Se indlæg|
Emirates Airlines
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 11/03-2010 17:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Jeg har for ca 2 uger siden bestilt 3 billetter med Emirates Airlines til Bangkok (2 voksne + 1 barn) 11000dkr, med afgang fra Hamborg, sidst i juni og en måned frem. Ventetid i Dubai ca 3timer Har hørt at deres fly skulle være super-duper! ![]() Pratunam Redigeret af Pratunam d. 11/03-2010 17:27 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 11/03-2010 20:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Glæd jer, det er super-godt! 3 timer er OK i Dubai, der er masser at kigge på... Emirates, det bå'r daj'lig! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/03-2010 21:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
hmmm, nogle mærkelige slør de bruger, jeg forstår dem ikke, og vil have det forbudt. Emirates påtænker at starte på CPH, de skal forbydes at lande, ikke pga sikkerheden, men på grund af deres mærkelige slør, lur mig: de ser blonde ud, men det er for at snyde os, inderst inde er de muslimer som ønsker at omvende både dig og mig. Jeg vil aldrig sætte mig i sådan et arabisk fly, jeg er helt sikker på at de vil bruge mig som selvmordsbombe ![]() PS de lander i ørkenen, hvad er deres brændstop, kamellort?
Redigeret af natty d. 11/03-2010 21:21 |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 11/03-2010 21:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Du maå være paranodi ellerl lide af Patatya syge...fjollehoved !!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/03-2010 21:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja fordi hvor skulle de dog finde olie til at lave brændstof af der....... lam racistisk kommentar |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 11/03-2010 22:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
hej, sorry, jeg skrev det som en joke. fordi så mange i DK er bange for, what ever, små tørklæder. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 12/03-2010 07:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Nå, det er åbenbart ikke humoristisk sans man er besværet af her, hva'?!![]() De ser da hamrende godt ud i det kluns, både damerne og herrerne: Redigeret af PL d. 12/03-2010 07:35 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 12/03-2010 07:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Vi skal også flyve med Emirates fra Hamburg til sommer, 16.100 for 2 voksne og 2 børn i højsæsonen, incl. tog fra den Dansk- Tyske grænse, det er så billetter som er booket og betalt for 10 måneder siden, derfor den lave pris. Ja det er meget nye fly, for vores vedkommende Boing 777-300 på første del og så Airbus A 380 fra Dubai til Bangkok , der er så godtnok 10 timers stopover i Dubai, men der har jeg så booket værelse på Hilton i Dubai, så kan man da slå ventetiden ihjel i luksus, og da Hilton havde kampagne da jeg bookede værelset så kostede det faktisk kun 546,00 kr. incl. morgenmad.Så jeg glæder mig rigtigt meget til rejsen, det er mere end jeg kan sige når jeg normalt skal flyve i 11 timer i Thais gamle 747-400. men sådan er vi jo så forskellige ![]() Niels |
|
|
|
| and1978 |
Lagt på d. 13/03-2010 00:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hej har idag bestilt flybillet Hamborg-Bangkok med Emirates til 3120 kr retur.Afrejse i maj , retur juni.Hvis det er første gang du flyver med dem,så meld dig ind i Skywards (www.skywards.com) og optjen miles , det gjorde jeg fra starten af og bliver goldmember næste gang og det koster ikke noget.Fed flyselskab og Dubai airport er i top.Gå hen til Dubai International Hotel i terminalen,tag elevatoren op til lobbyen og sæt dig hen til et bord og en god blød stol tænd en smøg og bestille en øl,du behøver ikke have booket et værelse,for at sidde der,så er du fri for at stå i smoking room (som ikke er lækre).Desuden kan du sidde stille og roligt og kigge på fly der taxier ind kanon udsigt..Høflig betjening og en stor skærm der viser gate depature.Bangkok-Dubai retur er med a380 som jeg har fløjet med 3 gange kanon flyver.Emirates har sat 2 a380 til ruten og droppet Dubai-Newyork med a380.Glæd dig og du må have en god tur. |
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 13/03-2010 10:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Tak for info!!! vi glæder os til at prøve Emirates.....![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















, der er så godtnok 10 timers stopover i Dubai, men der har jeg så booket værelse på Hilton i Dubai, så kan man da slå ventetiden ihjel i luksus, og da Hilton havde kampagne da jeg bookede værelset så kostede det faktisk kun 546,00 kr. incl. morgenmad.