Se indlæg|
Så blev jeg endelig gift....
|
|
| keniko |
Lagt på d. 07/04-2010 14:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hej alle... Så blev jeg endelig gift med min dejlige kone. Er lige hjemkommet fra LOS og i kunne dog godt have skruet lidt op for varmen. Jeg blev gift på den traditionelle måde samt på den juridiske korrekte måde i Thailand... Jeg har lavet en tjekliste samt ført dagbog over alt det juridiske bueakrati som skal til for at blive gift i Thailand... Vil lægge den ind på en tråd senere. Men til alle jer som vil giftes på Amphur i Thailand(altså den korrekte måde) indstil jer på en masse ventetid i thailand på de forskellige indstanser samt en masse forberedelse hjemmefra. Så kan det fint lade sig gøre uden problemer!! Min kone indgiver imorgen FS , og jeg sender min FS herfra fredag. Dette kræver også en del hjemmearbejde, og har lavet en dagbog herfor med link mv. som jeg vil lægge på tråd også. Og håber på hvis alt er korrekt udfyldt mv(har tjekket det 100 gange, men man ved jo aldrig ). at have hende i DK i løbet af de næste 4 mdr... Hvorfor har jeg valgt denne måde? Fordi når min kone kommer til Danmark, så får hun cpr-nummer og kan starte i skole faktisk med det samme. Dette er et billede af mig og min kone: ![]() Iøvrig Thaibertel jeg prøvede at ringe da jeg kom til Sakon Nakhon, hvor jeg blev gift, men du tog ikke tlf... du var jo inviteret....smiler.. Men ellers må jeg sige at turen denne gang var bryllup, samt meget kørsel i Bangkok omkring at få alt på plads.... Og til alle jer derude som jeg hilste pas nu på varmen..... vi ses snart igen, og denne gang vil jeg få tid til ferie.... smiler. ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 07/04-2010 14:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Til lykke !! Glæder mig til din "manual" :-) |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 07/04-2010 15:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Tillykke med det hele. Jeg tror der er rigtig mange der gerne vil læse om det, for det kan kun blive lærerigt. Hilsen Steen |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/04-2010 15:20
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Stort tillykke herfra til jer begge
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 07/04-2010 15:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Tillykke med det keniko. I ønskes held og lykke med fremtiden. Dejligt at høre disse gode historier som der heldigvis også er mange af. Mvh Chingchok จิ้งจก
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 07/04-2010 15:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja Tillykke og må Lykken vare evigt ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 07/04-2010 16:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Jamen tillykke med din dejlige kone og dit nye liv håber at alt går efter planen,og at i må få mange børn he he Glæder mig til at høre mere ! det lader jo til at du har styr på det" ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 08/04-2010 00:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Stort tillykke med brylluppet Alt godt i fremtiden til jer.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| briller |
Lagt på d. 22/05-2010 20:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Tillykke med det ![]() Jeg vil rigtigt gerne læse din "dagbog" jeg skal selv giftes i næste måned oh håber på jeg har styr på papirarbejdet ![]() Mvh Mads |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 22/05-2010 21:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
tillykke med det , håber i får et godt liv sammen
Swed
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/05-2010 21:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Held og lykke!![]() |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 22/05-2010 23:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Også et stort tillykke her fra chaiyapum Jeg prøvede det jo selv sidste år altså alt det formelle det kræver som du skriver god tid med dk ambasade og FS og DK ambasade igen ja man tror det er løgn hvis man tæller op i timer Hvis i opholder jer i Thailand og får børn skal i det hele igennem igen hvis i ønsker dansk pas til jeres børn hvad der forøvrigt godt kan betale sig da de ikke skal søge visa til shengen & DK dette kan dog kun lade sig gøre hvis i har alle papirer i orden fra offiecielle DK se ambasaden Stort arbejde LANG VENTETID men bagefter er man sku gladENDNU ET STORT TILLYKKE ![]() Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| HJB |
Lagt på d. 23/05-2010 08:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Stort tillykke til jer
Redigeret af HJB d. 23/05-2010 08:47 |
|
|
|
| dnadk |
Lagt på d. 23/05-2010 09:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Tillykke herfra også Jeg er selv gift i med thai men hun må ikke bo i Dk pga af jeg er på kontanthjælp jeg er i jobprøvning nu og håber på at få pension så hun kan komme hjem til Dk igen.. Håber alt godt for jer .. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 23/05-2010 10:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Stort tillykke!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 27/06-2010 15:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hej alle... Jeg kan med stor glæde meddele, at jeg i går modtog brev fra udlændingeservice, og at min kones og min FS er godkendt når de modtager min anfordringsgaranti.... Juhuuuuu.... Blev gift den 26 marts i Sakon Nakhon på Amphur, Ulændingeservice modtog min kones og min FS ansøgning den 3 maj. Og den 25 juni er vi blevet godkendt FS... Dejligt at tingene kan køre lige igennem, når man har forberedt sig godt, og udfyldt alt korretkt... Jeg er sgu glad lige nu og min kone også... Så nu skal der bestilles flybilletter... ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/06-2010 15:17
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Tillykke skal det lyde herfra Så gir han nok en stor en en stor en Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/06-2010 15:31
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Stort tillykke med FS :-)
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 27/06-2010 15:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
også et stort tillykke herfra Aarhus
[img]http://www.gladpige.dk/Blomster/2roser-1.gif[/img] is not a valid Image. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/06-2010 15:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Alt godt i fremtiden til jer.

Jeg prøvede det jo selv sidste år altså alt det formelle det kræver som du skriver god tid med dk ambasade og FS og DK ambasade igen ja man tror det er løgn hvis man tæller op i timer Hvis i opholder jer i Thailand og får børn skal i det hele igennem igen hvis i ønsker dansk pas til jeres børn hvad der forøvrigt godt kan betale sig da de ikke skal søge visa til shengen & DK dette kan dog kun lade sig gøre hvis i har alle papirer i orden fra offiecielle DK se ambasaden Stort arbejde LANG VENTETID men bagefter er man sku glad