Se indlæg
 Udskriv debat
Emirates Airlines
Pratunam
Jeg har for ca 2 uger siden bestilt 3 billetter med Emirates Airlines til Bangkok (2 voksne + 1 barn) 11000dkr, med afgang fra Hamborg, sidst i juni og en måned frem. Ventetid i Dubai ca 3timer
Har hørt at deres fly skulle være super-duper!Wink

Pratunam
Redigeret af Pratunam d. 11/03-2010 17:27

PL
Glæd jer, det er super-godt!

3 timer er OK i Dubai, der er masser at kigge på...

Emirates, det bå'r daj'lig!

natty
hmmm, nogle mærkelige slør de bruger, jeg forstår dem ikke, og vil have det forbudt. Emirates påtænker at starte på CPH, de skal forbydes at lande, ikke pga sikkerheden, men på grund af deres mærkelige slør, lur mig: de ser blonde ud, men det er for at snyde os, inderst inde er de muslimer som ønsker at omvende både dig og mig. Jeg vil aldrig sætte mig i sådan et arabisk fly, jeg er helt sikker på at de vil bruge mig som selvmordsbombe LOL LOL
PS de lander i ørkenen, hvad er deres brændstop, kamellort?Friends again
Redigeret af natty d. 11/03-2010 21:21

Mikk
Du maå være paranodi ellerl lide af Patatya syge...fjollehoved !!!

ja fordi hvor skulle de dog finde olie til at lave brændstof af der.......

lam racistisk kommentar

natty
hej, sorry, jeg skrev det som en joke. fordi så mange i DK er bange for, what ever, små tørklæder.

PL
Nå, det er åbenbart ikke humoristisk sans man er besværet af her, hva'?!Rolll

De ser da hamrende godt ud i det kluns, både damerne og herrerne:

Redigeret af PL d. 12/03-2010 07:35

latour82
Vi skal også flyve med Emirates fra Hamburg til sommer, 16.100 for 2 voksne og 2 børn i højsæsonen, incl. tog fra den Dansk- Tyske grænse, det er så billetter som er booket og betalt for 10 måneder siden, derfor den lave pris.
Ja det er meget nye fly, for vores vedkommende Boing 777-300 på første del og så Airbus A 380 fra Dubai til BangkokSmile, der er så godtnok 10 timers stopover i Dubai, men der har jeg så booket værelse på Hilton i Dubai, så kan man da slå ventetiden ihjel i luksus, og da Hilton havde kampagne da jeg bookede værelset så kostede det faktisk kun 546,00 kr. incl. morgenmad.

Så jeg glæder mig rigtigt meget til rejsen, det er mere end jeg kan sige når jeg normalt skal flyve i 11 timer i Thais gamle 747-400.
men sådan er vi jo så forskelligeCool

Niels

and1978
WinkHej har idag bestilt flybillet Hamborg-Bangkok med Emirates til 3120 kr retur.Afrejse i maj , retur juni.Hvis det er første gang du flyver med dem,så meld dig ind i Skywards (www.skywards.com) og optjen miles , det gjorde jeg fra starten af og bliver goldmember næste gang og det koster ikke noget.Fed flyselskab og Dubai airport er i top.Gå hen til Dubai International Hotel i terminalen,tag elevatoren op til lobbyen og sæt dig hen til et bord og en god blød stol tænd en smøg og bestille en øl,du behøver ikke have booket et værelse,for at sidde der,så er du fri for at stå i smoking room (som ikke er lækre).Desuden kan du sidde stille og roligt og kigge på fly der taxier ind kanon udsigt..Høflig betjening og en stor skærm der viser gate depature.Bangkok-Dubai retur er med a380 som jeg har fløjet med 3 gange kanon flyver.Emirates har sat 2 a380 til ruten og droppet Dubai-Newyork med a380.Glæd dig og du må have en god tur.

Pratunam
Tak for info!!! vi glæder os til at prøve Emirates.....rol

Spring til debat: