Se indlæg|
Lær thai....
|
|
| keniko |
Lagt på d. 19/04-2010 20:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hej ... Jeg er ved at undersøge muligheden for thai-kurser for begyndere her i Esbjerg. (bla. i samarbejde med AOF). Jeg har allerede kontakt med flere i Esbjerg og opland som er meget interesseret i at deltage i sådan et kursus. Ville høre om der var andre herinde som kunne være interesseret...Kan se på tidligere tråde der har været efterspørgsel i det vestjyske ![]() Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Lars og Paew |
Lagt på d. 20/04-2010 08:23
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hej Jeg er med hvis der kommer gang i noget. Med venlig hilsen
Lars og Paew Danmark [url]www.len-group.com[/url] [url]www.visa.skrivunder.dk[/url] [url]www.thai-syd.dk[/url] |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 20/04-2010 16:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Jeg er også med. Mvh Jens Ole |
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 20/04-2010 18:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Jeg kommer gerne når tiden byder sig. Er dog fra østkysten, men kun en times kørsel. Håber at jeg forstår dialekten! Goddaw do! Har lige været i Sønderborg idag-mojn. Håber vi ses, Tino |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 20/04-2010 18:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Desværre det er for langt at køre efter.
Redigeret af Santhumpon d. 20/04-2010 18:45 |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 20/04-2010 18:52
|
|
Til orientering![]() Jeg vil give jer besked, så snart der er noget konkret på tapetet... . Og håber, der hurtigt vil kunne komme et kursus op at køre. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 20/04-2010 21:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
mojn keniko1er interresseret kommer fra Brøns ved Skærbæk
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 27/04-2010 09:36
|
|
Så har jeg lavet en aftale med AOF - Esbjerg, de har og vil gerne starte et kursus op for Thai for begyndere. Datoen for opstart vil blive ultimo august. Har endnu ikke pris, samt på hvilke dage undervisningen vil foregå. Alle som har lyst, og mod på dette er velkommen til at sende mig en PB med Navn, adresse og tlf. Eller sende den til AOF i Esbjerg mailadresse: Og ref. Thai-kursus for begyndere. Således vi kan få styr på deltager antallet. Jeg vil for god orden skyld, sende en PB til dem som har givet tilsagn/vist interesse herinde på denne tråd. Mvh Kenth Redigeret af keniko d. 27/04-2010 09:49 Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 16/08-2010 08:58
|
|
Hej Så er det sikkert at der starter Thai kursus i Esbjerg for begyndere. Opslaget lyder: Vi har fået en del henvendelser fra mennesker, der har familiemæssige eller andre relationer til Thailand, eller som ofte rejser til landet og som gerne vil kunne gøre sig forståelig på landets eget sprog. Der lægges væægt på at opbygge et solidt kendskab til hverdags ord og almindelige begreber, så du kan føre en dagligdags samtale og læse enkle informationer. Alle som er interesseret bedes kontakte AOF Esbjerg på tlf. 70 20 23 77 Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 16/08-2010 09:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
det kunne være fint hvis noget tilsvarene en gang kunne startes i Thisted,der er rigtig mange Thailændere i Thy og på Mors
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 16/08-2010 09:10
|
|
buffalo skrev: det kunne være fint hvis noget tilsvarene en gang kunne startes i Thisted,der er rigtig mange Thailændere i Thy og på Mors![]() Hej Hvis jeg var dig ville jeg kontakte den nærmeste AOF, dette gjorde jeg. Her vil de sikkert gerne hjælpe dig med at starte et Thai kursus på benene. Dette gjorde jeg i Esbjerg. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 16/08-2010 09:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
keniko skrev: buffalo skrev: det kunne være fint hvis noget tilsvarene en gang kunne startes i Thisted,der er rigtig mange Thailændere i Thy og på Mors![]() Hej Hvis jeg var dig ville jeg kontakte den nærmeste AOF, dette gjorde jeg. Her vil de sikkert gerne hjælpe dig med at starte et Thai kursus på benene. Dette gjorde jeg i Esbjerg. Mvh Forstår jeg intet af, jeg har skrevet til Aof i Esbjerg, og jeg fik en mail tilbage så sent om igår at der ikke var planlagt et sådant kursus, så det forstår jeg ikke at du så mener at det bliver afholdt. Mvh. Niels K. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 16/08-2010 09:27
|
|
latour82 skrev: keniko skrev: buffalo skrev: det kunne være fint hvis noget tilsvarene en gang kunne startes i Thisted,der er rigtig mange Thailændere i Thy og på Mors![]() Hej Hvis jeg var dig ville jeg kontakte den nærmeste AOF, dette gjorde jeg. Her vil de sikkert gerne hjælpe dig med at starte et Thai kursus på benene. Dette gjorde jeg i Esbjerg. Mvh Forstår jeg intet af, jeg har skrevet til Aof i Esbjerg, og jeg fik en mail tilbage så sent om igår at der ikke var planlagt et sådant kursus, så det forstår jeg ikke at du så mener at det bliver afholdt. Mvh. Niels K. Hej Niels Jeg sidder med AOF´s blad har citeret opslaget. Men jeg melder mig til i dag, og giver lige en tilbagemelding. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 16/08-2010 09:32
|
|
keniko skrev: latour82 skrev: keniko skrev: buffalo skrev: det kunne være fint hvis noget tilsvarene en gang kunne startes i Thisted,der er rigtig mange Thailændere i Thy og på Mors![]() Hej Hvis jeg var dig ville jeg kontakte den nærmeste AOF, dette gjorde jeg. Her vil de sikkert gerne hjælpe dig med at starte et Thai kursus på benene. Dette gjorde jeg i Esbjerg. Mvh Forstår jeg intet af, jeg har skrevet til Aof i Esbjerg, og jeg fik en mail tilbage så sent om igår at der ikke var planlagt et sådant kursus, så det forstår jeg ikke at du så mener at det bliver afholdt. Mvh. Niels K. Hej Niels Jeg sidder med AOF´s blad har citeret opslaget. Men jeg melder mig til i dag, og giver lige en tilbagemelding. Mvh K. Hej Niels Holdet er endnu ikke oprettet men vi har tilmeldt os. Du skal sende din tilmelding til følgende mailadresse: Når alle tilmeldinger er klar bliver holdet oprettet. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 16/08-2010 09:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hej K Tak for din info, jeg ringede selv lige til Aof, som kunne meddele at holdet var i støbeskeen, men der var til nu for få tilmeldte og de manglede også en lærer, så på med vanten og få jer meldt til jer i lokalområdet, hvis jeg kan køre fra Kolding til Esbjerg for at lære lidt Thai, så bare igang. Vh. Niels |
|
|
|
| Snerle |
Lagt på d. 31/07-2011 23:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Hej, ved du om der kommer et hold et eller andet sted dette efterår ? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

mojn keniko1