Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hejsa så er vi ved at lave en tur til phuket i januar , ville lige høre om der er nogen der kender denne hottel ........på godt og på ondt
http://www.v-plaz...
http://www.phuket...
....ha en forsat go dag ..too all of you ........ håber på mange gode svar ........og foresten .....1000000000 tak for en kanon hjemme side ....godt kørt ......Redigeret af falang yao d. 03/10-2005 22:36
Er en dansker (Jan) som har hotellet, han elsker og spille dart samt og drikke men er en ok fyr, har vært innen om stedet noen ganger (fest) der er en lille svømmepøl samt en del fester der, det ligger også veldig sentralt, men er nok mest for unge folk som elsker fest, var der sist i juli så det er ikke lukket nu.
Jeg kan varmt anbefale dette sted og er ejet af en Dansk gut der hedder Jan Jensen. Der er en super service og mange gode råd om at være turist i Thailand. De har i øvrigt fået en ny hjemmeside.
[url]www.v-plaza.dk[/url]
Mvh
Flarup
Davser flarup
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link bamsenRedigeret af d. 22/11-2006 15:01
Flarup skrev:
Jeg kan varmt anbefale dette sted og er ejet af en Dansk gut der hedder Jan Jensen. Der er en super service og mange gode råd om at være turist i Thailand. De har i øvrigt fået en ny hjemmeside.
[url]www.v-plaza.dk[/url]
Mvh
Flarup
Davser flarup
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link bamsen
Hej Flarup
Der er flere stavefejl i jeres forside på walhalla
Det ser ikke så godt ud,men stavefejl så i burde rette dem
bamsen