Se indlæg|
Sakon Nakhon...?
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 01/02-2010 21:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
keniko skrev: sabai sabai skrev: thaibertel ..skrev Hej igen jeg kunde da godt tænke mig at tilmælde mig til en lille klub jeg mener ikke fordi det kun skulle være for dansker nå ja kald det bare en dansker klub 1. vi kunne bruge hinanden til gode input 2. hjælpe med ja jeg tror der er mange der har lidt landbrug gummitræer dyr og lig. ![]() 3. Thai oplevelser 4. alle har jo oplevet noget som måske kan bruges til gode råd 5. ikke at glemme der er måske en der har brug for hjælp et godt netværk 6- HYGGE Det lyder fa'ne mæ , uhyggeligt du ! ![]() ![]() Jeg er enig..med Sabai..Jeg tager derop den 18 marts.. Så lad os følge op på dette... Selvom Sabai ingen humor har.. ![]() En danskerkoloni med interesse for gummitræer, dyr,lig og samtidig hygge. Det er sgu da ikke uhyggeligt mand. Det er vel det vi alle drømmer om. Lad os kalde området Little Dannevang. DET er tilgengæld uhyggeligt. Nå spøg tilside, håber I alle må mødes og have det hyggeligt alle sammen, men fik mig altså en kæmpe griner. Iøvrigt mener jeg, host host, at Sabai har humor, host, host, det synes jeg godt man lige kunne tænke over, host.... Redigeret af hanspeter d. 01/02-2010 21:56 |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 01/02-2010 22:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
hanspeter skrev: keniko skrev: sabai sabai skrev: thaibertel ..skrev Hej igen jeg kunde da godt tænke mig at tilmælde mig til en lille klub jeg mener ikke fordi det kun skulle være for dansker nå ja kald det bare en dansker klub 1. vi kunne bruge hinanden til gode input 2. hjælpe med ja jeg tror der er mange der har lidt landbrug gummitræer dyr og lig. ![]() 3. Thai oplevelser 4. alle har jo oplevet noget som måske kan bruges til gode råd 5. ikke at glemme der er måske en der har brug for hjælp et godt netværk 6- HYGGE Det lyder fa'ne mæ , uhyggeligt du ! ![]() ![]() Jeg er enig..med Sabai..Jeg tager derop den 18 marts.. Så lad os følge op på dette... Selvom Sabai ingen humor har.. ![]() En danskerkoloni med interesse for gummitræer, dyr,lig og samtidig hygge. Det er sgu da ikke uhyggeligt mand. Det er vel det vi alle drømmer om. Lad os kalde området Little Dannevang. DET er tilgengæld uhyggeligt. Nå spøg tilside, håber I alle må mødes og have det hyggeligt alle sammen, men fik mig altså en kæmpe griner. Iøvrigt mener jeg, host host, at Sabai har humor, host, host, det synes jeg godt man lige kunne tænke over, host.... Sabai har absout ingen humor...men han giver måske en ud"hvis konen giver lov"...
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/02-2010 17:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
sabai sabai skrev: thaibertel ..skrev Hej igen jeg kunde da godt tænke mig at tilmælde mig til en lille klub jeg mener ikke fordi det kun skulle være for dansker nå ja kald det bare en dansker klub 1. vi kunne bruge hinanden til gode input 2. hjælpe med ja jeg tror der er mange der har lidt landbrug gummitræer dyr og lig. ![]() 3. Thai oplevelser 4. alle har jo oplevet noget som måske kan bruges til gode råd 5. ikke at glemme der er måske en der har brug for hjælp et godt netværk 6- HYGGE Det lyder fa'ne mæ , uhyggeligt du ! ![]() ![]() 7. Så kan jeg også lige lave en vovse eller 2 på grillen, hvis nogle skulle være interesseret? -har sgu lært det.
Redigeret af vandango d. 03/02-2010 17:20 |
|
|
|
| mcpdk |
Lagt på d. 05/03-2010 00:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Nogen at DTWs brugere som gæster byen under den kommende Songkran....?
![]() |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 05/03-2010 15:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
jeg troede at det var voksne mennesker med hensyn til svar ja jeg er nok lidt naiv og tror for meget på mennesker jeg møder men min mening var fra det bløde punkt om næstekærlighed jeg forstår ikke de svar der kommer vi er sku da voksne mennesker der er i et andet land og nogle har da brug for lidt hjælp det kunne ja prob. i dagligdagen SÅ ER DET SKU DEJLIGT MED ET NÆTVÆRK eller er det bare mig der er snot dum undskyld mig jeg vil leve et godt liv håber da andre også har den opfattelse af livet her i Th. og ikke kun er LEO BEER om et ønske om at alle må tale god til hverandre livet er kun til låns M V H mig |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 05/03-2010 22:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
mcpdk skrev: Nogen at DTWs brugere som gæster byen under den kommende Songkran....? jeg er ialtfald "hjemme" i sawang daen din så mon ik vi kikker forbi sakhon
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/03-2010 23:39
|
|
thaibertel skrev: jeg troede at det var voksne mennesker med hensyn til svar ja jeg er nok lidt naiv og tror for meget på mennesker jeg møder men min mening var fra det bløde punkt om næstekærlighed jeg forstår ikke de svar der kommer vi er sku da voksne mennesker der er i et andet land og nogle har da brug for lidt hjælp det kunne ja prob. i dagligdagen SÅ ER DET SKU DEJLIGT MED ET NÆTVÆRK eller er det bare mig der er snot dum undskyld mig jeg vil leve et godt liv håber da andre også har den opfattelse af livet her i Th. og ikke kun er LEO BEER om et ønske om at alle må tale god til hverandre livet er kun til låns M V H mig Der var sgu ikke noget næstekærlighed fra jer i Sakon Nakhon, da jeg i sin tid efterlyste nogen at snakke med da jeg i perioder opholdt mig derude, så jeres næstekærlighed kan rende mig i røven! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/03-2010 23:44
|
|
mcpdk skrev: Har flere gange gæstet byen, senest for et par uger siden... næste gang til Songkran.... Men har kun mødt en enkelt englænder som sagde at der er mange udlændige i Sakon Nakhon... jeg ser dem bare ikke...? Men jeg kan tyde af de forskellige tråde at der er flere af DTWs brugere som kender området..? Er der nogle der har interesse i at fortælle lidt om området, evt. hvor udlændinge mødes over en lille snak.... Evt. nogle som vil mødes til næste songkran.... Kunne være sjovt at høre hvor mange der egentligt har tilknytning dertil.. På forhånd tak Det er en flok narrehatte der bor i Sakon Nakhon, du får ikke nogen kontakt med dem, narrehattene har nok i sig selv. |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 06/03-2010 00:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
mojner! vi bor selv i Sakhon Nakhon Langstedsabanroad vi er tre synnejyder der bor ca 500m fra hinanden med vores thai koner,sku sjovt nr vi er der samtidig,sidst jeg var der tog jeg med min kones bror og hans søn fra Sawang Daen Din til Nong Khai til fest med Harley Dawidson klub,alletiders fest go mad og musik og flotte maskiner.der mødte jeg også en dk han havde da boet der i 5 år med hans thai kone det var sku hyggeligt at tale sammen. Så isan området ka jeg nu godt lide og specielt Sakhon Nakhon,ved ik hvad i søger efter når i er der og siger det er en kedelig by,jeg ka nu godt sammen med thaierne der vi er da sammen til bowling og til aerobic oppe ved søen.Men ok jeg er så ikke til bar bekendtskaber,vil hellere være sammen med de så kaldte normale der arbejder mange timer hver dag
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/03-2010 00:17
|
|
Huha det er godt nok lidt psykodelisk afkodning man skal ud i med dit indlæg. Men det var præcis dig der gav mig fingeren her på DTW. Jeg sendte dig også PB, men du gad ikke at svare, så i mine øjne er du blot et endnu blålys i Thailand. Men på den anden side, hvad skal en gammel københavnerdreng med tre sønderjyder -Gaaaaaab! Og Falang må sgu nok næsten være den kedeligste af dem alle, de gamle støvere fra sønder jylland -Gaaaaaab! igen ![]() "Men ok jeg er så ikke til bar bekendtskaber,vil hellere være sammen med de så kaldte normale der arbejder mange timer hver dag" ![]() Ja det er jo ikke sønderjyderne, de gik på folkepension for mange år siden. Gaaaaaab!
Redigeret af vandango d. 06/03-2010 01:23 |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 06/03-2010 01:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
ok vandango din mening såån er vi jo forskellige ding dong
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/03-2010 01:40
|
|
falang skrev: ok vandango din mening såån er vi jo forskellige ding dong Du har ret, det er sikkert lutter gamle man finder herude, så kan det for mig være ligegyldigt.
Redigeret af vandango d. 06/03-2010 02:02 |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 08/03-2010 19:36
|
|
Tager til Sakon Nakhon den 21 marts , skal ud til svigerfamilien som bor ca 30 km derfra. Skulle der være nogen fra DTW der er derude i nærheden og har lyst til en kølig og en snak så send mig en PB.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2010 21:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej alle det kunne være meget hyggelig at vi mødtes , alle os der kommer i Sakon og omegn. Vandangos nedladende bemærkninger vil jeg fuldstændig overhøre, bliv du bare siddeende ved bord 2 i PAT! Mangen til pralrøv skal man lede ret længe efter, prøv dog at opføre dig bare lidt pænt! |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 10/03-2010 12:02
|
|
Et lille spørgsmål? Skal jeg booke billeter til Sakon Nakhon via nettet hjemmefra? Eller er de billigere i LOS.... vil bestille gennem Nokair.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 10/03-2010 21:14
|
|
keniko skrev: Et lille spørgsmål? Skal jeg booke billeter til Sakon Nakhon via nettet hjemmefra? Eller er de billigere i LOS.... vil bestille gennem Nokair. Hmm..var der ingen der kunne hjælpe her... måske i alle tager den lille bustur på 10 timer fremfor flyturen på 1 1/4 time!
|
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 10/03-2010 22:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
keniko skrev: keniko skrev: Et lille spørgsmål? Skal jeg booke billeter til Sakon Nakhon via nettet hjemmefra? Eller er de billigere i LOS.... vil bestille gennem Nokair. Hmm..var der ingen der kunne hjælpe her... måske i alle tager den lille bustur på 10 timer fremfor flyturen på 1 1/4 time! ![]() nu flyver jeg til udon thani, men det er vel same same jeg køber hjemmefra, så er det på plads og man skal ikke bøvle med det dernede ! 600 kr med thai og 230 med air asia
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 10/03-2010 22:25
|
|
nu flyver jeg til udon thani, men det er vel same same jeg køber hjemmefra, så er det på plads og man skal ikke bøvle med det dernede ! 600 kr med thai og 230 med air asiaHmmm.. tjah..men ingen af de nævnte selskaber flyver til Sakon Nakhon..
Redigeret af keniko d. 10/03-2010 22:32 Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/03-2010 22:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er PB air der flyvewr til Sakon. Fordelen med at bruge Udon, er at der flyver både lavprisselskab og Thai Air. Tag med bussen fra Udon busterminal til sakon-afgang ca. hver time. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 10/03-2010 22:54
|
|
girobank skrev: Det er PB air der flyvewr til Sakon. Fordelen med at bruge Udon, er at der flyver både lavprisselskab og Thai Air. Tag med bussen fra Udon busterminal til sakon-afgang ca. hver time. Hej Pb air ser ud til at være lukket: http://www.pbair.... og jeg er ikke så geografisk hjemme der, hvor lang er busturen til Sakon fra Udon
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.