Se indlæg
 Udskriv debat
tgn
swed
Er det kun mig eller er der flere der har problemer med at tage TGN, jeg kan ikke se det mere, pga manglende signal.
Ennu engang godt nytår til jer alle Smile
Swed

Frank
Jeg har ikke kunnet tage TGN i flere måneder - i øvrigt heller ikke nogen af de øvrige kanaler fra den satelit.

Jeg har overvejet at se på forbindelserne, men da konen nu ser alle serierne på youtube via bærbar pc, har der ikke rigtigt fået taget mig sammen. Smile
Redigeret af Frank d. 01/01-2010 13:24

roald
Her hos os kører det fint, har ikke justeret på noget

Har lige siddet og set kongens nytårstale

swed
jeg har som Frank været uden TGN i et par måneder, hvornår har du fået dit Roald
Swed

roald
swed skrev:
jeg har som Frank været uden TGN i et par måneder, hvornår har du fået dit Roald

jeg har nok haft det i ca. 8år

TG950
via yousee ( i daglig tale you not see Wink ) er der ikke nogle nævneværdige problemer, kun når de klokker idet fra yousee's side af, f,eks 1 dag i sidste uge p.g.a. af kabel omlægning, ( påstår de ) og det er sket nogle gange siden det nye digitale signal kom til, der af navnet " you not see "
Redigeret af TG950 d. 01/01-2010 19:50

ubon lynge
TG950 skrev:
via yousee ( i daglig tale you not see Wink ) er der ikke nogle nævneværdige problemer, kun når de klokker idet fra yousee's side af, f,eks 1 dag i sidste uge p.g.a. af kabel omlægning, ( påstår de ) og det er sket nogle gange siden det nye digitale signal kom til, der af navnet " you not see "

Jeg får selv signal fra you see og har heller ikke haft problemer med at tage TGN. Og jeg kan da slet ikke holde med dig i at det kaldes you not see at der er udfald engang imellem, er hvis meget nomalt i de tider hvor alt bliver lavet om til digital, alt tage jo tid at få kørt rigtig ind, det sker måske 1 gang pr måned der er et par minutter det kan være lidt sne på skærmen her, det jeg har problemer med dem over er telefoni, der er kommet mere støj på syntes jeg.

Godt Nytår
Ubon.

Pibe

swed
jeg tager TGN med egen parabol , måske er det der mit problem er
Swed

kiml
Swed måske står den rigtigt, var ude for min Parabol havde skubbet sig i blæse vejr

Frank
Vi tog også TGN via parabol. Og en god forklaring kunne være, at den var blæst ud af kurs. Nå men den må vente til temperaturen er i tocifret plus.Smile

TG950
ubon lynge skrev:
TG950 skrev:

Jeg får selv signal fra you see og har heller ikke haft problemer med at tage TGN. Og jeg kan da slet ikke holde med dig i at det kaldes you not see at der er udfald engang imellem, er hvis meget nomalt i de tider hvor alt bliver lavet om til digital, alt tage jo tid at få kørt rigtig ind, det sker måske 1 gang pr måned der er et par minutter det kan være lidt sne på skærmen her, det jeg har problemer med dem over er telefoni, der er kommet mere støj på syntes jeg.

Godt Nytår

okay så siger vi det, men efter min ringe mening er 16 udfald siden den 01-12-2009 af længer eller kort varige tidsrum
rimelig grund til at kalde dem " you not see "

har foriøvrigt også gjort dem opmærksom på at når de engang er færdige med deres små julelege, så vil jeg gøre krav på noget efterbetalning af abonomentet, så vi får se hvad der sker.

peterengelbrecht
Jeg er ved og sætte satelit op for at se tage TGN men hvor var det lige den skulle rettes imod. Jeg havde ellers skrevet det ned men kan ikke finde det. Peter

sabai sabai
peterengelbrecht skrev:
Jeg er ved og sætte satelit op for at se tage TGN men hvor var det lige den skulle rettes imod. Jeg havde ellers skrevet det ned men kan ikke finde det. Peter

Kik her ..

http://www.famili...hai_tv.htm

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

HOJ
Hej vi har haft tgn i ca 10 år og slidt 3 reciver op købte den 3 lige før jul i Harald nyborg for omkring 500 kr ikke som den første digitale den kostede 4700 og fruen og datteren har set hverdag siden et par gange har der været sne på den som de så har måtte fjerne med en kost så var sinalet der igen

parabolen skal rettes 13 grader øst og næsten vandret
Web: HOJ

pdrhan
HOJ skrev:
Hej vi har haft tgn i ca 10 år og slidt 3 reciver op købte den 3 lige før jul i Harald nyborg for omkring 500 kr ikke som den første digitale den kostede 4700 og fruen og datteren har set hverdag siden et par gange har der været sne på den som de så har måtte fjerne med en kost så var sinalet der igen

Naaa ville ikke sætte den næsten vandret...tror ikke du får meget signal der (så peger den jo op i luften..)- i sin tid da jeg havde parabol skulle skålen have en hældning på ca 27gr. og 13gr øst på Hotbird sattelit...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

sputnik
HOJ skrev:

ps:næsten lodret vil være bedre

Bjarne
Vores TGN (parabol) steg af for et stykke tid siden - nok omkring 1. februar. Fruen mente så at have set eller andet sted på nettet, at der var skiftet frekvens. Jeg satte skidtet til at søge forfra - og vupti! TGN, men på en lidt anden placering.

pdrhan
TGN ligger her:
HOTBIRD 8
12207 H 27500 3/4
3ABN USA 3ABN En .
Arirang TV World 1 Korea Arirang En / Ko .
Asianet (sound encrypted) India ASIANET Ml .
CNL Russia CNL Ru .
F-Men France f men -
Fashion TV Europe France F En .
KICC UK KICC TV En .
Kurdsat UK KurdsaT Ku .
Newroz Denmark newroz Ku .
Rohjelat TV Sweden Rojhelat TV - .
Sama FM Dubai green logo Ar .
TCT World USA TCT En .
Thai TV Global Network Thailand TGN Th .
VTV 4 Vietnam VTV4 Vn (18-03)

Her er et andet link:
http://nl.kingofs...hp?tp=1156
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

peterengelbrecht
Hej.
Jeg har nu omsider fundet Hotbird 13 grader øst og fundet rigtigt mange kanaler men kun en thailandsk som heder DMC.
Men TGN kan jeg ikke finde.
Hvad pokker gør jeg galt.

Peter

Santhumpon
Hej peterengelbrecht

Sæt den til at søge automatisk, så finder den de kanaler der er på horbird 13 grader øst.
Der er på 13gr øst på Hotbird satelit hældning på 26 gr.

Du kan altid slette de programmer du ikke har brug for.

Se på dette link
http://www.eutels...lineup.pdf
her finder du de sidste nye frekvenser på hotbird.

Jeg har lidt til at ligge på denne side: http://www.famili...tindex.htm
Har ikke fået afprøvet om alle links virker.
Men dem med Sat_0 til Sat_9 er materiale fra den gang jeg tog et kursus i Satelit indstilling
og parabol opsætning.

mvh
Torben.
Redigeret af Santhumpon d. 29/03-2010 18:29

Spring til debat: