Se indlæg
 Udskriv debat
Ensom cambodianer i Danmark - Hjælp søges!
saabye85
Hej alle

Min kæreste og jeg (begge danskere) er begyndt at snakke med en dame fra Cambodia, som bor her i Danmark. Hun flyttede herop, fordi hun fandt en dansk mand, som hun har fået et barn med. Men han slår hende desværre, så hun er flyttet på et krisecenter i Næstved.

Hun er bare meget ensom, for hun kender ikke nogen som helst i DK. Er der nogen, som kender en forening eller muligvis nogle cambodianere, som bor i DK?

Hun har overvejet at flytte hjem, men hun vil helst blive i DK pga. barnet.

Håber meget i kan hjælpe os!

MVH Allan

Thongthai
Hvis hun er en stærk person så går hun til politiet og på skadestuen.Han ryger ind hun for forældrermyndigheden
og så kan hun komme videre.
Hvis en udelandsk kvinde har et barn med en dansker smider de ikke kvinden ud pga barnet.

jesperfrb
"Thongthai": Være sød og læse spørgsmålet igen!
Der er intet der tyder på hun skal udaf DK, men der spørges om der er nogen der kender andre Cambodianer!!!
Jeg gør desværre ikke pt, men skal forhøre mig med de mennesker jeg omgås!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Thongthai
undskyld formuleret forkert.

Danmark smider ikke kvinden ud af DK fordi hun har et barn.Sådan skal det forstås.
Og det skal hun vide at i Danmark har kvinder rettigheder.

TG950
saabye85 skrev:
Hej alle

Min kæreste og jeg (begge danskere) er begyndt at snakke med en dame fra Cambodia, som bor her i Danmark. Hun flyttede herop, fordi hun fandt en dansk mand, som hun har fået et barn med. Men han slår hende desværre, så hun er flyttet på et krisecenter i Næstved.

Hun er bare meget ensom, for hun kender ikke nogen som helst i DK. Er der nogen, som kender en forening eller muligvis nogle cambodianere, som bor i DK?

Hun har overvejet at flytte hjem, men hun vil helst blive i DK pga. barnet.

Håber meget i kan hjælpe os!

MVH Allan

dette skulle være den dansk-cambodianske forening

ikke mange oplysninger om foreningen her :
http://my.opera.c...991/about/

saabye85
Hej alle

Tusind tak for hjælpen.
Det skal lige siges, at hun har kontaktet politiet, da det var dem der kørte hende på krisecenteret. Hun er også i kontakt med en advokat, som vil hjælpe hende mht. forældremyndighed og lignende.

Hendes største bekymring er derfor, at hun ikke har nogle venner, og derfor føler sig helt alene.

Men endnu engang tusind tak, og håber at i kan hjælpe hende endnu mere, så hun bliver glad for at være i DK.

rinpoche
En del thailændere bosiddende ved grænsen til Cambodia, Buriram, Surin, Aranya Prathet etc. taler også Khmer.
Jeg går ud fra hun søger venner som hun kan have et sprogfællesskab med. Så det var måske også en mulighed.

mvh

yeya
Hej

Prøv at kig på [url]www.danishthai-dating.dk[/url]

Vi har en pige fra Cambodia som arbejder som au pair i Kbh området. Prøv evt. at kontakt hende. Hendes e-mail står i forbindelse med hendes profil.
Der står iøvrigt emails på de fleste af pigerne, hvis nogen skulle vaere interessseret.

Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
KhmerBayon
Hej Allan
Jeg kan maske hjalpe dig, kontakt mig evt pa mit mobil nummer 20 53 08 40
Jeg vil meget gerne hjalpe hende, jeg har et netvart her og taler hendes sprog, khmer

Spring til debat: