Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways promotion på inderigsnettet
Lung Yao
Er der nogle som har benyttet sig af tilbudet her :

http://www.thaiai...ex_en.html

.
Redigeret af Lung Yao d. 28/02-2010 14:28
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Bo
Der har været denne promotion de sidste 2 år, og det er fuldstændig som en alm. Billet har brugt den flere gange.

Frank
Bo skrev:
Der har været denne promotion de sidste 2 år, og det er fuldstændig som en alm. Billet har brugt den flere gange.

Mjah.... Det er jeg ikke sikker på. Jeg sidder netop og kigger på indenrigsbilletter Bangkok-Khon Kaen til 1.790 baht den 9. april. I tilbuddet står den til 1.035 baht, men det går kun til 31. marts.

Så hvis du kan finde den til 1.035 baht den 9. april, så er jeg interesseret.Smile

kiml
i januar - kørte de promotion bkk phuket 2200 bath oneway så prisen er da lavere nu.

Bo
Frank skrev:
Bo skrev:

Mjah.... Det er jeg ikke sikker på. Jeg sidder netop og kigger på indenrigsbilletter Bangkok-Khon Kaen til 1.790 baht den 9. april. I tilbuddet står den til 1.035 baht, men det går kun til 31. marts.

Så hvis du kan finde den til 1.035 baht den 9. april, så er jeg interesseret.Smile

Hvor vil du hen med det ?

Der blev sagt, at de har haft denne promotion de sidste 2 år. og ikke noget om at du kunne få den i april eller på en bestemt dato ej heller til en bestemt pris.
Men kan da lige sige at i september 2009 kunne du få den til 1800,00 retur + Tax.
Redigeret af Bo d. 28/02-2010 22:20

fckguld
Frank skrev:
Bo skrev:

tilbud slutter 31 marts ,
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: