Se indlæg
 Udskriv debat
phuket i januar...phuket-valhalla.com
werner4398
hejsa så er vi ved at lave en tur til phuket i januar , ville lige høre om der er nogen der kender denne hottel ........på godt og på ondt

http://www.v-plaz...


http://www.phuket...
....ha en forsat go dag ..too all of you ........SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileGrinGrinGrin håber på mange gode svar ........og foresten .....1000000000 tak for en kanon hjemme side ....godt kørt ......SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Redigeret af falang yao d. 03/10-2005 22:36
 
solmand
valhalla er et hotel med mega fart på og rigtig mange dumme fulde svensker.
mvh Olsen
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
 
Good for Falang
Valhalla blev lukket for 3 år siden af det Thailandske politi, fordi der var ansat bar piger på 16 år, det var dengang.

Good for Falang
 
Muffdiver
Er en dansker (Jan) som har hotellet, han elsker og spille dart samt og drikke men er en ok fyr, har vært innen om stedet noen ganger (fest) der er en lille svømmepøl samt en del fester der, det ligger også veldig sentralt, men er nok mest for unge folk som elsker fest, var der sist i juli så det er ikke lukket nu.
 
Flarup
Jeg kan varmt anbefale dette sted og er ejet af en Dansk gut der hedder Jan Jensen. Der er en super service og mange gode råd om at være turist i Thailand. De har i øvrigt fået en ny hjemmeside.
[url]www.v-plaza.dk[/url]

Mvh
FlarupCool


Davser flarup
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link
bamsen
Redigeret af d. 22/11-2006 15:01
 
Flarup skrev:
Jeg kan varmt anbefale dette sted og er ejet af en Dansk gut der hedder Jan Jensen. Der er en super service og mange gode råd om at være turist i Thailand. De har i øvrigt fået en ny hjemmeside.
[url]www.v-plaza.dk[/url]

Mvh
FlarupCool


Davser flarup
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link
bamsen



Hej Flarup
Der er flere stavefejl i jeres forside på walhalla
Det ser ikke så godt ud,men stavefejl så i burde rette dem Smile
bamsen
 
ebeth
- Det er ikke kun forsiden, der er fyldt med fejl. En blanding af dansk og engelsk! Hvad er en delfin fisk for noget Shock
 
ebeth
- Glemte at skrive at det ser ud som om folk har det sjovt der!
vh Ebeth
 
rinpoche
ebeth skrev:
- Det er ikke kun forsiden, der er fyldt med fejl. En blanding af dansk og engelsk! Hvad er en delfin fisk for noget Shock


Dolphin fish? Det er en dorado!

Man er vel lystfisker Smile

mvh
rinpoche
 
Spring til debat: