskmand. Han er et dårligt forbillede for alle der ønsker at blive integreret i det danske samfund. Han er den dyreste bistandsklient med det dårligste dansk.
|
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 25/02-2010 08:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Locturian, Det var da noget af et træls indlæg, selv om du ikke kan lide Prins Henrik, så synes jeg at dine udgydelser er meget under lavmålet. Prins Henrik taler da udmærket dansk med accent. Hvor godt taler du i øvrigt thai efter lang tid i her i landet, taler du thai som en indfødt, uden accent? Venlig hilsen Conrad |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/02-2010 09:05
|
|
Conrad, Prins Henrik har været her i mere end 40år. Han sidder på en post hvor han burde gøre en massiv indsats for at være en forbillede for resten af de mennesker der kommer til landet. Se på Alexandra? Hvor længe gik der før hun kunne snakke FLYDENDE dansk? Ikke længe... Jeg er så træt af den pamper.. Han tager så vidt han kan på rekreation på sit franske vinslot. Manden bidrager i mine øjne ikke meget noget positivt og han burde ikke han den tårnhøje appanage han får. Han er samtidigt så uretfærdig selvhøjtidelig at han mener at han burde tituleres som "Konge". At jeg efter 4 år i Thailand ikke snakker flydende Thai ser jeg ikke som en sammenligning da jeg ikke har et ansvar at leve op til. Det har Henrik trods alt. Ja, kan godt være jeg lukker gylde ud, men jeg er så træt af den mand... ! Redigeret af Locturian d. 25/02-2010 09:07 |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 25/02-2010 10:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Specielt til LOCTURIAN ---Føj for et niveau - vi har selv valgt at have et kongehus med de glæder og omkostninger det nu en gang har. Jeg kender ikke LOCTURIAN, men mange af vores medlemmer her på siderne er enten førtidspensionister eller folkepensionist eller lever på anden overførselsindkomst - hvem betaler deres liv??? Staten eller kommunen.... Vi må have vores meninger, men vi bør vel også tænke over at siden er mere eller mindre offentlig tilgængelig. Blot min mening som jeg tror jeg deler med mange andre. Hilsen fra Total ![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 25/02-2010 10:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Jeg vil foreslå webmaster at lukke denne tråd, inden den tager overhånd. Det skal være thairelateret og det er et personligt angreb på Prins Henrik ikke........... Hvis ikke tråden lukkes bliver der en helvedes masse mudderkastning herinde og om man kan lide Prinsen eller ej, så hører det ikke hjemme her. Hav lidt respekt for vores kongehus, lige som I har det for det thailandske kongehus, tak. Mvh Peter |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 25/02-2010 11:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Henrik er da ikke pamper - han er gift med dronningen, og det kan jeg ikke se gør ham til pamper. Og han passer sit arbejde og møder stor respekt rundt omkring i verden. når han repræsenterer Danmark, især i Thailand.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/02-2010 11:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Sikke en forståelse Locturian udviser overfor kongehuset, han har vist ikke lært meget af sin tid i thailand, hvor der i øvrigt vælter rundt med danskere på overførselsindkomst, Prins Henrik er for længst gået ind i sin folkepensionistalder, så hvis han, kan får lidt varme, mens det sner i DK kan ingen da havde ondt af det, imens han endda reklamere for DK. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/02-2010 11:29
|
|
hehe, ro på drenge, jeg overdrev lidt i min retorik, mest af alt for at få en debat, og det lykkedes Men nej, vi skal ikke starte mudderkastning, og jeg siger intet mere on Prins Henrik...
|
|
|
|
| Theobald |
Lagt på d. 25/02-2010 11:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hvor er det ærgerligt, at vi ikke har de samme love om fornærmelse af kongehuset som i Thailand, så var Locturian røget i spjældet på livstid! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/02-2010 11:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hold nu op vi har vel lov at have vores meninger uden der skal gå mudderkastning i det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/02-2010 11:51
|
|
Theobald skrev: Hvor er det ærgerligt, at vi ikke har de samme love om fornærmelse af kongehuset som i Thailand, så var Locturian røget i spjældet på livstid! haha, du kunne godt tænke dig at se mig ryge i fængsel fordi jeg fornærmede Prinsgemalen? Er du tosset eller hvad? |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2010 11:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Theobald skrev: Hvor er det ærgerligt, at vi ikke har de samme love om fornærmelse af kongehuset som i Thailand, så var Locturian røget i spjældet på livstid! Jeg vil nu snarere sige, hvor er det godt at vi ikke har de samme Lèse majesté love som i Thailand ![]() |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 25/02-2010 11:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Født: 11. juni 1934 i Frankrig. Gift med Dronning Margrethe 10. juni 1967. Har to børn: Kronprins Frederik (1968) og Prins Joachim (1969). Har sit eget vinmærke. Taler seks forskellige sprog. Forfatter af flere kogebøger og digtsamlinger. Har studeret jura, statskundskab og sprog. Har siden studenterdagene været passioneret samler af afrikansk kunst. Sprog Prinsgemalens modersmål er fransk, men Prinsen lærte sig hurtigt dansk efter at være flyttet til Danmark. Herudover taler Prinsgemalen engelsk, kinesisk og vietnamesisk. *********Gid Jeg kunne tale disse sprog******* alt for mange læser eb og se og hør *********** Konge huset gør meget for Danmark og os husk det!!! http://kongehuset...en_prinsen Redigeret af jylland55 d. 25/02-2010 11:58 Hello ....
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 25/02-2010 13:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Kongehusets medlemmer er de bedste diplomater vi har. Udgifterne til at holde kongehuset, bliver betalt mange gange igen via deres repræsentation af DK i udlandet. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 25/02-2010 13:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Bonjour Il est très chaud en Thaïlande, vous donne une bière Locturian? (Votre vilain garçon!)
Redigeret af sabai sabai d. 25/02-2010 13:47 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 25/02-2010 17:47
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Hold da fast en vom at rende rundt med! Mon ikke det ender med både gammelmandssukkersyge, Kaptajn Vom-syge (Podagra) og meget andet? Er der en læge tilstede som måske vil kommentere...? Synes ellers at prinsen har klaret - og klarer jobbet som nr. 2 ganske udmærket... Tænk jer som godt uddannet, kunstnerisk og musisk, ja næsten renaissance-menneske, ovenikøbet fransk, at skulle tilbringe resten af sit liv i Danmark som evig to'er.
Redigeret af PL d. 25/02-2010 17:48 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 25/02-2010 18:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Tænk jer som godt uddannet, kunstnerisk og musisk, ja næsten renaissance-menneske, ovenikøbet fransk, at skulle tilbringe resten af sit liv i Danmark som evig to'er. Sikke en skæbne ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.